Haters gonna hatequote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik wilde wel.. maar die kutpsv'er nam de lapo
Buitenspel.quote:
ik zal ff zeggen dat ze moeten stoppen voor HL_dog43. vinden ze vast niet ergquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
ok ik ga ff pissen, zet de wedstrijd ff op pauze
Het gaat een keer fout als ze zo blijven verdedigen.quote:
Nu.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat een keer fout als ze zo blijven verdedigen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu in een keer tevoorschijn komenPortugeze lafbek...
Een schande is het. Een schande!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
rutte moet z'n ploeg in de pauze ff flink wakker schudden. dat dit kan!
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu in een keer tevoorschijn komenPortugeze lafbek...
Caps indrukken en dan wel shift ingedrukt houden bij hoofdletters.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er ontbreekt vuur bij PSV. Maar das altijd zo met rUTTEN en zn laffe voetbal
Droevig scenario inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je 3 Portugese ploegen in de halve finales![]()
Met doping is alles mogelijk, zie Barcelona.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je 3 Portugese ploegen in de halve finales![]()
Iets met tussenstanden.quote:
Quote deze man. Wat een kennis.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinson
Bakkal
Engelaar
Lens
Berg
Dzsudzsak
Daar is geen enkele aanleiding toe.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap jou soort sowieso niet. Ga ik op een portugeze forum trollen?
Ik post hier nog niet zo lang mee, maar of jij bent een grote huilebalk of een troll, of gewoon beide natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap jou soort sowieso niet. Ga ik op een portugeze forum trollen?
De enige troll is kekster, al jaren.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang mee, maar of jij bent een grote huilebalk of een troll, of gewoon beide natuurlijk.
Geen zin om weer te gaan stemmen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Villareal - Twentequote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef starla het volgende:
Gelukkig staat psv niet op 1 in de nederlandse competitie. Wat moet men wel niet denken dan?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef GGMM het volgende:
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het dan goedquote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef horned_reaper het volgende:
Wat een drama avond!![]()
[spoiler]Twente staat met 3 - 0 achter .... [/ spoiler]
quote:
Het Nederlands Dictee.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef TLC het volgende:
Heeft Rutten eigenlijk ooit eens wat gewonnen als trainer ????
KNVB beker (FC Twente)quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef TLC het volgende:
Heeft Rutten eigenlijk ooit eens wat gewonnen als trainer ????
Een nederland die Portugal steuntquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Kekster het volgende:
Ach, 2x gedeelde 8e plaats is toch best netjes voor de NL competitie
Ik gaf PSV al weinig kans, maar Twente nog minder kans.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Twente 3-0? Jezus![]()
Dan had ik toch liever Twente - PSV gezien met minstens 1 NL club in de halve finale.
Klopt. En al die provincie-idioten blijven het maar prachtig vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Smoofie het volgende:
Jammer. Dit is het nadeel van een "leuke" competitie zonder 2 absolute topclubs
Mooi palmares.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
2001
2006
2008 KNVB beker (FC Twente)
Intertoto Cup (FC Twente)
Trainer v/h Jaar (FC Twente)
werd tijd?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef banaan1956 het volgende:
zo, psv gaat weer eens flink op zijn bek. dat werd tijd.
Het wordt tijd dat Ajax en PSV weer het heft in hadden nemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. En al die provincie-idioten blijven het maar prachtig vinden.
Bijna de losercompetitie, alleen is hij zo'n grote loser dat hij zelfs die verloorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef TLC het volgende:
Heeft Rutte eigenlijk ooit eens wat gewonnen als trainer ????
daarom moet ajax weer een europese topclub worden!1eineinzquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. En al die provincie-idioten blijven het maar prachtig vinden.
Of PSV, of wie dan ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom moet ajax weer een topclub worden!1eineinz
quote:
quote:Wat is dit slecht zeg.
Dit is gewoon een niveautje te hoog voor PSV (en Twente). Niets vreemds aan hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat speelt PSV slecht, niet normaal...
Ajax én PSV, moet wel leuk blijven. Maar zou wel leuk zijn, maar daar zijn geldschieters voor nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom moet ajax weer een europese topclub worden!1eineinz
Een paar jaar geleden was dat niet zo heh...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is gewoon een niveautje te hoog voor PSV (en Twente). Niets vreemds aan hoor.
Nee, gewoon goed beleid en een goede jeugdopleiding.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax én PSV, moet wel leuk blijven. Maar zou wel leuk zijn, maar daar zijn geldschieters voor nodig.
PSV wordt helemaal kapot gespeeld, 4-0.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Doublepain het volgende:
2de helf moet van psv worden verdomme!!
Maar kom op, dat het ZO slecht is? Nee, dat niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is gewoon een niveautje te hoog voor PSV (en Twente). Niets vreemds aan hoor.
PSV mag eerst eens een groter stadion gaan krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, gewoon goed beleid en een goede jeugdopleiding.
Op de lange termijn gaat Twente over PSV heen. Kunnen nog meer groeien.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV mag eerst eens een groter stadion gaan krijgen.
Tegen Lille B ja, met alle respect.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik vind die 2-0 eigenlijk nog best een goede uitgangspositie met rustHet is omdat Benfica nogal slordig is met de afronding!
Maar goed, hopen dat ze zich herpakken na de rust en op zijn minst gaan voetballen en wat tegenwicht geven! Het kan nog, hebben ze ook bewezen tegen Lille!
Neeehee!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ach, over 2 jaar maakt Vitesse alles en iedereen af.
Klopt.. het veldspel is goed maar afronding niet.. maar waar moet PSV nu iets doen om wat in te brengen?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Het is omdat Benfica nogal slordig is met de afronding!
Latijns-amerika connectiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
En sowieso, Portugal is een kleiner land dan NL en is op de rand van afgrond. Hoe kan Benfica zoveel beter zijn dan PSV
Portugal = Brazilquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
En sowieso, Portugal is een kleiner land dan NL en is op de rand van afgrond. Hoe kan Benfica zoveel beter zijn dan PSV
En met alle respect... Maar toen voetbalden ze niet veel beter... Het is alsof ik hier FC Kloetinge zie spelenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Lille B ja, met alle respect.
Portugal is een springplank voor Zuid-Amerikaanse talenten, nog meer dan dat de Eredivisie dat is.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Zij mogen geld LENEN en SCHULDEN hebben!! Zoveel ze willen!!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
En daar zat gewoon veel geluk bij, niemand had er ook maar een euro op durven zetten dat PSV daar nog ging scorenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Lille B ja, met alle respect.
Ajax + Cruijf = CL.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland moet weer aanhaken ffs(( kutzooi.
No ty.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef Einthovuh het volgende:
Komt wel goed jongens. Lekker onze eigen competitie spelen en Europees gewoon vergeten
fixedquote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef TLC het volgende:
Er is ook niet veel Portugees aan bij Benfica, ja het stadion ligt staat in Lissabon, maar dan heb je het gelijk ook wel gehad
Idd, wordt lastig genoeg om plek 2 vast te houden voor PSV. 2 van zulke klappen kom je niet meer te boven.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef Einthovuh het volgende:
Komt wel goed jongens. Lekker onze eigen competitie spelen en Europees gewoon vergeten
Ik ben realistisch. Het was een wonder dat we onder Hiddink nog zo ver kwamen in de CL paar jaar terug.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax + Cruijf + compleet nieuwe selectie = CL.
Het was een wonder dat FC porto de CL won in 2002.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Het was een wonder dat we onder Hiddink nog zo ver kwamen in de CL paar jaar terug.
Deze zagen ze hopelijk ver van te voren aankomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, wordt lastig genoeg om plek 2 vast te houden voor PSV. 2 van zulke klappen kom je niet meer te boven.
Hiddink was dan ook een baas der bazen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Het was een wonder dat we onder Hiddink nog zo ver kwamen in de CL paar jaar terug.
Dat is een feit idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hiddink was dan ook een baas der bazen.
Hiddink heeft gewoon boven de standaard van psv geleefd ook hequote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hiddink was dan ook een baas der bazen.
Beter ga je hem vriendelijk verzoeken om te gaan scoren.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik naar de hertgang fiets van de week en keer Berg onder ze flikker stamp dat hij 6 weken eruit ligt..
sla die rutten dan ook ff..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik naar de hertgang fiets van de week en keer Berg onder ze flikker stamp dat hij 6 weken eruit ligt..
Fiets je helemaal naar Leeuwarden dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Klopt. Maar het is ook echt een dip de laatste tijd van het NL voetbal. Voor de topclubs tenminste. Ze komen die wel ooit te boven.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hele elftal is één groot drama en ieder jaar wordt het steeds minder. Volgend jaar wederom, dus wellicht kun je je maar beter niet voor de CL kwalificeren want dat gaat een grote afgang worden.
Je meot de CL niet om het sportieve aspect willen bereiken, des te meer om het financiële aspect.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hele elftal is één groot drama en ieder jaar wordt het steeds minder. Volgend jaar wederom, dus wellicht kun je je maar beter niet voor de CL kwalificeren want dat gaat een grote afgang worden.
stap voor stap. Ajax moet eerst weer een Nederlandse topclub worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom moet ajax weer een europese topclub worden!1eineinz
Idd. Daarom zei ik al, lekker onze eigen Mickey Mouse competitie blijven spelen en Europees vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Nah, gewoon geldschieters man. Gewoon club in de verkoop dan. Als Ajax de spelers van de afelopen 5 jaar had kunnen houden stonden ze nu in de 1/2 finale CL/quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV + Hiddink + Messi + Robben + Xavi + Iniesta + Sneijder = CL
Sneijder = Ajacied =quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV + Hiddink + Messi + Robben + Xavi + Iniesta + Sneijder = CL
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Idd. Daarom zei ik al, lekker onze eigen Mickey Mouse competitie blijven spelen en Europees vergeten
Ja leuk allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sneijder = Ajacied =+ Cruijf =
+ VdV =
als mijn tante een lul had was het mijn ome!quote:
2quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kijk het niet, want Leo Driessen, maar hoeveel kansen heeft Berg vanavond al gemist???
Er zit ook niemand op de bank.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
geen wijzigingen?rutte, ga dan weg. toon een beetje lef man. je ziet toch dat het zo niet gaat.
Nijland? Labyat?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
geen wijzigingen?rutte, ga dan weg. toon een beetje lef man. je ziet toch dat het zo niet gaat.
Gewoon Labyad erin, die dolt die gasten wel...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zit ook niemand op de bank.
Cocu zit er.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vukovic en Zeefuik zijn briljante toevoegingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
genoeg mensen die zich willen bewijzen.. de huidige spelers hebben er geen zin in, totaal geen inspanning om te voetballen..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moeten ze wel enigszins kwaliteit hebben en behalve Nijland hebben ze dat niet zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
genoeg mensen die zich willen bewijzen..
Ze kunnen de bal niet bij zich houden, dan is het lastig om te voetballen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
genoeg mensen die zich willen bewijzen.. de huidige spelers hebben er geen zin in, totaal geen inspanning om te voetballen..
ze doen geen moeite.. het lijkt wel alsof psv niet wil winnen..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze kunnen de bal niet bij zich houden, dan is het lastig om te voetballen.
Ik zeg niks meerquote:
Zijn er ook jonge zoutzakken?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef bunbun het volgende:
Engelaar loopt erbij als een oude zoutzak..
Als een team kapot wordt gespeeld, lijkt het altijd of ze geen moeite doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze doen geen moeite.. het lijkt wel alsof psv niet wil winnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
ze doen ook geen moeite om die gasten hard aan te pakken..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als een team kapot wordt gespeeld, lijkt het altijd of ze geen moeite doen.
Ze kunnen niks.
mhaw ze kunnen gewoon niet beterquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef starla het volgende:
Twente en psv lijken meer bezig met de competitie dan met europees voetbal. Totaal geen concentratie.
Ongelofelijk dat sommige mensen steeds maar weer de voortgang van andere wedstrijden in dit topic bespreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef starla het volgende:
Twente en psv lijken meer bezig met de competitie dan met europees voetbal. Totaal geen concentratie.
Zeefuik komt echt niveau te kort, nog meer dan Berg.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi gewoon Zeefuik, Labyad en Nijland erin. Slechter kan het niet...
Want?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeefuik komt echt niveau te kort, nog meer dan Berg.
en die andere 10 erbijquote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
bakkalstaat te slapen.. wissel die gast man!!
Ik val in herhaling maar: Ongelofelijk dat sommige mensen steeds maar weer de voortgang van andere wedstrijden in dit topic bespreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef eight het volgende:
wat een kut voetbalavond. beide clubs 3-0 achter.
Nederland wordt weer met de neus op de feiten gedrukt en hier baal ik flink van
Hij kon niet eens uitblinken bij FC Dordrecht.quote:
Jammer van Twente jaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef eight het volgende:
wat een kut voetbalavond. beide clubs 3-0 achter.
Nederland wordt weer met de neus op de feiten gedrukt en hier baal ik flink van
Berg wel? En daarna nog Zeefuik gezien?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij kon niet eens uitblinken bij FC Dordrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |