ik vind dat ze het kan hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef NenaLois het volgende:
wat vinden jullie van de tijgerpyjama van sharon
maakt mij niet uit..wij zelf dragen in huis misschien een uitgelubberte joggingbroek en konijnen sloffen....als het maar lekker zit he?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef NenaLois het volgende:
?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze is voor jou:
http://www.google.nl/sear(...)TF-8&q=zoek+een+ziel
Keihard lachen om de eliminatie van een onschuldigequote:
Ik loop soms met mn ziel onder mn armen als ik naar SST kijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
deze is voor jou:
http://www.google.nl/sear(...)TF-8&q=zoek+een+ziel
En hij gaat nog weg ookquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keihard lachen om de eliminatie van een onschuldige![]()
dat doen we allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik loop soms met mn ziel onder mn armen als ik naar SST kijk!
Heb je haar wel eens een dag vrolijk gezien? Ieder zijn eigen mening over flaporen maar het is niet schattig. En Emotie dat heeft ze totaal niet .quote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook vaak en chagrijnig gezicht hebt als je 24/7 beelden van jezelf terug kijkt.
Geen emotie kan ik me voorstellen in deze situatie, hoewel dat niet is wat WIJ willen zijn. Maar je zou dus ook kunnen zeggen dat ze dr emoties onder controle heeft.
En die flaporen zijn ook wel een beetje schattig...
jij hebt leedvermaak!quote:
Mwa Karim kan ook nog vrees ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Ik krijg echt een enorm The Green Mile gevoel nu! Alex gaat geėlimineerd worden voor iets waar hij niet schuldig aan is![]()
Echt, Alex mag optyfen .. maar niet op deze manier!
[ afbeelding ]
Ow, ik moest lachen omdat ik de foto van The Green Mile er goed bij gevonden vond! (Compliment voor jouw afbeeldingkeuze)!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Keihard lachen om de eliminatie van een onschuldige![]()
Ik had de hoop dat met jou er tenminste nog 1 mod op FOK! was met gevoel en rechtvaaridgheid in zijn sodemieterquote:
Ik wil op haar schietenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef NenaLois het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef versabommie het volgende:
Mag lijen dat je de rest van leven achtervolgd gaat worden door rode broeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |