Ja, ook ik heb dat soort dingen wel eens geroepen en/of gedachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op gegeven moment ging ze wel weg dus, om niet meer terug te komen
Nog wel verandering in de toekomst of niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen TotoroOh ja, en een vrouw.
quote:
het gaat niet om wat er kwijt moest maar op de manier waarop..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Hoe bedoel je? Ik ben niet op zoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wel verandering in de toekomst of niet?
Uh ja hoi en zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef missyB het volgende:
nou nee gewoon koffie eigenlijk, zuipen mag de rest daar doen, wat daar weggetetterd word kan ik niet tegen op hoor.
Dat ongeduldige is me een beetje teveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik vind Whisker altijd wel leuk alleen soms wat ongeduldig. Maar ik vind het wel jammer als ze er niet is dus
Als je de film nog niet gezien hebt: kijken. En alles van Ghibli Studio eigenlijk. Ik heb hier nog een docu op Blu ray liggen over de achtergrondtekenaar. Die heeft een expositie gehad in het Tokio Museum: twee maanden lang een vol museumquote:
pm-en of in een andere SC opzoeken?? geen idee of ze heeeel fok verlaten heeft??quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik vind Whisker altijd wel leuk alleen soms wat ongeduldig. Maar ik vind het wel jammer als ze er niet is dus
Het stoort me niet echt eigenlijk. Maar goed, genoeg over iemand die er niet isquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ongeduldige is me een beetje teveel
Ah, ik zie nog welquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de film nog niet gezien hebt: kijken. En alles van Ghibli Studio eigenlijk. Ik heb hier nog een docu op Blu ray liggen over de achtergrondtekenaar. Die heeft een expositie gehad in het Tokio Museum: twee maanden lang een vol museum
Vast niet, gewoon wat rust gezocht. Ik heb hier ook ruim een half jaar lang niet gepost door wat users.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pm-en of in een andere SC opzoeken?? geen idee of ze heeeel fok verlaten heeft??
Ik zie het vanzelf wel johquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pm-en of in een andere SC opzoeken?? geen idee of ze heeeel fok verlaten heeft??
Ik denk niet dat ze snel naar een andere SC zou gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Da's waar ja. Maar goed, ze is geen kind meer. Ergens houdt het wel op natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt gelijk Fles. Maar ze pakte het niet al te slim aan en had beter kunnen ophouden
denk dat ze te ver heen was om dat te beseffen op dat moment helaas
WAT bedoel je??!quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
ze is gisteren nog ergens op Fok geweest zo te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zo geef je toch heel wat informatie weg in de laatste zinquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
sorry, ik dacht ik val er maar zo in hier, t lijkt me wel gezellig hier.
Anyweee, hoi allemaal!
ik vrouw, 37,getrouwd, 2 kinderen arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |