Fiets je helemaal naar Leeuwarden dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ik denk dat ik naar de hertgang fiets van de week en keer Berg onder ze flikker stamp dat hij 6 weken eruit ligt..
Klopt. Maar het is ook echt een dip de laatste tijd van het NL voetbal. Voor de topclubs tenminste. Ze komen die wel ooit te boven.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hele elftal is één groot drama en ieder jaar wordt het steeds minder. Volgend jaar wederom, dus wellicht kun je je maar beter niet voor de CL kwalificeren want dat gaat een grote afgang worden.
Je meot de CL niet om het sportieve aspect willen bereiken, des te meer om het financiële aspect.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hele elftal is één groot drama en ieder jaar wordt het steeds minder. Volgend jaar wederom, dus wellicht kun je je maar beter niet voor de CL kwalificeren want dat gaat een grote afgang worden.
stap voor stap. Ajax moet eerst weer een Nederlandse topclub worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
daarom moet ajax weer een europese topclub worden!1eineinz
Idd. Daarom zei ik al, lekker onze eigen Mickey Mouse competitie blijven spelen en Europees vergetenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
Nah, gewoon geldschieters man. Gewoon club in de verkoop dan. Als Ajax de spelers van de afelopen 5 jaar had kunnen houden stonden ze nu in de 1/2 finale CL/quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV + Hiddink + Messi + Robben + Xavi + Iniesta + Sneijder = CL
Sneijder = Ajacied =quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV + Hiddink + Messi + Robben + Xavi + Iniesta + Sneijder = CL
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Idd. Daarom zei ik al, lekker onze eigen Mickey Mouse competitie blijven spelen en Europees vergeten
Ja leuk allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sneijder = Ajacied =+ Cruijf =
+ VdV =
als mijn tante een lul had was het mijn ome!quote:
2quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kijk het niet, want Leo Driessen, maar hoeveel kansen heeft Berg vanavond al gemist???
Er zit ook niemand op de bank.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
geen wijzigingen?rutte, ga dan weg. toon een beetje lef man. je ziet toch dat het zo niet gaat.
Nijland? Labyat?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
geen wijzigingen?rutte, ga dan weg. toon een beetje lef man. je ziet toch dat het zo niet gaat.
Gewoon Labyad erin, die dolt die gasten wel...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zit ook niemand op de bank.
Cocu zit er.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vukovic en Zeefuik zijn briljante toevoegingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
genoeg mensen die zich willen bewijzen.. de huidige spelers hebben er geen zin in, totaal geen inspanning om te voetballen..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moeten ze wel enigszins kwaliteit hebben en behalve Nijland hebben ze dat niet zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
genoeg mensen die zich willen bewijzen..
Ze kunnen de bal niet bij zich houden, dan is het lastig om te voetballen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
genoeg mensen die zich willen bewijzen.. de huidige spelers hebben er geen zin in, totaal geen inspanning om te voetballen..
ze doen geen moeite.. het lijkt wel alsof psv niet wil winnen..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze kunnen de bal niet bij zich houden, dan is het lastig om te voetballen.
Ik zeg niks meerquote:
Zijn er ook jonge zoutzakken?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef bunbun het volgende:
Engelaar loopt erbij als een oude zoutzak..
Als een team kapot wordt gespeeld, lijkt het altijd of ze geen moeite doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ze doen geen moeite.. het lijkt wel alsof psv niet wil winnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
ze doen ook geen moeite om die gasten hard aan te pakken..quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als een team kapot wordt gespeeld, lijkt het altijd of ze geen moeite doen.
Ze kunnen niks.
mhaw ze kunnen gewoon niet beterquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef starla het volgende:
Twente en psv lijken meer bezig met de competitie dan met europees voetbal. Totaal geen concentratie.
Ongelofelijk dat sommige mensen steeds maar weer de voortgang van andere wedstrijden in dit topic bespreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef starla het volgende:
Twente en psv lijken meer bezig met de competitie dan met europees voetbal. Totaal geen concentratie.
Zeefuik komt echt niveau te kort, nog meer dan Berg.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi gewoon Zeefuik, Labyad en Nijland erin. Slechter kan het niet...
Want?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeefuik komt echt niveau te kort, nog meer dan Berg.
en die andere 10 erbijquote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
bakkalstaat te slapen.. wissel die gast man!!
Ik val in herhaling maar: Ongelofelijk dat sommige mensen steeds maar weer de voortgang van andere wedstrijden in dit topic bespreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef eight het volgende:
wat een kut voetbalavond. beide clubs 3-0 achter.
Nederland wordt weer met de neus op de feiten gedrukt en hier baal ik flink van
Hij kon niet eens uitblinken bij FC Dordrecht.quote:
Jammer van Twente jaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef eight het volgende:
wat een kut voetbalavond. beide clubs 3-0 achter.
Nederland wordt weer met de neus op de feiten gedrukt en hier baal ik flink van
Berg wel? En daarna nog Zeefuik gezien?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij kon niet eens uitblinken bij FC Dordrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |