Idd gooi nu de Poolse kooihoeren en gladde pimps maar naar binnen om er een puinbende van te maken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.
Het kan me nu fucking niet ver genoeg gaan
Cool: idd, Gerard is the embodyment van cool.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Day het volgende:
Ik houd echt van gerard, ik vind het zo'n coole gast!
psies! Het hele pakket, pony's seriemoordenaars, hilti boormachines, dwergen! De tyfus alles moet kapotquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Idd gooi nu de Poolse kooihoeren en gladde pimps maar naar binnen om er een puinbende van te maken!
filmpje deed niet veel onder aan t filmpje wat gerard te zien kreegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom heeft Jo nou niet een leuk filmpje
Kuchquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.
Het kan me nu fucking niet ver genoeg gaan
Filmpje van niks ook, Wat zei ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef beequeen het volgende:
Jo heeft dus een drama gemaakt over niks. Wat een actrice.
zoals gewoonlijk valt niet op hoor pffffffffffffquote:
Eéntje die juist díe scene in Basic Instinct regelmatig nadoet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef rico80 het volgende:
En wie zit er als eerste met een kruisverhoor
Nah... alleen knuffelen (en voelen?)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb wat gemist, die 2 doen het ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |