ohh das bij ons ook altijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de voorbereiding is gestart, en nu opeens wordt iedereen wakker![]()
dan zal het maandag ook wel paniek zijn omdat er van alles verkeerd ging...
en dan volgend weekend weer een test.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
hebben jullie wel eens dat je zegt bij discussies die opgelost zijn: 'oke slotje'?
overal hetzelfdequote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh das bij ons ook altijd
wordt er maandag bedacht dat een put opgetsrt gaat worden en vrijdag is het dikke paniek want er moeten nog 10 verschillende dingen geregeld worden
nieuwsgierigquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:30 schreef Barretje80 het volgende:
Eens even douchen en aankleden!![]()
tjuus nieuwsgierige aagjes
o dat valt nog mee, ik dacht het wordt gecanceledquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
dit meeeeen je gewoon serieus niet
hier al bijna een week aan het uitzoeken geweest om te zorgen dat ze vandaag een videoconferance konden doen. Het was via externe klant en externe website.
Hadden we eindelijk helemaal klaar. konden we alleen nog niet met die externe klant testen vanwege tijdverschil enzo.,
dus vandaag om 7:15 alles klaar gezet. en om 7:30 nog geen streaming available. Hun bellen, is aan die kant systeem ingestort
tjah, ze doen nu via telefoonquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o dat valt nog mee, ik dacht het wordt gecanceled
Nee, ik zet gewoon slotjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
hebben jullie wel eens dat je zegt bij discussies die opgelost zijn: 'oke slotje'?
Wast maar waarquote:
gezondheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hatsjoe hatsjoe hatsjoe! Stomme hooikoorts![]()
Goedemorgen allemaal
Mijn moeder is niet gek, die gaat echt niet poetsen als ik weg benquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:09 schreef Pheno het volgende:
Ja, op zich wel. Vandaag maar eens een zooi schades doorgeven. Auto, magnetron en dat soort werk.
Tip: als je op vakantie bent, laat je ma niets schoonmaken, daar gaan magnetrons van stuk.
Dankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezondheid
Marijkje
knuffellinuxbabe
werk zequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet gek, die gaat echt niet poetsen als ik weg benMaar balen
[..]
Dankje
Goedemorgen wokje zie m'n sig![]()
![]()
En nu naar het werk, tot strakjes
Pienquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga zo met een klant naar stal
mooie tijd tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Denk te veel rust gehad, nu opeens klaar wakker.
Ik was klaarwakker toen ik mijn bed uit kwam... nu wil ik weer terug naar bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Denk te veel rust gehad, nu opeens klaar wakker.
Wokkiequote:
quote:
Waar gaat dit over?quote:
Goedemorgen Marijkequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
En goedemorgen binnenkomers
die komt nogquote:
een wok staat op het fornuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Ik heb mijn wok gewassenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Nee nee, ik heb heul zachtjes gedaan met het sponsje, stel je voor dat je anti-aanbaklaag beschadigtquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt nog
[..]
een wok staat op het fornuis
en de was beurt over badschuim met gras geur
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn wok gewassen
[..]
Nee nee, ik heb heul zachtjes gedaan met het sponsje, stel je voor dat je anti-aanbaklaag beschadigt
Jawel, zolang 'k niet te veel nadenkquote:
Had ik wel moeten doen jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?
ik heb toch liever dat muck het doet hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?
Ik ben minder hardhandig he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb toch liever dat muck het doet hoor
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval, geniet van de zon bij de paardjes
Preciesquote:
Bij mij zit de eerste er nog net geen uurtje inquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Zo, menig buurvrouw kan een voorbeeld aan me nemen vandaag, de tweede was kan zo naar buiten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij zit de eerste er nog net geen uurtje in
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Idem hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |