veel plezier sympquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga afsluiten hier, tot later
Lovelyquote:
Daarmee ga je naar het eerste bericht wat je nog niet gelezen had begreep ik .quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef Barreltje het volgende:
kan iemand me uitleggen waar dat >> knopje voor is naast de topic bladzijdes?
als ik er op druk kom ik in een willekeruge bladzijde terecht en het is echt mateloos irritant want ik zit echt vaaaaaak op dat >> knopje ipv de laatste bladzijde!
hey, goedemiddagquote:
in theorie..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarmee ga je naar het eerste bericht wat je nog niet gelezen had begreep ik .
ja kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in theorie..
in praktijk werkt het NEt even anders
Ze hebben de boardmotor? gereset en alles nagekeken en verder was er niets aan de handquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovelyik miste je al
hoe is het afgelopen met de auto?
buitenboord motorquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hebben de boardmotor? gereset en alles nagekeken en verder was er niets aan de hand
Wel 60 euro lichter![]()
![]()
Symp![]()
veel plezier
Vraarie
Crazy
Toek
Ja die jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buitenboord motor![]()
ik denk de boardcomputer![]()
dan klopt de prijs wel
Kleine nuance: daarmee ga je naar het eerste nieuwe bericht na je laatste bezoek of reset van de cookies. Als je geen reset hebt uitgevoerd of een FOK!-pauze van wat langere tijd hebt genomen, ga je dus terug naar de pagina met de eerste post na het bezoek of de reset van voor je vorige bezoek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarmee ga je naar het eerste bericht wat je nog niet gelezen had begreep ik .
Ik snap dit al niet eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kleine nuance: daarmee ga je naar het eerste nieuwe bericht na je laatste bezoek of reset van de cookies. Als je geen reset hebt uitgevoerd of een FOK!-pauze van wat langere tijd hebt genomen, ga je dus terug naar de pagina met de eerste post na het bezoek of de reset van voor je vorige bezoek.
ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dit al niet eens.
Wat is het nut, onder de streep?
Dat als je een paar uur bent weggeweest, je direct naar de eerste nieuwe post van na je laatste bezoek kunt gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap dit al niet eens.
Wat is het nut, onder de streep?
daar sta je dan toch nog gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat als je een paar uur bent weggeweest, je direct naar de eerste nieuwe post van na je laatste bezoek kunt gaan.
Voor de hardcore teruglezers dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat als je een paar uur bent weggeweest, je direct naar de eerste nieuwe post van na je laatste bezoek kunt gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |