Uhu, jammer dat ze dat hier af en toe afreageertquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, laat toch zien dat ze niet happy is zeg maar.
Dat zal best jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je normaal rond deze tijd eet, heb je wel trek
Okee, zo bedoel ik het ook niet. Maar ik bedoel dat het niet raar is dat iemand van zijn leeftijd niet met PC's om kan gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 62 is niet 'oud' dat je daardoor niet met techniek om kunt gaan. Mijn tante van 78 zit ook gewoon op Skype en fuck knows wat ze nog meer online doet met d'er laptop
Ja, ben de afgelopen week nauwelijks online geweestquote:
Dat is zeker wel normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je normaal rond deze tijd eet, heb je wel trek
Misschien. Maar waar moet ze dat anders doen? Ze is toch ook maar alleen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, jammer dat ze dat hier af en toe afreageert
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, laat toch zien dat ze niet happy is zeg maar.
ze is natuurlijk geestelijk niet op en topquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben de afgelopen week nauwelijks online geweest
Oh well, ze komt er wel overheen denk ik. En ja, ik herken het wel een beetje eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ze is natuurlijk geestelijk niet op en top
Als je dat voelt aankomen kan je beter nokken
Maar ze bleef wat vreemd doen tegen Myraela en een paar anderen
vervolgens was het ''doei, tot nooit meer''
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu, jammer dat ze dat hier af en toe afreageert
Nouja, wat Koen zegt dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?
Maar je hebt je ouders waar je eventueel mee zou kunnen praten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me eigenlijk niet zo snel alleen... Kleine familie, geen broers of zussen, vrienden woonden 'vroeger' te ver weg om zo snel even langs te gaan
je hebt gelijk Fles. Maar ze pakte het niet al te slim aan en had beter kunnen ophoudenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen reageert alles hier af. Waarom kan dat wel en als zij wat kwijt moet, niet?
Nahh, vrienden staan boven ouders hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je hebt je ouders waar je eventueel mee zou kunnen praten toch?
Ik snap dat wel. Ik kan ook heel boos worden en denk dan ook niet ik ga wel weg. Dan heb ik het gevoel dat ik MOET reagerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt gelijk Fles. Maar ze pakte het niet al te slim aan en had beter kunnen ophouden
denk dat ze te ver heen was om dat te beseffen op dat moment helaas
Ik was bezig met huishouden enzo, maar ik ben daar wel een beetje in thuis. Al heeft Mart meer parate kennisquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:43 schreef Toekito het volgende:
Marijke weet jij de wetgeving rondom tijdelijke arbeidscontracten?
Ooooh, met een paar biertjes in de hand zekerquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef missyB het volgende:
zo de oven bloemkoolschotel zit er in.
Zometeen naar voetbaltraining van oudste zoon,we gaan lekker met zijn allen, gezellig nog even buiten zitten daar.
Ik heb alleen Totoroquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me eigenlijk niet zo snel alleen... Kleine familie, geen broers of zussen, vrienden woonden 'vroeger' te ver weg om zo snel even langs te gaan
op gegeven moment ging ze wel weg dus, om niet meer terug te komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik kan ook heel boos worden en denk dan ook niet ik ga wel weg. Dan heb ik het gevoel dat ik MOET reageren![]()
Nou DAT is me nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik kan ook heel boos worden en denk dan ook niet ik ga wel weg. Dan heb ik het gevoel dat ik MOET reageren![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen TotoroOh ja, en een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |