Idd gooi nu de Poolse kooihoeren en gladde pimps maar naar binnen om er een puinbende van te maken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.
Het kan me nu fucking niet ver genoeg gaan
Cool: idd, Gerard is the embodyment van cool.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Day het volgende:
Ik houd echt van gerard, ik vind het zo'n coole gast!
psies! Het hele pakket, pony's seriemoordenaars, hilti boormachines, dwergen! De tyfus alles moet kapotquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Idd gooi nu de Poolse kooihoeren en gladde pimps maar naar binnen om er een puinbende van te maken!
filmpje deed niet veel onder aan t filmpje wat gerard te zien kreegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom heeft Jo nou niet een leuk filmpje
Kuchquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.
Het kan me nu fucking niet ver genoeg gaan
Filmpje van niks ook, Wat zei ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef beequeen het volgende:
Jo heeft dus een drama gemaakt over niks. Wat een actrice.
zoals gewoonlijk valt niet op hoor pffffffffffffquote:
Eéntje die juist dķe scene in Basic Instinct regelmatig nadoet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef rico80 het volgende:
En wie zit er als eerste met een kruisverhoor
Nah... alleen knuffelen (en voelen?)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb wat gemist, die 2 doen het ook al
Heb je nog teiltjes?quote:
Zelfs als ze oninteressante filmpjes krijgt te zien maken ze er een enorm drama vanquote:
Oh, saaiquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... alleen knuffelen (en voelen?)
jah, inddquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs als ze oninteressante filmpjes krijgt te zien maken ze er een enorm drama van
Faalex zit onverstoorbaar op zijn Cloud 9, terwijl Lau het nog niet zeker weetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
Zo fake die Alex en Laura.. en met name door haar, ze houdt hem gewoon aan het lijntje.. Alex is een slappe zak dat hij het niet door heeft.
Met witte reusquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Faalex zit onverstoorbaar op zijn Cloud 9, terwijl Lau het nog niet zeker weet
Best wel sneu
Ssst dr ouders;)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eéntje die juist dķe scene in Basic Instinct regelmatig nadoet.
Dat is vrouwenpraat voor.. leuk voor 1x maar hierna is het over.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Faalex zit onverstoorbaar op zijn Cloud 9, terwijl Lau het nog niet zeker weet
Best wel sneu
Joh !quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Ze gebruikt haar breuk met haar vriendje wel heel erg!
die foutmelding... neuhquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Deze al gepost
Aafke
[ afbeelding ]
De madiwoJovrijdagshow!quote:
Die tieten van Spookje hangen er weer charmant bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Deze al gepost
Aafke
[ afbeelding ]
Wie is datquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
Oh nog een foto van Johan die zo het huis in komt:
[ afbeelding ]
OMG... die Maik is zzooooo dom....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat inruilen voor die debiele kraakstemquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die tieten van Spookje hangen er weer charmant bij
ik denk niet dat ze zo het huis in komt hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
No shit sherlock.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Ze gebruikt haar breuk met haar vriendje wel heel erg!
'Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen'quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze zo het huis in komt hoor
O, die wil ik wel voor m'n verjaardag.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gore media-hoerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
deze uitzending is er alleen op gericht op Flip te stemmen, omdat Jo hem nodig heeft![]()
Eat you're heart out eMo!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat inruilen voor die debiele kraakstem
ik zie niks ? alleen een foutmeldingquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die tieten van Spookje hangen er weer charmant bij
Mooi.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Moar: http://www.lovelyfamous.com/?page=model&m=967&mpp=0#img
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef beequeen het volgende:
Echt, dit was gewoon op stream te zien.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, of ze het echt niet weet of dat hij wel iets had verteld.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
eeh maar maik heeft dat toch al wel verteld aan mo van datmeiske??
Hé, ik had me zó op een smeuļge persconferentie verheugd!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef rico80 het volgende:
Yes! De geweldige presentatie van gister die de redactie niet eens de moeite vond om achter een SL te hangen! Vet!
jah heeft ie al vanaf het begin gezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
maar ze wist volgens mij niet dat maik dat kaartje naar haar had gestuurd?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef DjinN het volgende:
wat een onzin, eMo wist toch allang dat Badjas al iemand had in NL, weliswaar pril maar toch
Wij hebben onze eigen hoeren hierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)derdag-miss-yolanthe
[ afbeelding ]
Dat!
Alex gaat er uit, straks wordt bij de eerste tussenstand gemeld dat het gelijk staat, dan zakt Philip wat in en gaat Alex wat omhoog, en om 21:40, een kwartier voor de eliminatie, staat Faalex weer onderaanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat ik even niet begrijp is dat het de grote Philip (en in mindere mate Karim) aflevering is. Heel positief krijgen die veel airtime vanavond in de daily.
Alex komt niet in het verhaal voor. Nou heel heel even.
Weer wordt Alex benadeeld. Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij genomineerd is zonder hier ook maar iets aan te kunnen doen. Stel dat Karim een missie verkloot en de stem zegt: Karim dit heeft grote consequenties voor je vriend Gerard. Gerard je bent genomineerd.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)derdag-miss-yolanthe
[ afbeelding ]
Dat!
Je vergeet dat Karim geen flappie is en geen licht gaapt langs de weg..;)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat ik even niet begrijp is dat het de grote Philip (en in mindere mate Karim) aflevering is. Heel positief krijgen die veel airtime vanavond in de daily.
Weer wordt Alex benadeeld. Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij genomineerd is zonder hier ook maar iets aan te kunnen doen. Stel dat Karim een missie verkloot en de stem zegt: Karim dit heeft grote consequenties voor je vriend Gerard. Gerard je bent genomineerd.
alex!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bang dat Karim de sigaar is vanavond , maar hoop het niet!
Wat een sukkel om dat in te ruilen voor miss emo.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah heeft ie al vanaf het begin gezegd
dan is mijn gehoor toch nog niet zoooooooo slechtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah heeft ie al vanaf het begin gezegd
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja, eerlijk is eerlijk. Zit totaal geen verhaallijn in.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bang dat Karim de sigaar is vanavond , maar hoop het niet!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
" Ik wil niet dat je hier iemand mee kwetst" zegt ze tegen Maik.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen hoeren hier
Weg ermee
Wat is dat, een visgraat motiefje?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Hij valt op vrouwen? Da's toch niet zo onduidelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Het verschil tussen Johanna en Mo is trouwens wel groot. Geeft wat mij betreft wel aan dat Maik niet weet wat hij nou eigenlijk wil.
lijkt me wel gaaf om dat effe te zienquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Day het volgende:
Maik en johanna hadden de afspraak dar hij mocht doen en laten wat hij wou ik dat huis, maar dat de relatie wel voorgezet zou worden als hij eruit kwam. Aangezien hij nu toekomstplannen maakt met mo vindt ik het niet meer dan logisch daf johanna verhaal komt halen.
Grote kans dat ze haar heul niet te zien krijgt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef AskMe het volgende:
ben zo benieuwd naar Mo's reactie op die vriendin
dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef soyChantal het volgende:
[..]
maar ze wist volgens mij niet dat maik dat kaartje naar haar had gestuurd?
zoveel keus is er dan ook niet in t huisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Chuckster het volgende:
als ik die foto's van Johan zo bekijk snap ik niet waarom Maik gaat voor een Limburgs blondje..![]()
http://www.lovelyfamous.com/?page=model&m=967&mpp=0#img
Ze gaat alleen naar de geheime kamer, en Maik mag dan 's nacht ff 'langswippen'?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grote kans dat ze haar heul niet te zien krijgt.
Nee mo heeft ook een vriendje, Pim.. Dus zij is ook een vreemdganger:rquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
OK Mo wist dus dat hij een vriendin had? Dus Maik is een schofterige vreemdganger en Mo is een trut.
mo is een stuk minder jaloersquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Chuckster het volgende:
als ik die foto's van Johan zo bekijk snap ik niet waarom Maik gaat voor een Limburgs blondje..![]()
http://www.lovelyfamous.com/?page=model&m=967&mpp=0#img
Nee, dat weet ze dan weer niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef soyChantal het volgende:
[..]
maar ze wist volgens mij niet dat maik dat kaartje naar haar had gestuurd?
Oh, komt die ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee mo heeft ook een vriendje, Pim.. Dus zij is ook een vreemdganger:r
leuk lichaam, maar vind het koppie errop een beetje zondequote:
Die krijgt ze geloof ik niet te zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef AskMe het volgende:
ben zo benieuwd naar Mo's reactie op die vriendin
En we zien gelijk wat voor Maik de belangrijkste pluspunten moeten zijn geweest.quote:
Hij moet zijn leuter toch ergens inhangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef suzi1 het volgende:
zoveel keus is er dan ook niet in t huis
Van alex zijn er geen hoogtepuntenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik kan er niet bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij die gedumpt heeft voor Mo.
Pim is ok gewoon on stream door Mo gedumpt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee mo heeft ook een vriendje, Pim.. Dus zij is ook een vreemdganger:r
Heftig type, een brunette, gelukkig weer eens wat anders dan dat vieze geblondeerde.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heftig type, een brunette, gelukkig weer eens wat anders dan dat vieze geblondeerde.
Zou het die vent zijn waar hij wat mee hadquote:
Hij had gisteren wel een geniale mop!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van alex zijn er geen hoogtepunten
Ik houd niet van geel haar.quote:
Dan zal de liefde niet erg diep hebben gezeten, als je iemand ZO dumpt...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef Day het volgende:
[..]
Pim is ok gewoon on stream door Mo gedumpt.
Tja, karma is a bitch!
nee, de relatie van Maik en dat meisje was nog heel pril maar had wel potentie. Ze hadden dus nog niet officieel iets.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
OK Mo wist dus dat hij een vriendin had? Dus Maik is een schofterige vreemdganger en Mo is een trut.
Dan is dit eigenlijk niet echt interessant, als ze nog niet eens iets hadden.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee, de relatie van Maik en dat meisje was nog heel pril maar had wel potentie. Ze hadden dus nog niet officieel iets.
En nu kleine Maik in Mo is geprikt wordt het officieel niets.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee, de relatie van Maik en dat meisje was nog heel pril maar had wel potentie. Ze hadden dus nog niet officieel iets.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het die vent zijn waar hij wat mee had
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef shomila het volgende:
Sla die persconferentie maar over we willen relluhhhhhh
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef meneertje1972 het volgende:
Kortom: Monique is fout want ze wist dat Maik al iemand had.
Dat wordt feest vanavond alleen jammer dat het een video is en ze niet echt het huis binnenloopt, dat had vetter geweest. Zekaaah te wettaaah 2000 fakking procent.
Mo had pim, dus maik is hier de gore wijvendiefquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Day het volgende:
Maik en johanna hadden de afspraak dar hij mocht doen en laten wat hij wou ik dat huis, maar dat de relatie wel voorgezet zou worden als hij eruit kwam. Aangezien hij nu toekomstplannen maakt met mo vindt ik het niet meer dan logisch daf johanna verhaal komt halen.
UP?quote:
Was ik nog mild met het insinueren van niveau groep 8.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef rico80 het volgende:
Tenenkrommend dit, het muziekje is wederom een clue dat de redactie dit echt niet serieus neemt :s Wat een kleuterklasje
Uitermate Pathetisch. (i.c.m. die *PROEST* persconferentie)quote:
Het wordt tijd dat hij van z'n roze wolk valt, hij is helemaal hotel de botel maar Laura heeft er terecht haar twijfels bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
Volgens mij denkt Faalex dat ze echt getrouwd zijn
jij hebt toch geen piemol ?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Wie heeft de langste piemelplaatsvervangende schaamte hier.
Gerard nu hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef beequeen het volgende:
Me love MUTE, en dit belachelijke toneelstukje was gewoon on stream.
Ik geloof dat de bewoners haar eerst op het scherm zullen zien en dat ze dan, terwijl men (Mo) nog niet fatsoenlijk van de schrik bekomen is, het huis binnen komt lopen om verhaal te halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef DjinN het volgende:
Johanna komt toch het huis in ??? Dat werd net nog gezegdOf heb ik nou iets niet goed begrepen ??
Laura is sowieso een gemeen snertsecreetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij van z'n roze wolk valt, hij is helemaal hotel de botel maar Laura heeft er terecht haar twijfels bij
Karim heeft ook schaduwquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat heeft Gerard nou weer voor schaduw onder zijn oksels?
Dat zou wel ultieme vetheid zijn eigenlijk als dat echt zo zou gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik geloof dat de bewoners haar eerst op het scherm zullen zien en dat ze dan, terwijl men (Mo) nog niet fatsoenlijk van de schrik bekomen zijn het huis binnen komt lopen om verhaal te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |