Waar de intresse ligt hèquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die leeftijd zegt natuurlijk niets. Mijn vader is ook 62 en is juist ontzettend handig. Hij heeft een iPad,een iPhone 4 en een laptop en weet van dingen soms veel meer dan ik
Oooh, vandaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander is aan het zwemmen van 17:00 tot 18:00
Tuurlijk, maar 62 is niet 'oud' dat je daardoor niet met techniek om kunt gaan. Mijn tante van 78 zit ook gewoon op Skype en fuck knows wat ze nog meer online doet met d'er laptopquote:
Ja, voorgoed, net als Whiskquote:
Geeft niets hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vandaar
Ik ben niet nieuwsgierig hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar 62 is niet 'oud' dat je daardoor niet met techniek om kunt gaan. Mijn tante van 78 zit ook gewoon op Skype en fuck knows wat ze nog meer online doet met d'er laptop
Ja, dat begrijp ik. Ook wel zo gezellig om samen te etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niets hoor
Maar goed even wachten dus daar op...
Grapje johquote:
62 is nog geen honderdveertien hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn pa leest niet mee hoor. DIe weet net hoe hij zijn mail moet lezen. Hij is 62
Nee, Nederland.quote:
Iets met aandacht te kort.quote:
Ja, alweerquote:
Nou ja, laat toch zien dat ze niet happy is zeg maar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, alweer
Dat zegt ze regelmatig
Soort van rel
Maar als je normaal rond deze tijd eet, heb je wel trekquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Ook wel zo gezellig om samen te eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |