Jemig lijkt Inge de Bruin welquote:
Kan nu ff niks zien, maar zal er straks op letten!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he en die ketting wat hij omheeft
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef willem67 het volgende:
Zo he, hebbie dat gezien dan, als Alex Laura gaat zoenen trekt ie der oren naar voren en kom automatisch der tong naar buiten.
Zo he, hebbie dat gezien dan, als Alex Laura gaat zoenen trekt ie der oren naar voren en kom automatisch der tong naar buiten.
Ik hoop ook op dit scenario!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef rico80 het volgende:
Ik hoop zo dat Alex eruit moet volgens de stemmers, en dat de Stem daarna Alex en Laura weer omwisselt: Laura EXIT!
Maar het zal wel niet. Ik vrees met grote vrezen voor Karim, ongeacht de poll hier. Van Alex en Flip heeft de redactie meer verwachtingenEn stemmen werkt niet, das al gebleken, Die Befehl der Stem ist Befehl!
hij doet het prima hierquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik heb een stream opgezet.
Niet super beeld maar voor wie niet naast een tv zit.
http://live.towmc.nl
jaaaaaaaaaa die is lekkahhhhquote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef bazb het volgende:
Wow.. is die chick met die krullen het "liefje" van maik?
geweldig dankjewelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
dank je!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Dus Phillip naar huis.... Hmmm, daar heb ik ook zoiets bij van hoe zou hij zijn zonder Jo? Toen zij er niet was vond ik hem leuker...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef trollie67 het volgende:
blijf erbij..ik vind het zielig voor alex..laat hem zich bewijzen zonder flappie...ze stelt toch niets verder voor behalve de eurohoer te spelen in het huis...voor de rest...heeeel graag karim erin blijfen..ik vind het nog steeds een topper...en iedereen een onwijs fijne avond gewenst
Me2, ik gun het dr zo om volledig ten onrechte uit dr plaat te gaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van Monique als dat meisje het huis in komt
helemaal geweldig..dank je wel voor de mooeite....mijn pc staat in de slaapkamer..en de tv in de woonkamer..heb allebei ter beschikking maar heen en weer lopen is niet echt leuk...geweldig lief van jequote:
wow... heeft wel iets weg van gerard....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
JOANNAAAAAAAAAAAAAAAA
Top, dank je welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
en expres he...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Noelle06 het volgende:
Zou het zeer terecht vinden dat laura mag gaan vanavond.
Zij verkloot de missie voor de zoveelste keer.
Ook dat nog. En geen schuld gevoel naar Alex, echt helemaal niks.quote:
ze mag het huis wel inquote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef bazb het volgende:
Goddamn... wat een chick dat "liefje" van Maik... ik heb echt een zwak voor dat haar
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef bazb het volgende:
Goddamn... wat een chick dat "liefje" van Maik... ik heb echt een zwak voor dat haar
helemaal mee eens. Ben die domme truttebol ongelooflijk zat.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Noelle06 het volgende:
Zou het zeer terecht vinden dat laura mag gaan vanavond.
Zij verkloot de missie voor de zoveelste keer.
idd, mooi koppiequote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef bazb het volgende:
Denk dat we na de live uitzending wel een uurtje nog de tuin mogen bekijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop GVD wel dat die Streams na de live gelijk terug komen, maar ben er bang voor.
Gaat ze nou wel of niet het huis in ?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze mag het huis wel in
helaas is het niet zo
Denk het ookquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat we na de live uitzending wel een uurtje nog de tuin mogen bekijken.
Heel erg attent van je. Kan ik toch meekijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
JOANNAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zou er bijna twitter voor nemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat we na de live uitzending wel een uurtje nog de tuin mogen bekijken.
Ja, maar misschien blijft ze in de KvdW...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaat ze nou wel of niet het huis in ?
Ik hoop dat ze daar met 2 koffers komt aanzettenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, maar misschien blijft ze in de KvdW...
wat zal die Mo jaloers zijnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
We wachten af, het moet een hilarische uitzending worden dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Weet Mo eigenlijk dat Maik een vriendinnetje had in Nederland?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zal die Mo jaloers zijnnnnnnnnnnnnn
volgens de televaag wel, maar het zal wel met een sisser aflopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaat ze nou wel of niet het huis in ?
arme maik elke avond 5x Mo en 5x Jo2quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar met 2 koffers komt aanzetten
Dat kan toch helemaal niet? Zij weet de geheimen toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar met 2 koffers komt aanzetten
Arme ouders van Mo, krijgen dadelijk nog een acute hartverzakking.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We wachten af, het moet een hilarische uitzending worden dus ben benieuwd.
het staat klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou er bijna twitter voor nemen.
Als ze het dan ook maar te horen krijgt hequote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zal die Mo jaloers zijnnnnnnnnnnnnn
Telegraafquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens de televaag wel, maar het zal wel met een sisser aflopen
na vanavond welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet Mo eigenlijk dat Maik een vriendinnetje had in Nederland?
onder voorwaarde, je kan geld verdienen voor je kluis mocht je bij de laatste 3 zittenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Zij weet de geheimen toch?Zou wel leuk zijn, ik denk dat het of via video is of in de KvdW.
Niks sisser!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens de televaag wel, maar het zal wel met een sisser aflopen
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
na vanavond wel
[ link | afbeelding ]
Lol, dan krijgen we fluistergate nr 2, Maik gaat dan ineens als een speer.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Gamey het volgende:
[..]
onder voorwaarde, je kan geld verdienen voor je kluis mocht je bij de laatste 3 zitten
maar je mag niet drukken voor geheimen
de haat zit diep hequote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geweldig, jullie zijn zo snel met passende plaatjes.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
na vanavond wel
[ link | afbeelding ]
Lol, misschien wel een cat-fight...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Gamey het volgende:
bart zegt net dat ze het huis binnen gaat
als ze word betrapt op fluisteren gaat de 100k + inhoud van de 3 laatste kluizen naar FOK!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan krijgen we fluistergate nr 2, Maik gaat dan ineens als een speer.
Lol, zal Danny blij mee zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef Gamey het volgende:
[..]
als ze word betrapt op fluisteren gaat de 100k + inhoud van de 3 laatste kluizen naar FOK!
ik krijg nu al 2 keer te zien dat de cap niet werkt maar nu doet die het weerquote:
ze maakt het zich zelf moeilijk hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
Nah ik vind wel dat ze het hier erg moeilijk gemaakt hebben voor Jo omdat ze niet echt viendjes maakte door te gaan zeggen mag het er niet over hebben waarom dan bij haar ook niet gewoon andere beelden geven
Ze kan liegen als de beste. Zo moeilijk zou het niet zijn geweest om iets te verzinnen. Dit was gewoon de situatie compleet uitmelken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
Nah ik vind wel dat ze het hier erg moeilijk gemaakt hebben voor Jo omdat ze niet echt viendjes maakte door te gaan zeggen mag het er niet over hebben waarom dan bij haar ook niet gewoon andere beelden geven
ze maakt het zichtzelf moeilijk door een dom verhaal op te gaan hangenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
Ja, dat andere topic gaat zo snelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens de reguliere hebben we toch gewoon COS?
Commentaar Op Stereotelevisie...
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens de reguliere hebben we toch gewoon COS?
Commentaar Op Stereotelevisie...
Lauraquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat naar huis?
[ afbeelding ]
moeilhjk?dat wijf heeft een luizenleven!breng ff een vleesschotel met veel saus naar knagsjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Diamonds28 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef knagsje het volgende:
LAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ link | afbeelding ]
met sambalsaus graagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
moeilhjk?dat wijf heeft een luizenleven!breng ff een vleesschotel met veel saus naar knagsje
Ben benieuwd naar de eerste tussenstandquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat naar huis?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef evaxsis het volgende:
Yes ik ben nog op tijd voor de liveshow
Aandachtshoer eerste klas. Ze moet aandacht maakt niet uit wat of hoe als ze het maar krijgt net als haar moeder.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een drama heeft Jo gemaakt over dat filmpje zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Idd, ze doet minstens of ze ik weet niet wat heeft gezien van een ander. Aandachtshoerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een drama heeft Jo gemaakt over dat filmpje zeg!
Alex hopelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
wie gaat naar huis?
[ afbeelding ]
ja daar ben ik ook erg benieuwd naar jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eerste tussenstand
wanneer ben ik uitgenodigd dan???quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk,heb r drie soorten staan,gemaakt door een een tunees in me postwijk
Faalex zal zometeen wel hoog staan en om kwart voor 10 staat hij laatste en wordt dus genomineerd, spelen met de stemmen, zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook erg benieuwd naar ja
karim en sharon missie gehad 1 uur verstooppen voor medebewoners dat is gelikt 2000 euro allebij karim heeft 1 uur achter de koelkast gezeten en sharon in een donker hoekjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef superkokje het volgende:
iemand korte update, updates nog niet bijgewerkt
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef knagsje het volgende:
nieuw in de webshop van Jo!!!dat zijn geen Bommel schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK NIETquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Wie zegt dat de andere bewoners haar te zien krijgen?
Ik, ze doen het om motje te stressen... niemand heeft er iets aan als ze met maik meet en that's it...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Ja dat is zeker nog maar de vraag, denk dat maik haar alleen gaat zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Die zijn nog niet langsgekomenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Chuckster het volgende:
'Ex' van Maike:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komt toch niet helemaal naar Portugal om even wat aan Maik te vragen en weer te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
lekkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Knagsje![]()
Wat vind jij van het ex liefje van Maik?
Wat een stoot, en nee, ik ben niet van de vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Chuckster het volgende:
'Ex' van Maike:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef q12345 het volgende:
weet iemand waar ik de liveshow live op internet kan kijken?
Als Kwaliteit hem aan doet, hieroquote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef q12345 het volgende:
weet iemand waar ik de liveshow live op internet kan kijken?
1 POST BOVEN JOUWquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Kwaliteit hem aan doet, hiero
http://spixtv.nl/live.php
Had hem al eerder geplaatst, toch maar even mijn oude hobby opgepaktquote:
edit: Hier dus http://live.towmc.nl/quote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Als Kwaliteit hem aan doet, hiero
http://spixtv.nl/live.php
Mootje verschiet 10 kleurenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha eindelijk een mooie vrouw in het huis van geheimen
niet vervelend, maar wil ook aandacht dusquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Chuckster het volgende:
'Ex' van Maike:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze lijkt op trollie67 hahahahaha nou die kan vechten hoor.....quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Mootje verschiet 10 kleurenals ze haar te zien krijgt
Denk het ook. Wel een heel ander type als Mo.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd, als Maik ze naast elkaar ziet dan zal hij denk/hoop ik ook even gaan nadenken.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik graag uitvergroot zienquote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef bamby het volgende:
[..]
Omg hoop het zo actie in die tent daarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze lijkt op trollie67 hahahahaha nou die kan vechten hoor.....
WoW dan heeft trollie geboft zegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze lijkt op trollie67 hahahahaha nou die kan vechten hoor.....
En dat de streams wel aan gaan gelijk na de uitzending.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef bamby het volgende:
[..]
Omg hoop het zo actie in die tent daar
Ik ook... en ik hoop dat ze minimaal een week blijft.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef bamby het volgende:
[..]
Alleen zal er dan wel een sl worden ingegooidquote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef bamby het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Ja zeer zeker welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk het ook. Wel een heel ander type als Mo.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef md89 het volgende:
Maik: "Jij bent nu mijn Mootje"
Ghehe maar straks komt jouw Jootje
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en dat wil ik graag uitvergroot zien![]()
Ik gun haar dit zo
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
"Jij bent nu mijn Mo'tje en ik laat je niet meer los"![]()
damn hopelijk gaat die toch wel blijven... maar ja er zijn er genoeg die het koppeltje zo leuk vindenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, tuurlijk staat Philip boven aan, krijgt ie straks een ''relatie'' met die blonde truus en dat zorgt weer voor meer kijkcijfers ..
Nee dat is het script van Mamajoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Echt he, tuurlijk staat Philip boven aan, krijgt ie straks een ''relatie'' met die blonde truus en dat zorgt weer voor meer kijkcijfers ..
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Karim 20%
Philip 56%
Alex 24%
Ben er bang voor van nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En dat de streams wel aan gaan gelijk na de uitzending.
Nou dat gesmak van Lau en Lex vind ik toch wel onsmakelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
damn hopelijk gaat die toch wel blijven... maar ja er zijn er genoeg die het koppeltje zo leuk vinden
ik ook en vind karim gewoon een tof persoon in het huisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dat gesmak van Lau en Lex vind ik toch wel onsmakelijk
dankjequote:
dat zou tof zijnquote:
Nee verdorriequote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tussenstand
Karim 20%
Philip 56%
Alex 24%
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Yessssssssssss Sharon meest populaire vrouw
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik straks op het rode knopje drukken voor je?
Nee heulemaal nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef md89 het volgende:
Wat ook mooi zou zijn is dat als Maik naar de geheime kamer mag (naar Johanna) en dan terug komt en niet zegt dat hij haar gezien heeft. En dan dat Monique later de beelden krijgtOf ben ik nu heel gemeen
SST sitequote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Barb_ het volgende:
Weet iemand waar deze percentages vandaan komen??
van de poll op de secretstory sitequote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Barb_ het volgende:
Weet iemand waar deze percentages vandaan komen??
Jo is topquote:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |