Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, of ze het echt niet weet of dat hij wel iets had verteld.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
eeh maar maik heeft dat toch al wel verteld aan mo van datmeiske??
Hé, ik had me zó op een smeuïge persconferentie verheugd!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef rico80 het volgende:
Yes! De geweldige presentatie van gister die de redactie niet eens de moeite vond om achter een SL te hangen! Vet!
jah heeft ie al vanaf het begin gezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
maar ze wist volgens mij niet dat maik dat kaartje naar haar had gestuurd?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef DjinN het volgende:
wat een onzin, eMo wist toch allang dat Badjas al iemand had in NL, weliswaar pril maar toch
Wij hebben onze eigen hoeren hierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)derdag-miss-yolanthe
[ afbeelding ]
Dat!
Alex gaat er uit, straks wordt bij de eerste tussenstand gemeld dat het gelijk staat, dan zakt Philip wat in en gaat Alex wat omhoog, en om 21:40, een kwartier voor de eliminatie, staat Faalex weer onderaanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat ik even niet begrijp is dat het de grote Philip (en in mindere mate Karim) aflevering is. Heel positief krijgen die veel airtime vanavond in de daily.
Alex komt niet in het verhaal voor. Nou heel heel even.
Weer wordt Alex benadeeld. Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij genomineerd is zonder hier ook maar iets aan te kunnen doen. Stel dat Karim een missie verkloot en de stem zegt: Karim dit heeft grote consequenties voor je vriend Gerard. Gerard je bent genomineerd.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)derdag-miss-yolanthe
[ afbeelding ]
Dat!
Je vergeet dat Karim geen flappie is en geen licht gaapt langs de weg..;)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat ik even niet begrijp is dat het de grote Philip (en in mindere mate Karim) aflevering is. Heel positief krijgen die veel airtime vanavond in de daily.
Weer wordt Alex benadeeld. Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij genomineerd is zonder hier ook maar iets aan te kunnen doen. Stel dat Karim een missie verkloot en de stem zegt: Karim dit heeft grote consequenties voor je vriend Gerard. Gerard je bent genomineerd.
alex!!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bang dat Karim de sigaar is vanavond , maar hoop het niet!
Wat een sukkel om dat in te ruilen voor miss emo.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah heeft ie al vanaf het begin gezegd
dan is mijn gehoor toch nog niet zoooooooo slechtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah heeft ie al vanaf het begin gezegd
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja, eerlijk is eerlijk. Zit totaal geen verhaallijn in.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
Ben bang dat Karim de sigaar is vanavond , maar hoop het niet!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef bollokus het volgende:
" Ik wil niet dat je hier iemand mee kwetst" zegt ze tegen Maik.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen hoeren hier
Weg ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |