ik gooi vanavond nog snel een sport-wasje in de machien.. van kleren die ik vanavond aan moetquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Zo, menig buurvrouw kan een voorbeeld aan me nemen vandaag, de tweede was kan zo naar buiten
Die kunnen we hier helaas niet kwijtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik gooi vanavond nog snel een sport-wasje in de machien.. van kleren die ik vanavond aan moetlang leve een droger!!
![]()
MOET??quote:
Werd wel weer tijd ook, ik wilde Thijs een t-shirtje aan doen vanochtend..opquote:
Nou ja, Muck was gewoon al om 5 uur wakker denk ik danquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem hier.
En goedemorgen suikersnoetje.
quote:
komt door het weer denk ik, dat ze zo snel lijken te gaanquote:
op het balkon!quote:
Ik ga wel in de zon liggen, goed?quote:
buiten-werkse activiteiten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
komt door het weer denk ik, dat ze zo snel lijken te gaan
Nee, MOET!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
MOET??
MOETEN wij komen helpen met opeten??
ik heb om half 8 een bloesje staan strijken omdat TJ ook niets meer hadquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd ook, ik wilde Thijs een t-shirtje aan doen vanochtend..op
7 uurquote:[..]
Nou ja, Muck was gewoon al om 5 uur wakker denk ik dan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op het balkon!
klust wok er wel een afdakje voor!
doe je ook bruidstaarten??quote:
Primaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga wel in de zon liggen, goed?
quote:
Nou ja, mijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ja, Muck was gewoon al om 5 uur wakker denk ik dan
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, mijnis meer omdat ik nu thuiswerkdag heb
.
Misschien straks maar op balkon gaan werken.
Hemaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik ga de hema maar eens lastigvallen
kan jij werken op het balkon?? ik zie meestal niks op mijn scherm als ik in de zon zitquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, mijnis meer omdat ik nu thuiswerkdag heb
.
Misschien straks maar op balkon gaan werken.
Jaquote:
Goed initiatiefquote:Croissantje op zondagochtend thuis bezorgd
HAARLEM - Op zondagochtend een vers, warm croissantje van de bakker? Binnenkort begint bakkerij Van Vessem met een webshop waarbij klanten op zondagochtend tien producten kunnen bestellen.
Een broodkoerier brengt dan binnen een half uur de bestelling thuis. Jos Huijbregts van Van Vessem hoopt er met pasen mee te kunnen beginnen. ,,We willen laten zien dat we een andere bakker zijn en dat er behoefte aan is.
Van Vessem begint met één filiaal met bezorging in een straal van drie kilometer. Welk filiaal het wordt is nog onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |