Idd gooi nu de Poolse kooihoeren en gladde pimps maar naar binnen om er een puinbende van te maken!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.
Het kan me nu fucking niet ver genoeg gaan
Cool: idd, Gerard is the embodyment van cool.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef Day het volgende:
Ik houd echt van gerard, ik vind het zo'n coole gast!
psies! Het hele pakket, pony's seriemoordenaars, hilti boormachines, dwergen! De tyfus alles moet kapotquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Idd gooi nu de Poolse kooihoeren en gladde pimps maar naar binnen om er een puinbende van te maken!
filmpje deed niet veel onder aan t filmpje wat gerard te zien kreegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom heeft Jo nou niet een leuk filmpje
Kuchquote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix gaat meer te ver.. ze manipuleren Alexs het huis uit met anderhalve dag zonder te kunnen stemmen, ze pushen philip beelden toe om een romance te beginnen, ze proberen Karim em Gerard uit te spelen.. Het is een groot gescript experiment.
Het kan me nu fucking niet ver genoeg gaan
Filmpje van niks ook, Wat zei ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef beequeen het volgende:
Jo heeft dus een drama gemaakt over niks. Wat een actrice.
zoals gewoonlijk valt niet op hoor pffffffffffffquote:
Eéntje die juist díe scene in Basic Instinct regelmatig nadoet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef rico80 het volgende:
En wie zit er als eerste met een kruisverhoor
Nah... alleen knuffelen (en voelen?)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb wat gemist, die 2 doen het ook al
Heb je nog teiltjes?quote:
Zelfs als ze oninteressante filmpjes krijgt te zien maken ze er een enorm drama vanquote:
Oh, saaiquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... alleen knuffelen (en voelen?)
jah, inddquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs als ze oninteressante filmpjes krijgt te zien maken ze er een enorm drama van
Faalex zit onverstoorbaar op zijn Cloud 9, terwijl Lau het nog niet zeker weetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
Zo fake die Alex en Laura.. en met name door haar, ze houdt hem gewoon aan het lijntje.. Alex is een slappe zak dat hij het niet door heeft.
Met witte reusquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Faalex zit onverstoorbaar op zijn Cloud 9, terwijl Lau het nog niet zeker weet
Best wel sneu
Ssst dr ouders;)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eéntje die juist díe scene in Basic Instinct regelmatig nadoet.
Dat is vrouwenpraat voor.. leuk voor 1x maar hierna is het over.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Faalex zit onverstoorbaar op zijn Cloud 9, terwijl Lau het nog niet zeker weet
Best wel sneu
Joh !quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Ze gebruikt haar breuk met haar vriendje wel heel erg!
die foutmelding... neuhquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Deze al gepost
Aafke
[ afbeelding ]
De madiwoJovrijdagshow!quote:
Die tieten van Spookje hangen er weer charmant bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Deze al gepost
Aafke
[ afbeelding ]
Wie is datquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
Oh nog een foto van Johan die zo het huis in komt:
[ afbeelding ]
OMG... die Maik is zzooooo dom....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat inruilen voor die debiele kraakstemquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die tieten van Spookje hangen er weer charmant bij
ik denk niet dat ze zo het huis in komt hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
No shit sherlock.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Poezewoes het volgende:
Ze gebruikt haar breuk met haar vriendje wel heel erg!
'Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen'quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze zo het huis in komt hoor
O, die wil ik wel voor m'n verjaardag.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef Chuckster het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |