DIT DUSquote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is allang bekend wie er blijft alles staat al in het script zelfs de winnaar.
ALLEMAAL WEL STEMMEN HOORquote:
Guido ziet niks want die slaapt de hele dagquote:Op donderdag 7 april 2011 18:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Als Guido alles van Mo maar goed twittert is die echt blind .
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Het is allang bekend wie er blijft alles staat al in het script zelfs de winnaar.
Ja dat is zo maar hij had een oor onsteking die arme jongen en daar moet je de hele dag mee op bed liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido ziet niks want die slaapt de hele dag![]()
Bij gebrek aan beterquote:Op donderdag 7 april 2011 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of je houd ff een gesprek met jezelf
waar dan???in zijn hersenen of in zijn kleine pisbuis??quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar hij had een oor onsteking die arme jongen en daar moet je de hele dag mee op bed liggen.
dan heb je ook wat zei zequote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef Darakka het volgende:
Flauwra : ZO.. mooi...
Sharon : wel een pokkewerk
Flauwra : ja dat zie ik, maar je moet er wat voor over hebben
Lauwra vindt alles aan zich zelf mooi...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
Zal Laura dat nou mooi vinden bij zichzelf? Dat haar zo helemaal strak naar achter..
En dat vreselijke jurkje en die kerkschoenen. Het is net een lopend lijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
Zal Laura dat nou mooi vinden bij zichzelf? Dat haar zo helemaal strak naar achter..
Komen haar oren beter uit!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
Nah, op zich valt dat nog wel meequote:Op donderdag 7 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat vreselijke jurkje en die kerkschoenen. Het is net een lopend lijk.
Geen idee dat heeft hij van de week getwitterd. Het was maar een saaie knul in sst soms als die met Gerard was kon die leuk zijn maar voor de rest paste hij goed bij Laura.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
waar dan???in zijn hersenen of in zijn kleine pisbuis??
Ze is ook zeker niet lelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 19:03 schreef Darakka het volgende:
[..]
Lauwra vindt alles aan zich zelf mooi...
Klopt, mooie vrouw... alleen een beetje gesloten, maar dat vindt ik in deze situatie niet gek...quote:
Hoezo? dat is gewoon het treintje achter de spiegel....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
waarom heeft die schotelbotoxlip een prive cam in haar hoekje![]()
die kerkschoenen indd... vreeeeslijkquote:Op donderdag 7 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat vreselijke jurkje en die kerkschoenen. Het is net een lopend lijk.
heeft treintje daar zeker een vastlopertjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef sst het volgende:
[..]
Hoezo? dat is gewoon het treintje achter de spiegel....
Ze heeft altijd een chagerijnig gezicht totaal geen emotie vertoont ze en dan die dombo oren.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef bazb het volgende:
[..]
Klopt, mooie vrouw... alleen een beetje gesloten, maar dat vindt ik in deze situatie niet gek...
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze heeft altijd een chagerijnig gezicht totaal geen emotie vertoont ze en dan die dombo oren.
niet mijn dumbo ratjes beledigenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze heeft altijd een chagerijnig gezicht totaal geen emotie vertoont ze en dan die dombo oren.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Ik krijg echt een enorm The Green Mile gevoel nu! Alex gaat geëlimineerd worden voor iets waar hij niet schuldig aan is![]()
Echt, Alex mag optyfen .. maar niet op deze manier!
[ afbeelding ]
Gesloten? Het is een fakking biatch.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef bazb het volgende:
Klopt, mooie vrouw... alleen een beetje gesloten, maar dat vindt ik in deze situatie niet gek...
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Ik krijg echt een enorm The Green Mile gevoel nu! Alex gaat geëlimineerd worden voor iets waar hij niet schuldig aan is![]()
Echt, Alex mag optyfen .. maar niet op deze manier!
[ afbeelding ]steengoede film
Zal hetn ooit meer doenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:09 schreef trollie67 het volgende:
[..]
[..]
niet mijn dumbo ratjes beledigen![]()
![]()
![]()
me tooquote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Darakka het volgende:
ik vin Floppaura echt lelijk van binnen en buiten!
die was van Aafke.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef NenaLois het volgende:
wat vinden jullie van de tijgerpyjama van sharon
Ik denk dat jij ook vaak en chagrijnig gezicht hebt als je 24/7 beelden van jezelf terug kijkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef delfse het volgende:
[..]
+1.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Darakka het volgende:
ik vin Floppaura echt lelijk van binnen en buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |