Jemig lijkt Inge de Bruin welquote:
Kan nu ff niks zien, maar zal er straks op letten!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he en die ketting wat hij omheeft
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef willem67 het volgende:
Zo he, hebbie dat gezien dan, als Alex Laura gaat zoenen trekt ie der oren naar voren en kom automatisch der tong naar buiten.
Zo he, hebbie dat gezien dan, als Alex Laura gaat zoenen trekt ie der oren naar voren en kom automatisch der tong naar buiten.
Ik hoop ook op dit scenario!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef rico80 het volgende:
Ik hoop zo dat Alex eruit moet volgens de stemmers, en dat de Stem daarna Alex en Laura weer omwisselt: Laura EXIT!
Maar het zal wel niet. Ik vrees met grote vrezen voor Karim, ongeacht de poll hier. Van Alex en Flip heeft de redactie meer verwachtingenEn stemmen werkt niet, das al gebleken, Die Befehl der Stem ist Befehl!
hij doet het prima hierquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik heb een stream opgezet.
Niet super beeld maar voor wie niet naast een tv zit.
http://live.towmc.nl
jaaaaaaaaaa die is lekkahhhhquote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef bazb het volgende:
Wow.. is die chick met die krullen het "liefje" van maik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |