doe maar even waterquote:
doei doei Muckyquote:
Prettig weekend :wquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat zn auto starten en naar zuiden
laters allemaal![]()
![]()
Morgen snoepjequote:
vergaat niet je koelkast op slot te doen voor toek thuis komtquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Morgen snoepje
Hij is helemaal gebakken en gevuld, dan hoeft morgen alleen de marsepein er nog op en de chocolade kontjes
Marsepein kun je namelijk niet in de koelkast zetten, omdat het dan gaat 'zweten' en met dit weer wil ik hem er niet buiten laten staan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergeet niet je koelkast op slot te doen voor toek thuis komt
ik heb de buks naast de bank liggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergaat niet je koelkast op slot te doen voor toek thuis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Je loopt een uurtje of 7 achterquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Taddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Vrouwen met kleine borsten sneller geil
Taddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
JIJ noemt dat onzin??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goed he?quote:
dat is snelquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whihihihi, ik ga straks naar de brievenbus
Ik lees niet zo ver terugquote:
Tuurlijk, heb genoeg geile sletten met enorme prammen gezien die echt wel sneller geil waren dan de magere plankjesquote:
Via Duitsland? Luchtpost dus, dat is snellerquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
Raar alleen dat het via Duitsland kwam
En Estee ineens Ralf heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |