Fiets je helemaal naar Leeuwarden dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik naar de hertgang fiets van de week en keer Berg onder ze flikker stamp dat hij 6 weken eruit ligt..
Klopt. Maar het is ook echt een dip de laatste tijd van het NL voetbal. Voor de topclubs tenminste. Ze komen die wel ooit te boven.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hele elftal is één groot drama en ieder jaar wordt het steeds minder. Volgend jaar wederom, dus wellicht kun je je maar beter niet voor de CL kwalificeren want dat gaat een grote afgang worden.
Je meot de CL niet om het sportieve aspect willen bereiken, des te meer om het financiële aspect.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hele elftal is één groot drama en ieder jaar wordt het steeds minder. Volgend jaar wederom, dus wellicht kun je je maar beter niet voor de CL kwalificeren want dat gaat een grote afgang worden.
stap voor stap. Ajax moet eerst weer een Nederlandse topclub worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom moet ajax weer een europese topclub worden!1eineinz
Idd. Daarom zei ik al, lekker onze eigen Mickey Mouse competitie blijven spelen en Europees vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Nah, gewoon geldschieters man. Gewoon club in de verkoop dan. Als Ajax de spelers van de afelopen 5 jaar had kunnen houden stonden ze nu in de 1/2 finale CL/quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV + Hiddink + Messi + Robben + Xavi + Iniesta + Sneijder = CL
Sneijder = Ajacied =quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV + Hiddink + Messi + Robben + Xavi + Iniesta + Sneijder = CL
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Idd. Daarom zei ik al, lekker onze eigen Mickey Mouse competitie blijven spelen en Europees vergeten
Ja leuk allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sneijder = Ajacied =+ Cruijf =
+ VdV =
als mijn tante een lul had was het mijn ome!quote:
2quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kijk het niet, want Leo Driessen, maar hoeveel kansen heeft Berg vanavond al gemist???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |