Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik ben gewoon goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef Enfermera het volgende:
Hahaha ging goed Gf met al die posts XD
waarvoor geen tijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet echt slapen nu, maar ik heb geen tijd
jaquote:
Zo, dus je moet nog wel ffquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:14 schreef RockNijntje het volgende:
Beuuhh, ik snap nu pas ruim de helftkutwiskunde
quote:
trusten rockyquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:22 schreef RockNijntje het volgende:
Woooooow ik snap het nu bijna helemaalMorgenvroeg (onee, dalijk
) nog maar even verder leren
Weltrustos
Dan moet je wat etenquote:
Wat goeeeddddquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:22 schreef RockNijntje het volgende:
Woooooow ik snap het nu bijna helemaalMorgenvroeg (onee, dalijk
) nog maar even verder leren
Weltrustos
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 171 Marijkezwolle
02. 162 Dr_Flash
03. 160 JJH
04. 158 wel.o.k
05. 131 Ladylike
06. 116 RockNijntje
07. 099 Koen66
08. 095 Trevland
09. 090 suikertaartje
10. 085 sararaats
11. 084 Pheno
12. 084 Symphonic
13. 082 LovelyLady
14. 082 Crazy-M
15. 077 Muck
16. 075 DaMart
17. 063 goldfinger1963
18. 059 littledrummergirl
19. 056 Kuukske
20. 049 charmed_angel
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 05:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M doet het licht in de keuken weer aan en maakt alvast koffie en thee.
is die zeker sterkquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 zet de waterkoker nogmaals aan.. thee die een uur heeft staan trekken ..
Smorgens treviequote:
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETJEquote:
Morge CRVquote:
Morge Mquote:Op vrijdag 8 april 2011 06:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is die zeker sterk
maar idd niet meer lekker.
[..]
Smorgens trevie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 05:21 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M doet het licht in de keuken weer aan en maakt alvast koffie en thee.
sowieso Theequote:Op vrijdag 8 april 2011 06:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 zet de waterkoker nogmaals aan.. thee die een uur heeft staan trekken ..
trevquote:
welterustenquote:
Have a nice sleepquote:
gij ookquote:
zal bestquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Have a nice sleep
[..]
gij ook
was mooi met die mist banken over de weilanden
wokquote:
hoe is de test gister verlopen?? of nouja.. hij is vandaag nog bezig?? 38 uur toch??quote:
quote:
nou, het moet binnen 38 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe is de test gister verlopen?? of nouja.. hij is vandaag nog bezig?? 38 uur toch??
ohhh.. ik dacht dat ie alweer gestart wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, het moet binnen 38 uur![]()
en hij start dit weekend.
vorige keer duurde het 90 uur![]()
de voorbereiding is gestart, en nu opeens wordt iedereen wakkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhh.. ik dacht dat ie alweer gestart was
ohh das bij ons ook altijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de voorbereiding is gestart, en nu opeens wordt iedereen wakker![]()
dan zal het maandag ook wel paniek zijn omdat er van alles verkeerd ging...
en dan volgend weekend weer een test.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
hebben jullie wel eens dat je zegt bij discussies die opgelost zijn: 'oke slotje'?
overal hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh das bij ons ook altijd
wordt er maandag bedacht dat een put opgetsrt gaat worden en vrijdag is het dikke paniek want er moeten nog 10 verschillende dingen geregeld worden
nieuwsgierigquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
Eens even douchen en aankleden!![]()
tjuus nieuwsgierige aagjes
o dat valt nog mee, ik dacht het wordt gecanceledquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
dit meeeeen je gewoon serieus niet
hier al bijna een week aan het uitzoeken geweest om te zorgen dat ze vandaag een videoconferance konden doen. Het was via externe klant en externe website.
Hadden we eindelijk helemaal klaar. konden we alleen nog niet met die externe klant testen vanwege tijdverschil enzo.,
dus vandaag om 7:15 alles klaar gezet. en om 7:30 nog geen streaming available. Hun bellen, is aan die kant systeem ingestort
tjah, ze doen nu via telefoonquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o dat valt nog mee, ik dacht het wordt gecanceled
Nee, ik zet gewoon slotjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
hebben jullie wel eens dat je zegt bij discussies die opgelost zijn: 'oke slotje'?
Wast maar waarquote:
gezondheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hatsjoe hatsjoe hatsjoe! Stomme hooikoorts![]()
Goedemorgen allemaal
Mijn moeder is niet gek, die gaat echt niet poetsen als ik weg benquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:09 schreef Pheno het volgende:
Ja, op zich wel. Vandaag maar eens een zooi schades doorgeven. Auto, magnetron en dat soort werk.
Tip: als je op vakantie bent, laat je ma niets schoonmaken, daar gaan magnetrons van stuk.
Dankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezondheid
Marijkje
knuffellinuxbabe
werk zequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet gek, die gaat echt niet poetsen als ik weg benMaar balen
[..]
Dankje
Goedemorgen wokje zie m'n sig![]()
![]()
En nu naar het werk, tot strakjes
Pienquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga zo met een klant naar stal
mooie tijd tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Denk te veel rust gehad, nu opeens klaar wakker.
Ik was klaarwakker toen ik mijn bed uit kwam... nu wil ik weer terug naar bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Denk te veel rust gehad, nu opeens klaar wakker.
Wokkiequote:
quote:
Waar gaat dit over?quote:
Goedemorgen Marijkequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
En goedemorgen binnenkomers
die komt nogquote:
een wok staat op het fornuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Ik heb mijn wok gewassenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Nee nee, ik heb heul zachtjes gedaan met het sponsje, stel je voor dat je anti-aanbaklaag beschadigtquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt nog
[..]
een wok staat op het fornuis
en de was beurt over badschuim met gras geur
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn wok gewassen
[..]
Nee nee, ik heb heul zachtjes gedaan met het sponsje, stel je voor dat je anti-aanbaklaag beschadigt
Jawel, zolang 'k niet te veel nadenkquote:
Had ik wel moeten doen jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?
ik heb toch liever dat muck het doet hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?
Ik ben minder hardhandig he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb toch liever dat muck het doet hoor
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval, geniet van de zon bij de paardjes
Preciesquote:
Bij mij zit de eerste er nog net geen uurtje inquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Zo, menig buurvrouw kan een voorbeeld aan me nemen vandaag, de tweede was kan zo naar buiten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij zit de eerste er nog net geen uurtje in
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Idem hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
ik gooi vanavond nog snel een sport-wasje in de machien.. van kleren die ik vanavond aan moetquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Zo, menig buurvrouw kan een voorbeeld aan me nemen vandaag, de tweede was kan zo naar buiten
Die kunnen we hier helaas niet kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik gooi vanavond nog snel een sport-wasje in de machien.. van kleren die ik vanavond aan moetlang leve een droger!!
![]()
MOET??quote:
Werd wel weer tijd ook, ik wilde Thijs een t-shirtje aan doen vanochtend..opquote:
Nou ja, Muck was gewoon al om 5 uur wakker denk ik danquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem hier.
En goedemorgen suikersnoetje.
quote:
komt door het weer denk ik, dat ze zo snel lijken te gaanquote:
op het balkon!quote:
Ik ga wel in de zon liggen, goed?quote:
buiten-werkse activiteiten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
komt door het weer denk ik, dat ze zo snel lijken te gaan
Nee, MOET!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
MOET??
MOETEN wij komen helpen met opeten??
ik heb om half 8 een bloesje staan strijken omdat TJ ook niets meer hadquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd ook, ik wilde Thijs een t-shirtje aan doen vanochtend..op
7 uurquote:[..]
Nou ja, Muck was gewoon al om 5 uur wakker denk ik dan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op het balkon!
klust wok er wel een afdakje voor!
doe je ook bruidstaarten??quote:
Primaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga wel in de zon liggen, goed?
quote:
Nou ja, mijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ja, Muck was gewoon al om 5 uur wakker denk ik dan
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, mijnis meer omdat ik nu thuiswerkdag heb
.
Misschien straks maar op balkon gaan werken.
Hemaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik ga de hema maar eens lastigvallen
kan jij werken op het balkon?? ik zie meestal niks op mijn scherm als ik in de zon zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, mijnis meer omdat ik nu thuiswerkdag heb
.
Misschien straks maar op balkon gaan werken.
Jaquote:
Goed initiatiefquote:Croissantje op zondagochtend thuis bezorgd
HAARLEM - Op zondagochtend een vers, warm croissantje van de bakker? Binnenkort begint bakkerij Van Vessem met een webshop waarbij klanten op zondagochtend tien producten kunnen bestellen.
Een broodkoerier brengt dan binnen een half uur de bestelling thuis. Jos Huijbregts van Van Vessem hoopt er met pasen mee te kunnen beginnen. ,,We willen laten zien dat we een andere bakker zijn en dat er behoefte aan is.
Van Vessem begint met één filiaal met bezorging in een straal van drie kilometer. Welk filiaal het wordt is nog onbekend.
ik kon vandaag uitslapen tot half 1 in theorie, lag ik om 8 uur al klaarwakker in benquote:
ja ik ook dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kon vandaag uitslapen tot half 1 in theorie, lag ik om 8 uur al klaarwakker in ben
wakkerwordkusje op je neusquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook dus![]()
ik haat dat![]()
wakker gebeld worden![]()
ik sliep pas rond 4 uur![]()
haat
Kan veel beterquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil zo graag slapen![]()
Hoe is het met iedereen verder?
dat zuigtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook dus![]()
ik haat dat![]()
wakker gebeld worden![]()
ik sliep pas rond 4 uur![]()
haat
wowquote:
het ook nog nergens voor nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zuigt
ik was gewoon wakker for no reasonen nu ben ik moe
Niet tof neequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
grrr..
* Barreltje haaaaaaaaaat kastje - muur situaties!
pezuquote:
mooi weer en het weekend komt eraanquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil zo graag slapen![]()
Hoe is het met iedereen verder?
Jaaaaaaaa, weekendquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pezu
[..]
mooi weer en het weekend komt eraan
ik zet meestal mijn kastjes tegen de muur, midden in de kamer is ook niet watquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
grrr..
een kusjesquote:
had ik gister ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
grrr..
Hai meisjequote:
In mijn vorige woning met open keuken had ik een kast als kammerafscheiding, werkte primaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zet meestal mijn kastjes tegen de muur, midden in de kamer is ook niet wat
scheelt lopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zet meestal mijn kastjes tegen de muur, midden in de kamer is ook niet wat
scheelt stotenquote:
Zere keel en hoesten, en zin in shoppenquote:
kammerquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisje![]()
Hoe is het vandaag?
[..]
In mijn vorige woning met open keuken had ik een kast als kammerafscheiding, werkte primaAnders keek je zo tegen de afwas aan
je tenen stoten is zo kutquote:
ken je dat niet? Zo heet t stuk tussen de keuken en de woonkamerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zere keel en hoesten, en zin in shoppen![]()
En met jou? Moe dus?
Kamerquote:
ik heb ze zo vaak gebroken dat ik het niet meer weetquote:
Zeekoeipowerrrrrrrrquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je dat niet? Zo heet t stuk tussen de keuken en de woonkamer
moe, kom mee slapen, ik ben ook moequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel veel online geshopt met virtueel geld
![]()
Maar ik moest... Dus doe met me mee
Ja, kapot man... Ik wilde niet opstaan...Ik wil nu nog steeds slapen.. Ik lijk wel een panda met die wallen van me
[..]
KamerMoe jeweetz... Alles goed pzutje?
* PeZu print uit en hangt opquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. LDG..
gefeliciteerd met je verjaardag!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeekoeipowerrrrrrrr
Alles goed?
ooh nou ja werk is stomquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil dat
![]()
Maar iets met klanten
Gelukkig nog maar eentje
En verder ga ik me alleen richten op sollicitaties
Ik ga straks even naar de stad (H&M voor kindertjes) en dan ga ik lekker de tekorten in de groei-Thijs-kast aanvullenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Ja, kapot man... Ik wilde niet opstaan...Ik wil nu nog steeds slapen.. Ik lijk wel een panda met die wallen van me
Oh, gefeliciteeeeerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jeweets!!
En ja hoor primavoel me geen dag ouder dan gisteren
o jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
ohh.. LDG..
gefeliciteerd met je verjaardag!
![]()
![]()
![]()
Hier is het ook niet beter, mijn wallen hebben zelf wallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
KamerMoe jeweetz... Alles goed pzutje?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
thnx guys
heel stiekem was ik daarom zo absurd vroeg wakker denk ikhad ik vroeger ook altijd, al staan er nu geen cadeautjes op me te wachten en moet ik n taartje met mezelf eten
Gefeliciteerd Meidquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jeweets!!
heb vorige week al btje mijn verjaardag gevierd. Ik ga m straks nog ff vieren met mn stagekids, en vanavond lekker feesten met mnquote:
okquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb vorige week al btje mijn verjaardag gevierd. Ik ga m straks nog ff vieren met mn stagekids, en vanavond lekker feesten met mn, niks zieligs aan hoor!
en om te staanquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:53 schreef DaMart het volgende:
Hm, het is toch nog wel wat aan de frisse kant om buiten te gaan zitten.
Ja, zag je mijn post erbovenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jeweets!!
Ja, vooral mijn werkquote:
Woehoequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga straks even naar de stad (H&M voor kindertjes) en dan ga ik lekker de tekorten in de groei-Thijs-kast aanvullen
schreeuw zequote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zag je mijn post erboven![]()
![]()
Al cadeautjes gehad?
[..]
Ja, vooral mijn werkAlthans niet het werk, maar wel het soort klanten
[..]
Woehoe![]()
![]()
Ik heb Bento spulletjes besteld
Echt super leuk, laat het je wel een keer zien
Dat is zielig, ze zijn doorgaans al labielquote:
dan is dat vaak helaas de enige manier van communiceren die wel tot ze doordringtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is zielig, ze zijn doorgaans al labiel![]()
tuurlijk zag ik die ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zag je mijn post erboven![]()
![]()
Al cadeautjes gehad?
[..]
vroege r had je broodjes met kipfelt en mango chutney, die waren baasquote:
Goed weer in het weekend is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:04 schreef Barreltje het volgende:
ohh het weekend wordt echt fijn weer!!
dat wordt morgen echt het balkon opruimen!
whihihihi, ik ga straks naar de brievenbusquote:
daar komt ontbijt uit??quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihihi, ik ga straks naar de brievenbus
goed plan, meeting 2 bij mij gaat er 1 met mijn bed wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
zo meeting 1 gehad. nu dadelijk meeting 2
sorry, ik doe alleen vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb spierpijn
Wil iemand mij masseren?
Dat lijkt me een klus voor Wokquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb spierpijn
Wil iemand mij masseren?
slaap lekker dan maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, meeting 2 bij mij gaat er 1 met mijn bed worden![]()
bij mij zit de brievenbus gewoon in de deur hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze dan langs de hema komt
ja, hier welquote:
quote:
maar kasten wel midden in de kamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij mij zit de brievenbus gewoon in de deur hoor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als PGR nou zegt, dat hij spaart voor deze Mini?
[ afbeelding ]
trevquote:
werk zequote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
douchen, stad in![]()
tot over een paar uur
quote:
210 euro?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil een nieuw jurkje
ik ben er verliefd op
ok, eerste vraag, heb je het echt nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil een nieuw jurkje
ik ben er verliefd op
mja.. DAT is dan wel weer jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
mweehh.. ik KAN wel een gelegenheid verzinnen waar ik het kan gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ok, eerste vraag, heb je het echt nodig?
quote:
ROZE!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
ik vind deze ook heel schattig
[ afbeelding ]
Wanneer is het eigenlijk rokjesdag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
zeg, hou eens op met die jurkjes
ik krijg de zomer in mijn bol
ja, ik bedoel maar, 19,95quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
ROZE!!
zijn ook heeel schattig!
en 10 keer zo goedkoop!
quote:
ik zou hem bijna voor je halen alleen al om jou daar in te zienquote:
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]ik moet maar eens de H&M induiken!
voor dat ene jurkje kan ik een heeele garderobe aanschaffen daar
Okeequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ga nou maar lkkr winkelen suikersnoetje![]()
hebben ze ook jasjes/vestjes voor erbij??quote:
tuuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hebben ze ook jasjes/vestjes voor erbij??
DUCKIESquote:
WOAH! Gimmequote:
Bite mequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH! GimmeIk wil die dracula-eend
![]()
Daar zijn oplossingen voor!quote:
ik wou net zeggen, een marijke lok fotoquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH! GimmeIk wil die dracula-eend
![]()
wakquote:
ja ik wil hem schieten maar hij vliegt steeds weg en komt weer terugquote:
Omgwtfbbq zo spannendquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihihi, ik ga straks naar de brievenbus
okeequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, een marijke lok foto
[..]
wat aardig van toekquote:
quote:
Als jij die tulpen aan Muck hebt gegeven zit er nog wat in vanavond, maar anders vrees ik het ergste Toek.quote:
secret luverquote:
Niet dusquote:
luver is beterquote:
quote:
dat zijn de leukstequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb n onverwacht feestje vanavondik wilde helemaal niks, maar er duiken nu allemaal mensen op die met me willen feesten
dus ben ik maar allemaal mensen aan het uitnodigen om lekker te gaan dansen vanavond
* wel.o.k herinnert zich een bepaald dansje van LDGquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb n onverwacht feestje vanavondik wilde helemaal niks, maar er duiken nu allemaal mensen op die met me willen feesten
dus ben ik maar allemaal mensen aan het uitnodigen om lekker te gaan dansen vanavond
Dat is voor meisjes van 6 of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Pheno, ik heb een Bento box besteld![]()
Kiektan!
http://cgi.ebay.nl/NEW-BE(...)&hash=item588d0ba5d8
Nuut man!quote:
No further questionsquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut man!Weet je hoe leuk om met je eten te spelen
quote:
Ik moet nog steeds een keer ei-vormpjes bestellen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Pheno, ik heb een Bento box besteld![]()
Kiektan!
http://cgi.ebay.nl/NEW-BE(...)&hash=item588d0ba5d8
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer ei-vormpjes bestellen...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
Dat viel gelukkig mee... het viel me ineens op dat de ruitenwissers van mijn voor de deur geparkeerde auto niet meer tegen de ruit aan zaten. Eentje zag er zelfs afgebroken uit... maar dat was gezichtsbedrog en ze stonden alleen allebei omhoog...
Maar toch even kotsen op idioten die niet met hun gore kutklauwen van andermans spullen af kunnen blijven![]()
![]()
. Afhakken die losse handjes!
.
Jou kennende vast iets lekkersquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
Zoooo, de eitjes staan op het aanrecht op temperatuur te komen en de rest van de bakspullen zit in de tas, straks eens kijken wat ik ervan kan maken
Dat verbaast me nietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan![]()
Een sterretje en een hartje
En prikkertjes
En ik had al rijstvormpjes in de vorm van figuurtjes
Ik ben helemaal verliefd op deze vorm van eten presenteren
![]()
Wat voor spulletjes heb je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
Zoooo, de eitjes staan op het aanrecht op temperatuur te komen en de rest van de bakspullen zit in de tas, straks eens kijken wat ik ervan kan maken
heb ik ook al een keertje gehad jah. echt van die gasten die niet van een andere auto af kunnen blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
Dat viel gelukkig mee... het viel me ineens op dat de ruitenwissers van mijn voor de deur geparkeerde auto niet meer tegen de ruit aan zaten. Eentje zag er zelfs afgebroken uit... maar dat was gezichtsbedrog en ze stonden alleen allebei omhoog...
Maar toch even kotsen op idioten die niet met hun gore kutklauwen van andermans spullen af kunnen blijven![]()
![]()
.
Er was heel wat aan de hand, ik hoor het alweerquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets
Ik vond het helemaal fantastisch
niet spelen met je etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, om er leuke figuurtjes van te maken en met kleurtjes en een vrolijke lunchbox en met groenten en fruit enzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou,bloem, suiker, etc. etc.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor spulletjes heb je?En weet je al wat je gaat maken?
Ja, het zag er echt afgebroken uit vanaf boven, maar gelukkig was dat het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig dat ze er nog aanzaten
Maar belachelijk
Toen ik nog thuis woonde hebben zwakzinnigen al eens verf op de auto gespoten en een spiegel kapot getrapt. Dat eerste onder de noemer 'luilak', oftewel vandalismenacht... mogen ze van mij gewoon afschaffen die onzinquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook al een keertje gehad jah. echt van die gasten die niet van een andere auto af kunnen blijven.
collegas onder elkaar doe je dat soms ff ruitenwisser recht zetten voor de gein. maar meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |