WAUWquote:
Ik ga het zo even voor je uittypenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]WOEHOE
Ik heb wel aan je gedacht hoor
![]()
[..]
Oh wauw, daar wil ik ook een recept van
Vanavond eens een paar maken denk ikquote:
Hoe wist je dat ik aan pannenkoeken dacht?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles behalve pannenkoeken
Of frituur, want ik heb geen frituurpan
Jij denkt altijd aan pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik aan pannenkoeken dacht?.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik aan pannenkoeken dacht?.
quote:
Dat is ook veel beter als een pannenkoekquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ik denk ook wel eens aan een barbecue.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga het zo even voor je uittypen
[..]
Vanavond eens een paar maken denk ik
Maar bij Marijke is een barbecue wat lastig, dus gourmet mag ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter als een pannenkoekwant vlees
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, tuin gedaan, stofzuiger haar werk laten doen (ja, een haar, ze zuigt), beddengoed in de was. En nu eens eten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar bij Marijke is een barbecue wat lastig, dus gourmet mag ook.
Nee, wantquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, tuin gedaan, stofzuiger haar werk laten doen (ja, een haar, ze zuigt), beddengoed in de was. En nu eens eten.
Ik snap je punt niet helemaal, bij Marijke is het juist ideaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar bij Marijke is een barbecue wat lastig, dus gourmet mag ook.
Zonnig en 16 gradenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]we kunnen wel een wegwerp bbq halen en dan op het heerderstrand bbq-en
Wordt het mooi weer morgen?
O jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet helemaal, bij Marijke is het juist ideaalgewoon op de parkeerplaats en wat je mis kan je zo halen
![]()
Ik las schijt de eieren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
Kapsel:
Benodigdheden:
4 eieren
50 g suiker
snufje zout
1 zakje vanillesuiker
60 g bloem
40 g maizena
Bereidingswijze:
- Verwarm de oven voor op 165 graden
- Scheid de eieren
- klop de dooiers met 36 g suiker tot een luchtige creme
- klop in een andere (vetvrije!) kom de eiwitten stijf met een snufje zout
- voeg tijdens het kloppen geleidelijk 56 g suiker en een zakje vanillesuiker toe
- schep het eiwit op de dooiercreme
- zeef er 60 g bloem en 40 g maizena boven en spatel het voorzichtig door elkaar (niet kloppen, want dan is het niet meer luchtig)
- stort het in een ingevet bakblik en bak het in het midden van de oven in ongeveer 50 minuten gaar
Daarna is het belangrijk dat je hem goed af laat koelen voor je gaat vullen en garneren!
Zeker marsepein heeft er een handje van om te gaan smelten namelijk
die zijn erg lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lief van je
He, heb jij die bonen Edamame's wel eens gehad?Ze zien er lekker uit en het leek me een leuke en gezonde vulling voor een Bento. Leek me wel praktisch om het dieet technisch ook verantwoord te maken
Sakuraquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt ie hoor, ik ben er zo blij mee![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)DME:B:EOIBSA:NL:1123
misschien zijn pinguineieren er wel lekker in...quote:
Kan het me niet voorstellen, wij staan er op!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
misschien zijn pinguineieren er wel lekker in...
Oeh, even in de vriezer van mijn toko neuzen danquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
die zijn erg lekker
Een beetje pistache-achtig
Kjoet he?quote:
En schijten er opquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, wij staan er op!
meh, laat maar danquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, wij staan er op!
Notenallergiequote:
Huh?quote:
Jij slet.quote:
Is goed dat je het zegt, op het werk werkt de pop up niet goedquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed dat je het zegt, op het werk werkt de pop up niet goed
Oeh en Symph, morgen bbq-en aan het heerderstrand?![]()
* Barreltje komt op visite!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekkerquote:
quote:
het wordt gezellig!quote:
ahhh je bent dubbelquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Lekker.
Ik ben er nog een keer, trouwens, Marijke.
Hij moet weer van twee walletjes eten hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Lekker.
Hehehe, ik word niet bruin, maar mijn gebak gelukkig welquote:
Gezelligquote:
Dat zie ik nu wel, heb de DM pagina openstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Lekker.
Succesquote:
Mijn eigen fanpaginaquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat zie ik nu wel, heb de DM pagina openstaan
quote:
* Dr_Flash snuffelt even lekker aan Muckquote:
Staan daar alle trouwkandidaten op?quote:
ik bak straks nog een cake voor eigen gebruikquote:
lekker he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash snuffelt even lekker aan Muck
FOK!The Bachelor, nieuw idee voor het forum!quote:
We wilden eigenlijk net zoals die ene tv show doen, 3 kandidaten geselcteerd door familie en vrienden en dan 3 weekenden bij hem/haar in huisquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
FOK!The Bachelor, nieuw idee voor het forum!
Ik wil graag mijn veto uitspreken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We wilden eigenlijk net zoals die ene tv show doen, 3 kandidaten geselcteerd door familie en vrienden en dan 3 weekenden bij hem/haar in huis![]()
Is goed hoorquote:
quote:
chipsquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
nog even snel een laatste vraagwat te trakteren aan kleine koters? ( jaar of 10
)
owjah slim! gewoon zon megapak zakjesquote:
Bij de AH zijn deze week zakken in de aanbieding waar allemaal kleine Rolo's kitkats en Snickers en zo inzitten. Is misschien wel een optie. 30 stuks per zakquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
)
ook een goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij de AH zijn deze week zakken in de aanbieding waar allemaal kleine Rolo's kitkats en Snickers en zo inzitten. Is misschien wel een optie. 30 stuks per zak
Mini twixen of zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
)
Ik heb ook van alles gedaan, maar ja, ik heb dan ook geen werkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:14 schreef crv het volgende:
vanmorgen best druk geweest met alles behalve werk![]()
- Banden laten wisselen
- Boodschappen gedaan
- Credit Agricole Bank voor hypo offerte
- Keuringsstation voor navraag Auto import e.d.
- Thuis boodschappen dumpen, mail checken
- Credit mutuel om eerste hypo offerte uitte breiden
- Foto's van wegsituatie hier gemaakt voor verhuizers
- en verhuurder gesproken
Kom je morgen nou eten?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
oooohhh!! ik heb ZO geen zin meer.. en manager komt net weer binnenstormen dat er iets ECHT vandaag af moet...
pfff!!
*adem in adem uit*quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog even ruzie maken met de grasmaaier
Ik heb weer coup wanhoop
Je haar bedoel je?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer coup wanhoop
moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer coup wanhoop
vergis ik me of zijn jouw pauzes langer dan je werktijd tussen je pauzes inquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je haar bedoel je?Ben benieuwd
Ik heb beton, daar groeit geen gras.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb weer coup wanhoop
Jongen of een meisje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
zo net weer gesprek met de leidinggevende gehad. toch goed bevallen wederom
Het is op het moment rustig op het werkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
vergis ik me of zijn jouw pauzes langer dan je werktijd tussen je pauzes in
als ik vrijwilliger was had ik nu in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is op het moment rustig op het werkIk werk als vrijwilliger, dus dan is het wat relaxter
![]()
Yeah, I like itquote:
waar is dat??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |