Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet meer verkrijgbaarMaar zó leuk issie nou ook weer niet
We hebben ook wel meer dan genoeg vakantiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
Paasvakantie bestaat in NL eigenlijk niet meer, over 2 weken Mei vakantie
koenquote:
het is dit jaar wel erg krom hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
Paasvakantie bestaat in NL eigenlijk niet meer, over 2 weken Mei vakantie
Gewoon zo heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was super onnatuurlijk, jezelf over die rand gooien
[..]
Yep
[..]
van 35 meter heeft iemand anders een filmpje en van de survivalbaan ga ik binnenkort een filmpje van maken
Preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehehe komt betaster Stu weer aan
Wisten jullie dat zowel Cerise als Peach dat NIET zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wisten jullie dat geruit een kleur is?
Welkom in NLquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dit jaar wel erg krom hoor
met pasen vrij, dan moet sander dinsdag woensdag en donderdag naar school en dan mei vakantie
dat is idd achterlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met pasen vrij, dan moet sander dinsdag woensdag en donderdag naar school en dan mei vakantie
Nope, wist ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wisten jullie dat zowel Cerise als Peach dat NIET zijn?
mijn kleine heeft nu dus 2 weken vrij (tot en met paasmaandag) dinsdag naar de bieb met school, woensdag halve dag school, donderdag vrij, vrijdag schoolquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liefquote:
Nee, ik heb al een hoop water gedronken omdat ik wat weinig gedronken had, maar het gaat niet overquote:
het balkon schiet ook opquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
de tuin is klaar![]()
klanten kunnen nou lekker buiten gaan zitten als het weer zo blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |