Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Kan heel goed zelfsquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En leuke doos he?
Oh man, vreselijk
Ik ga vanmiddag nog even langs de toko
En ik wil van die nori-knippers
Maar ik denk dat ik daar ook van die goedkope papiervormpjesknippers voor kan gebruiken toch?
Ben je gehecht aan je tandjes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
Maar overleeft die taart wel met mij in huis?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet spelen met je etenPlaatje kan ik niet zien op m'n werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het spelen heb ik al uitgelegd
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zijn zijn tandjes nog wel goed aan hem gehecht dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan heel goed zelfs
En en en snoeppapier kan er ook mee! Weleens gedaan voor op cupcakes
[..]
Ben je gehecht aan je tandjes?
WOAH!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kan heel goed zelfs
En en en snoeppapier kan er ook mee! Weleens gedaan voor op cupcakes
[..]
Ben je gehecht aan je tandjes?
Niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn zijn tandjes nog wel goed aan hem gehecht dan?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet spelen met je etenBahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!Ik vind je geweldig
En ik had ook al bedacht om mana mee te nemen, omdat het er zo leuk uitziet
En ik heb nog gekleurde siliconen bakvormpjes, van de action
![]()
Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan om bij de tandarts nog een paar keer duidelijk te gaan maken wie wie isquote:
Ik vind het stiekem lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Manna
Het ziet er fantastisch uit, maar is zoooooo vies
Wie wat?quote:
Nee, voor je het weet trekken ze mijn kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan om bij de tandarts nog een paar keer duidelijk te gaan maken wie wie is
Meer voor jouquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem lekkerSorry
![]()
quote:Wie wat?
quote:En wat ga je nou bakken?
Dat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou,bloem, suiker, etc. etc.
ik moet een taart in opdracht maken...
De vriendin van mijn vader is verslaafd aan mergpijpjes () en is deze week 50 geworden. Nu moet ik dus een megamergpijp maken
Truequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet trekken ze mijn kiezen
[..]
Meer voor jou
[..]
[ afbeelding ]
Blegh
[..]
[..]
Dat dus
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k herinnert zich een bepaald dansje van LDG
Mis je niets aanquote:
Doe ikquote:En wauw!Maak je kiekjes als ie klaar is?
Boes Boes ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Mis je niets aan
Maar hierna komt Boes geloof ik
[..]
Doe ik
Wie laat zich niet koeienerenquote:
Boes boes, boes boesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:36 schreef DaMart het volgende:
Dan belt er een consument met juridische vragen over auteursrechten op zijn website en wordt hij boos dat wij hem niet gaan helpen omdat wij geen juridisch loket voor consumenten zijn... "Maar Google stuurt me naar jullie!".
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Boes Boes
Dan komt er iets met de fietsband
ja ik ken hem ook niet meer helemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Boes Boes
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Boes Boes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:
Saffiequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:41 schreef sararaats het volgende:
Boes is zo leuk. Hij had toch een hond, ik kan niet op de naam komen.
en shampoo de aapquote:
Molaquote:
Heet die aap shampoo?quote:
Swirlquote:
Ik onthou vooral nutteloze dingenquote:
of heb ik dat altijd verkeerd verstaanquote:
Nee, google zegt ook shampooquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of heb ik dat altijd verkeerd verstaan?
maak daar maar een schildpad vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:44 schreef Muck het volgende:
oh ja, en de olifant heet tumtum
en het schaap dolly
WOKquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Sympie![]()
hoe is het met de trillende lipjes
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WOK
Wel goed denk ik
Ik heb bergen werk voor ze verzet afgelopen week
Kom je bij me poetsen?quote:
het is jammer dat de meisjes nog naar school moeten vanmiddag, anders had ik dat gedaanquote:
Meld ze ziek!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat de meisjes nog naar school moeten vanmiddag, anders had ik dat gedaan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat de meisjes nog naar school moeten vanmiddag, anders had ik dat gedaan
He joh! Doe eens niet!quote:
mamaquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He joh! Doe eens niet!/mamamodus
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:58 schreef Toekito het volgende:
Vrouwen met kleine borsten sneller geil dat onderzoek klopt niet!
quote:
Mijn oplossing was in jullie beider voordeel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He joh! Doe eens niet!/mamamodus
als het goed is voor half zes, en dat is natuurlijk geen probleem, dat scheelt je een roteind fietsen ook. We gaan wel ff met de autoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, dat kan ik je toch niet aandoen man
Help me maar met de douche morgen
![]()
Ik heb besloten dat ik nog even naar de Toko ga en naar de LidlMaar hoe laat ben jij er? Anders wil ik wel samen naar de Lidl
![]()
Ik kom er langs op de fietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is voor half zes, en dat is natuurlijk geen probleem, dat scheelt je een roteind fietsen ook. We gaan wel ff met de auto
Ik merk hetquote:
rightquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik merk hetIk voel me diep gekwetst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Jawelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
rightdat compliment op je facebook niet gezien zeker?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
Zoooooo, kapsel staat in de ovenWat is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
Zoooooo, kapsel staat in de ovenlekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh? Ga eens kijkenquote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Oh, uhm... even denken hoor... welke opties zijn er?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom er langs op de fietsEr zit er ook eentje in de binnenstad
Ik kijk wel even
He Mart? Wat wil jij morgen eten?
Nou, dat cake-achtige spul dat in de oven staat dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelHad ook al gereageerd
[..]
Wat is dat dan?
Duitserquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef sararaats het volgende:
Symphonic, ben jij een Belg of Nederlander?
Ik ben een rasechte Noord Hollanderquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef sararaats het volgende:
Symphonic, ben jij een Belg of Nederlander?
Oké. In Belgie begint de vakantie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Noord Hollander
Goed volk dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte Noord Hollander
Alles behalve pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, uhm... even denken hoor... welke opties zijn er?
Maar wat voor spul is dat dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, dat cake-achtige spul dat in de oven staat dus
quote:
Ich will noch nicht gehenquote:
Dat vonden de meiden ook zo lekker toen we cakejes gebakken haddenquote:
waarom bak jij nu pas taart, nou ik niet thuis ben?quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel een HOI
Nu eerst even sporten
Jaquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat voor spul is dat dan?Doe eens een voorbeeld, waar zit dat in, of bedoel je die cakelaagjes in een ehm dat koekje wat je net noemde
He, heb je nou al kunnen poepen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel een HOI
Nu eerst even sporten
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh zo
Ik dacht al, dat zeg ik toch net?
Het zijn inderdaad de cakelaagjes in mergpijpjes en slagroomtaart
Dat is stiekem heul geen cake namelijk
Ik doe het altijd als ik koekjes, cake of taarten bakquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vonden de meiden ook zo lekker toen we cakejes gebakken hadden
Gelukkig, geen pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles behalve pannenkoeken
Of frituur, want ik heb geen frituurpan
[..]
Ich will noch nicht gehenIch will noch ein bischen tanzen
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, heb je nou al kunnen poepen?![]()
En veel plezier![]()
Is gemaakt van stijfgeklopte eieren, suiker en bloem.quote:
Nee, wel genoeg gehadquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig, geen pannenkoeken
Ah wir gehen tanzen![]()
quote:
Oh wauw, daar wil ik ook een recept vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Is gemaakt van stijfgeklopte eieren, suiker en bloem.
Veel minder machtig dan cake, omdat er geen boter in zit
En goedkoper voor de bakker, eh, omdat er geen boter in zit
WAUWquote:
Ik ga het zo even voor je uittypenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WOEHOE
Ik heb wel aan je gedacht hoor
![]()
[..]
Oh wauw, daar wil ik ook een recept van
Vanavond eens een paar maken denk ikquote:
Hoe wist je dat ik aan pannenkoeken dacht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles behalve pannenkoeken
Of frituur, want ik heb geen frituurpan
Jij denkt altijd aan pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik aan pannenkoeken dacht?.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik aan pannenkoeken dacht?.
quote:
Dat is ook veel beter als een pannenkoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ik denk ook wel eens aan een barbecue.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga het zo even voor je uittypen
[..]
Vanavond eens een paar maken denk ik
Maar bij Marijke is een barbecue wat lastig, dus gourmet mag ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter als een pannenkoekwant vlees
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, tuin gedaan, stofzuiger haar werk laten doen (ja, een haar, ze zuigt), beddengoed in de was. En nu eens eten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar bij Marijke is een barbecue wat lastig, dus gourmet mag ook.
Nee, wantquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, tuin gedaan, stofzuiger haar werk laten doen (ja, een haar, ze zuigt), beddengoed in de was. En nu eens eten.
Ik snap je punt niet helemaal, bij Marijke is het juist ideaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar bij Marijke is een barbecue wat lastig, dus gourmet mag ook.
Zonnig en 16 gradenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]we kunnen wel een wegwerp bbq halen en dan op het heerderstrand bbq-en
Wordt het mooi weer morgen?
O jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, bij Marijke is het juist ideaalgewoon op de parkeerplaats en wat je mis kan je zo halen
![]()
Ik las schijt de eieren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
Kapsel:
Benodigdheden:
4 eieren
50 g suiker
snufje zout
1 zakje vanillesuiker
60 g bloem
40 g maizena
Bereidingswijze:
- Verwarm de oven voor op 165 graden
- Scheid de eieren
- klop de dooiers met 36 g suiker tot een luchtige creme
- klop in een andere (vetvrije!) kom de eiwitten stijf met een snufje zout
- voeg tijdens het kloppen geleidelijk 56 g suiker en een zakje vanillesuiker toe
- schep het eiwit op de dooiercreme
- zeef er 60 g bloem en 40 g maizena boven en spatel het voorzichtig door elkaar (niet kloppen, want dan is het niet meer luchtig)
- stort het in een ingevet bakblik en bak het in het midden van de oven in ongeveer 50 minuten gaar
Daarna is het belangrijk dat je hem goed af laat koelen voor je gaat vullen en garneren!
Zeker marsepein heeft er een handje van om te gaan smelten namelijk
die zijn erg lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
He, heb jij die bonen Edamame's wel eens gehad?Ze zien er lekker uit en het leek me een leuke en gezonde vulling voor een Bento. Leek me wel praktisch om het dieet technisch ook verantwoord te maken
Sakuraquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt ie hoor, ik ben er zo blij mee![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:NL:1123
misschien zijn pinguineieren er wel lekker in...quote:
Kan het me niet voorstellen, wij staan er op!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien zijn pinguineieren er wel lekker in...
Oeh, even in de vriezer van mijn toko neuzen danquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
die zijn erg lekker
Een beetje pistache-achtig
Kjoet he?quote:
En schijten er opquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, wij staan er op!
meh, laat maar danquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, wij staan er op!
Notenallergiequote:
Huh?quote:
Jij slet.quote:
Is goed dat je het zegt, op het werk werkt de pop up niet goedquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed dat je het zegt, op het werk werkt de pop up niet goed
Oeh en Symph, morgen bbq-en aan het heerderstrand?![]()
* Barreltje komt op visite!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekkerquote:
quote:
het wordt gezellig!quote:
ahhh je bent dubbelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Lekker.
Ik ben er nog een keer, trouwens, Marijke.
Hij moet weer van twee walletjes eten hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Lekker.
Hehehe, ik word niet bruin, maar mijn gebak gelukkig welquote:
Gezelligquote:
Dat zie ik nu wel, heb de DM pagina openstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Lekker.
Succesquote:
Mijn eigen fanpaginaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat zie ik nu wel, heb de DM pagina openstaan
quote:
* Dr_Flash snuffelt even lekker aan Muckquote:
Staan daar alle trouwkandidaten op?quote:
ik bak straks nog een cake voor eigen gebruikquote:
lekker he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash snuffelt even lekker aan Muck
FOK!The Bachelor, nieuw idee voor het forum!quote:
We wilden eigenlijk net zoals die ene tv show doen, 3 kandidaten geselcteerd door familie en vrienden en dan 3 weekenden bij hem/haar in huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK!The Bachelor, nieuw idee voor het forum!
Ik wil graag mijn veto uitspreken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk net zoals die ene tv show doen, 3 kandidaten geselcteerd door familie en vrienden en dan 3 weekenden bij hem/haar in huis![]()
Is goed hoorquote:
quote:
chipsquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
nog even snel een laatste vraagwat te trakteren aan kleine koters? ( jaar of 10
)
owjah slim! gewoon zon megapak zakjesquote:
Bij de AH zijn deze week zakken in de aanbieding waar allemaal kleine Rolo's kitkats en Snickers en zo inzitten. Is misschien wel een optie. 30 stuks per zakquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
)
ook een goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de AH zijn deze week zakken in de aanbieding waar allemaal kleine Rolo's kitkats en Snickers en zo inzitten. Is misschien wel een optie. 30 stuks per zak
Mini twixen of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
)
Ik heb ook van alles gedaan, maar ja, ik heb dan ook geen werkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:14 schreef crv het volgende:
vanmorgen best druk geweest met alles behalve werk![]()
- Banden laten wisselen
- Boodschappen gedaan
- Credit Agricole Bank voor hypo offerte
- Keuringsstation voor navraag Auto import e.d.
- Thuis boodschappen dumpen, mail checken
- Credit mutuel om eerste hypo offerte uitte breiden
- Foto's van wegsituatie hier gemaakt voor verhuizers
- en verhuurder gesproken
Kom je morgen nou eten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
oooohhh!! ik heb ZO geen zin meer.. en manager komt net weer binnenstormen dat er iets ECHT vandaag af moet...
pfff!!
*adem in adem uit*quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog even ruzie maken met de grasmaaier
Ik heb weer coup wanhoop
Je haar bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer coup wanhoop
moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer coup wanhoop
vergis ik me of zijn jouw pauzes langer dan je werktijd tussen je pauzes inquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haar bedoel je?Ben benieuwd
Ik heb beton, daar groeit geen gras.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer coup wanhoop
Jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
zo net weer gesprek met de leidinggevende gehad. toch goed bevallen wederom
Het is op het moment rustig op het werkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
vergis ik me of zijn jouw pauzes langer dan je werktijd tussen je pauzes in
als ik vrijwilliger was had ik nu in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is op het moment rustig op het werkIk werk als vrijwilliger, dus dan is het wat relaxter
![]()
Yeah, I like itquote:
waar is dat??quote:
Op de kinderboerderij, want ze willen BBQ'en en hebben veul vleesch nodig.quote:
flappiequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de kinderboerderij, want ze willen BBQ'en en hebben veul vleesch nodig.
Nou ja, heb wel gewoon verplichtingen he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik vrijwilliger was had ik nu in de zon gezeten.
Vlakbij Zwollequote:
ah dus we kunnen weer een heidebrandje verwachten ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, heb wel gewoon verplichtingen he?Lang verhaal
[..]
Vlakbij ZwolleOp de Veluwe
Nou vorig jaar was er een vrijwilliger van ons die was niet gekomen vanwege het mooie weer. Maar daar werd mooi tegen gezegd dat deze niet meer welkom was. Zal wel meer gespeeld hebben, maar toch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik vrijwilliger was had ik nu in de zon gezeten.
ik plaag je maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hoe laat??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Vlakbij ZwolleOp de Veluwe
je oom??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de PC uit. Pa zal zo hier zijn met een broer van hem.
's avonds als avondeten, dus een uurtje of 5 ivm de bbq laten opwarmen enzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe laat??
ik zal het eens aan BarMan vragen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haar bedoel je?Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zou ik nu nog wat doen, nu je nog wel zin hebt.
morgen he??quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
's avonds als avondeten, dus een uurtje of 5 ivm de bbq laten opwarmen enzo?
ik hoef zelfs geen zalf meer te smerenquote:
Have fun, hier nog niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jJa
Ik ga de meiden uit school halen en dan op naar Zwolle
heb je geen trein?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
morgen he??
hmm.. BarMan is naar Gorinchem.. met de auto dus
gaat em niet worden
veel plezier sympquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga afsluiten hier, tot later
Lovelyquote:
Daarmee ga je naar het eerste bericht wat je nog niet gelezen had begreep ik .quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef Barreltje het volgende:
kan iemand me uitleggen waar dat >> knopje voor is naast de topic bladzijdes?
als ik er op druk kom ik in een willekeruge bladzijde terecht en het is echt mateloos irritant want ik zit echt vaaaaaak op dat >> knopje ipv de laatste bladzijde!
hey, goedemiddagquote:
in theorie..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarmee ga je naar het eerste bericht wat je nog niet gelezen had begreep ik .
ja kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in theorie..
in praktijk werkt het NEt even anders
Ze hebben de boardmotor? gereset en alles nagekeken en verder was er niets aan de handquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovelyik miste je al
hoe is het afgelopen met de auto?
buitenboord motorquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hebben de boardmotor? gereset en alles nagekeken en verder was er niets aan de hand
Wel 60 euro lichter![]()
![]()
Symp![]()
veel plezier
Vraarie
Crazy
Toek
Ja die jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buitenboord motor![]()
ik denk de boardcomputer![]()
dan klopt de prijs wel
Kleine nuance: daarmee ga je naar het eerste nieuwe bericht na je laatste bezoek of reset van de cookies. Als je geen reset hebt uitgevoerd of een FOK!-pauze van wat langere tijd hebt genomen, ga je dus terug naar de pagina met de eerste post na het bezoek of de reset van voor je vorige bezoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarmee ga je naar het eerste bericht wat je nog niet gelezen had begreep ik .
Ik snap dit al niet eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine nuance: daarmee ga je naar het eerste nieuwe bericht na je laatste bezoek of reset van de cookies. Als je geen reset hebt uitgevoerd of een FOK!-pauze van wat langere tijd hebt genomen, ga je dus terug naar de pagina met de eerste post na het bezoek of de reset van voor je vorige bezoek.
ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dit al niet eens.
Wat is het nut, onder de streep?
Dat als je een paar uur bent weggeweest, je direct naar de eerste nieuwe post van na je laatste bezoek kunt gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dit al niet eens.
Wat is het nut, onder de streep?
daar sta je dan toch nog gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat als je een paar uur bent weggeweest, je direct naar de eerste nieuwe post van na je laatste bezoek kunt gaan.
Voor de hardcore teruglezers dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat als je een paar uur bent weggeweest, je direct naar de eerste nieuwe post van na je laatste bezoek kunt gaan.
mart is traagquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ladylike het volgende:
Handig die DM's dat je PM hebt NADAT je die PM beantwoord hebt
toch mooi om te weten dat ik PM had...
Middag
Ik heb het doorquote:
Porno Massage wil ik ook welquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:41 schreef Ladylike het volgende:
Handig die DM's dat je PM hebt NADAT je die PM beantwoord hebt
toch mooi om te weten dat ik PM had...
Middag
bij deze...quote:
whut whut waar??quote:
Ik heb Fles er net eentje gegevenquote:
quote:
quote:
quote:
* Barreltje voelt zich buitengeslotenquote:
kom dan maar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
* Barreltje voelt zich buitengesloten
Ik heb het al geregeldquote:
hey, jij ook buitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
* Barreltje voelt zich buitengesloten
Die DM's maken nu overurenquote:
Koffie staat klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat zn auto starten en naar zuiden
laters allemaal![]()
![]()
doe maar even waterquote:
doei doei Muckyquote:
Prettig weekend :wquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat zn auto starten en naar zuiden
laters allemaal![]()
![]()
Morgen snoepjequote:
vergaat niet je koelkast op slot te doen voor toek thuis komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Morgen snoepje
Hij is helemaal gebakken en gevuld, dan hoeft morgen alleen de marsepein er nog op en de chocolade kontjes
Marsepein kun je namelijk niet in de koelkast zetten, omdat het dan gaat 'zweten' en met dit weer wil ik hem er niet buiten laten staan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergeet niet je koelkast op slot te doen voor toek thuis komt
ik heb de buks naast de bank liggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergaat niet je koelkast op slot te doen voor toek thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Je loopt een uurtje of 7 achterquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Taddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Taddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
JIJ noemt dat onzin??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goed he?quote:
dat is snelquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihihi, ik ga straks naar de brievenbus
Ik lees niet zo ver terugquote:
Tuurlijk, heb genoeg geile sletten met enorme prammen gezien die echt wel sneller geil waren dan de magere plankjesquote:
Via Duitsland? Luchtpost dus, dat is snellerquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
Raar alleen dat het via Duitsland kwam
En Estee ineens Ralf heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |