quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef scooby-doo het volgende:
Er staat Johanna op het rad![]()
Owh neeh. Tis Joanne
Alles mag maar geen geld naar Laura en Mo die moeten op nul staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Al het geld naar Philip en dan Philip weg..
doei geld.
Joana huilen
ratgezicht
al mijn receptoren slaan op hol als ik draakjo in beeld krijg, wat nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef 38half het volgende:
[..]
"Gelukkig" studeert mijn zoon psychologie;-)
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:56 schreef md89 het volgende:
Of de ge-elimineerde mag 1 keer aan het rad draaien om te wisselen met een andere bewoner(Hoe vaak staat Mo's naam erop?
)
Ik vind dat juist wel een eigen mening van Guidson, respect.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef delfse het volgende:
Waar ik me wel aan erger is Guido op twitter dat jong heeft echt geen eigen mening die blijft Mo maar verdedigen . Maar ja het wurgcontract moet nageleeft worden.
Mo kiest echt voor: schimmeltje erbij! Wedden, hahaha.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef ShivaArnhem het volgende:
Ze zouden Mo moeten laten kiezen, Maik en scharreltje samen in het
huis of scharreltje weg inclusief Maik.
Lekker, dank je..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:57 schreef MargrietV het volgende:
schenkt voor ieder die wil een vintage Port in Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
En dan verplicht met zijn 3en in 1 bedquote:Op donderdag 7 april 2011 18:57 schreef 38half het volgende:
[..]
Mo kiest echt voor: schimmeltje erbij! Wedden, hahaha.
gelukkig is die van mij al afgestudeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 18:55 schreef 38half het volgende:
[..]
"Gelukkig" studeert mijn zoon psychologie;-)
Als Guido alles van Mo maar goed twittert is die echt blind .quote:Op donderdag 7 april 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel een eigen mening van Guidson, respect.![]()
Die zus van Maik was echt puur goedkope sensatie-makerij, net als die achterhaalde sex crap over Guido en Sofia laatst.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:58 schreef Urb het volgende:
Ja daar istie dan weer, speciaal voor Joanna "Het R.A.T. van Fortuin!![]()
![]()
oke..doe maar dat krulset..ik verwarm ze wel op 300 graden en stop ze in alle openingen die ze heeft..voor al haar bekquote:
Het is allang bekend wie er blijft alles staat al in het script zelfs de winnaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:59 schreef stormiot het volgende:
Zegt Philip nou net tegen Jo: "Ga je nu de komende 5 weken met me slapen?"
En toen kwam de stem er door voordat Jo kon reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |