WOAH! Gimmequote:
Bite mequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH! GimmeIk wil die dracula-eend
![]()
Daar zijn oplossingen voor!quote:
ik wou net zeggen, een marijke lok fotoquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH! GimmeIk wil die dracula-eend
![]()
wakquote:
ja ik wil hem schieten maar hij vliegt steeds weg en komt weer terugquote:
Omgwtfbbq zo spannendquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihihi, ik ga straks naar de brievenbus
okeequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, een marijke lok foto
[..]
wat aardig van toekquote:
quote:
Als jij die tulpen aan Muck hebt gegeven zit er nog wat in vanavond, maar anders vrees ik het ergste Toek.quote:
secret luverquote:
Niet dusquote:
luver is beterquote:
quote:
dat zijn de leukstequote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb n onverwacht feestje vanavondik wilde helemaal niks, maar er duiken nu allemaal mensen op die met me willen feesten
dus ben ik maar allemaal mensen aan het uitnodigen om lekker te gaan dansen vanavond
* wel.o.k herinnert zich een bepaald dansje van LDGquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb n onverwacht feestje vanavondik wilde helemaal niks, maar er duiken nu allemaal mensen op die met me willen feesten
dus ben ik maar allemaal mensen aan het uitnodigen om lekker te gaan dansen vanavond
Dat is voor meisjes van 6 of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Pheno, ik heb een Bento box besteld![]()
Kiektan!
http://cgi.ebay.nl/NEW-BE(...)&hash=item588d0ba5d8
Nuut man!quote:
No further questionsquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut man!Weet je hoe leuk om met je eten te spelen
quote:
Ik moet nog steeds een keer ei-vormpjes bestellen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh, Pheno, ik heb een Bento box besteld![]()
Kiektan!
http://cgi.ebay.nl/NEW-BE(...)&hash=item588d0ba5d8
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer ei-vormpjes bestellen...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
Dat viel gelukkig mee... het viel me ineens op dat de ruitenwissers van mijn voor de deur geparkeerde auto niet meer tegen de ruit aan zaten. Eentje zag er zelfs afgebroken uit... maar dat was gezichtsbedrog en ze stonden alleen allebei omhoog...
Maar toch even kotsen op idioten die niet met hun gore kutklauwen van andermans spullen af kunnen blijven![]()
![]()
. Afhakken die losse handjes!
.
Jou kennende vast iets lekkersquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
Zoooo, de eitjes staan op het aanrecht op temperatuur te komen en de rest van de bakspullen zit in de tas, straks eens kijken wat ik ervan kan maken
Dat verbaast me nietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan![]()
Een sterretje en een hartje
En prikkertjes
En ik had al rijstvormpjes in de vorm van figuurtjes
Ik ben helemaal verliefd op deze vorm van eten presenteren
![]()
Wat voor spulletjes heb je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
Zoooo, de eitjes staan op het aanrecht op temperatuur te komen en de rest van de bakspullen zit in de tas, straks eens kijken wat ik ervan kan maken
heb ik ook al een keertje gehad jah. echt van die gasten die niet van een andere auto af kunnen blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
Dat viel gelukkig mee... het viel me ineens op dat de ruitenwissers van mijn voor de deur geparkeerde auto niet meer tegen de ruit aan zaten. Eentje zag er zelfs afgebroken uit... maar dat was gezichtsbedrog en ze stonden alleen allebei omhoog...
Maar toch even kotsen op idioten die niet met hun gore kutklauwen van andermans spullen af kunnen blijven![]()
![]()
.
Er was heel wat aan de hand, ik hoor het alweerquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets
Ik vond het helemaal fantastisch
niet spelen met je etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, om er leuke figuurtjes van te maken en met kleurtjes en een vrolijke lunchbox en met groenten en fruit enzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou,bloem, suiker, etc. etc.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor spulletjes heb je?En weet je al wat je gaat maken?
Ja, het zag er echt afgebroken uit vanaf boven, maar gelukkig was dat het niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig dat ze er nog aanzaten
Maar belachelijk
Toen ik nog thuis woonde hebben zwakzinnigen al eens verf op de auto gespoten en een spiegel kapot getrapt. Dat eerste onder de noemer 'luilak', oftewel vandalismenacht... mogen ze van mij gewoon afschaffen die onzinquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook al een keertje gehad jah. echt van die gasten die niet van een andere auto af kunnen blijven.
collegas onder elkaar doe je dat soms ff ruitenwisser recht zetten voor de gein. maar meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |