niet leuk.. want dat duurt dan altijd weer 3 dagen terwijl ik em dan NU nodig hebquote:
Ik voor school wel, daar kun je niet aankomen met 'RockNijntje' of weet ik veel watquote:
Doe dan een mix van je voor en achternaamquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet leuk.. want dat duurt dan altijd weer 3 dagen terwijl ik em dan NU nodig heb
pfff...
en dan kan ik DIE natuurlijk ook niet onthouden want alle handige usernamen heb ik al gebruikt
Ik snap dat eigenlijk niet zo goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niet leuk.. want dat duurt dan altijd weer 3 dagen terwijl ik em dan NU nodig heb
pfff...
en dan kan ik DIE natuurlijk ook niet onthouden want alle handige usernamen heb ik al gebruikt
Waarom nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voor school wel, daar kun je niet aankomen met 'RockNijntje' of weet ik veel wat
Hack Proof Password Manager downloaden dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pfff...
Weet ik veelquote:
Hack Proofquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hack Proof Password Manager downloaden dus
Vraag het maar aan Wok of hij het wil testenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hack Proof Password Manager downloaden dus
Ik vind het juist wel creaquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Is stom denk ik als leraren dat zien
Gebruik anders je student nummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Is stom denk ik als leraren dat zien
quote:
Niks 'hack proof'quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Wok of hij het wil testen
Ohja leerlingnummerquote:
Maar daar heb je toch een pasje voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kon in de 1e mijn leerlingnummer nooit onthouden![]()
![]()
Maar op dat pasje stond een lelijke foto, dus die had ik nooit bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch een pasje voor?
Op mijn laatste opleiding was die wel makkelijk, gewoon je geboorte datum en dan de zoveelste leerling die op die dag geboren was die zich had aangemeld
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dat pasje stond een lelijke foto, dus die had ik nooit bij
Maar nu ken ik hem wel gewoon hoorAgtnulneeguntienagtzeeven
ik wil ook weer eens een keer abseilen!quote:
Daar is het toch ook een school foto voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dat pasje stond een lelijke foto, dus die had ik nooit bij
Maar nu ken ik hem wel gewoon hoorAgtnulneeguntienagtzeeven
Ja maar was onzekerquote:
Kom zondag naar maastricht, neem ik je meequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook weer eens een keer abseilen!
Je had het toch niet nodig. En zo kon ik het ook niet kwijtrakenquote:
Is tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook weer eens een keer abseilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |