En daar zat gewoon veel geluk bij, niemand had er ook maar een euro op durven zetten dat PSV daar nog ging scorenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Lille B ja, met alle respect.
Ajax + Cruijf = CL.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nederland moet weer aanhaken ffs(( kutzooi.
No ty.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef Einthovuh het volgende:
Komt wel goed jongens. Lekker onze eigen competitie spelen en Europees gewoon vergeten
fixedquote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef TLC het volgende:
Er is ook niet veel Portugees aan bij Benfica, ja het stadion ligt staat in Lissabon, maar dan heb je het gelijk ook wel gehad
Idd, wordt lastig genoeg om plek 2 vast te houden voor PSV. 2 van zulke klappen kom je niet meer te boven.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef Einthovuh het volgende:
Komt wel goed jongens. Lekker onze eigen competitie spelen en Europees gewoon vergeten
Ik ben realistisch. Het was een wonder dat we onder Hiddink nog zo ver kwamen in de CL paar jaar terug.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax + Cruijf + compleet nieuwe selectie = CL.
Het was een wonder dat FC porto de CL won in 2002.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Het was een wonder dat we onder Hiddink nog zo ver kwamen in de CL paar jaar terug.
Deze zagen ze hopelijk ver van te voren aankomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, wordt lastig genoeg om plek 2 vast te houden voor PSV. 2 van zulke klappen kom je niet meer te boven.
Hiddink was dan ook een baas der bazen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Het was een wonder dat we onder Hiddink nog zo ver kwamen in de CL paar jaar terug.
Dat is een feit idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hiddink was dan ook een baas der bazen.
Hiddink heeft gewoon boven de standaard van psv geleefd ook hequote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hiddink was dan ook een baas der bazen.
Beter ga je hem vriendelijk verzoeken om te gaan scoren.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik naar de hertgang fiets van de week en keer Berg onder ze flikker stamp dat hij 6 weken eruit ligt..
sla die rutten dan ook ff..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik naar de hertgang fiets van de week en keer Berg onder ze flikker stamp dat hij 6 weken eruit ligt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |