Haters gonna hatequote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik wilde wel.. maar die kutpsv'er nam de lapo
Buitenspel.quote:
ik zal ff zeggen dat ze moeten stoppen voor HL_dog43. vinden ze vast niet ergquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
ok ik ga ff pissen, zet de wedstrijd ff op pauze
Het gaat een keer fout als ze zo blijven verdedigen.quote:
Nu.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het gaat een keer fout als ze zo blijven verdedigen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu in een keer tevoorschijn komenPortugeze lafbek...
Een schande is het. Een schande!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
rutte moet z'n ploeg in de pauze ff flink wakker schudden. dat dit kan!
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu in een keer tevoorschijn komenPortugeze lafbek...
Caps indrukken en dan wel shift ingedrukt houden bij hoofdletters.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er ontbreekt vuur bij PSV. Maar das altijd zo met rUTTEN en zn laffe voetbal
Droevig scenario inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je 3 Portugese ploegen in de halve finales![]()
Met doping is alles mogelijk, zie Barcelona.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef TLC het volgende:
Dadelijk krijg je 3 Portugese ploegen in de halve finales![]()
Iets met tussenstanden.quote:
Quote deze man. Wat een kennis.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinson
Bakkal
Engelaar
Lens
Berg
Dzsudzsak
Daar is geen enkele aanleiding toe.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap jou soort sowieso niet. Ga ik op een portugeze forum trollen?
Ik post hier nog niet zo lang mee, maar of jij bent een grote huilebalk of een troll, of gewoon beide natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap jou soort sowieso niet. Ga ik op een portugeze forum trollen?
De enige troll is kekster, al jaren.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang mee, maar of jij bent een grote huilebalk of een troll, of gewoon beide natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |