Ik was klaarwakker toen ik mijn bed uit kwam... nu wil ik weer terug naar bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Denk te veel rust gehad, nu opeens klaar wakker.
Wokkiequote:
quote:
Waar gaat dit over?quote:
Goedemorgen Marijkequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
En goedemorgen binnenkomers
die komt nogquote:
een wok staat op het fornuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Ik heb mijn wok gewassenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over?![]()
Nee nee, ik heb heul zachtjes gedaan met het sponsje, stel je voor dat je anti-aanbaklaag beschadigtquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt nog
[..]
een wok staat op het fornuis
en de was beurt over badschuim met gras geur
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn wok gewassen
[..]
Nee nee, ik heb heul zachtjes gedaan met het sponsje, stel je voor dat je anti-aanbaklaag beschadigt
Jawel, zolang 'k niet te veel nadenkquote:
Had ik wel moeten doen jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?
ik heb toch liever dat muck het doet hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je Toek aantekeningen laten maken van hoe jij wok schoonmaakte?
Ik ben minder hardhandig he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb toch liever dat muck het doet hoor
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in dat geval, geniet van de zon bij de paardjes
Preciesquote:
Bij mij zit de eerste er nog net geen uurtje inquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
Zo, menig buurvrouw kan een voorbeeld aan me nemen vandaag, de tweede was kan zo naar buiten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij zit de eerste er nog net geen uurtje in
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Idem hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |