Anders wordt het niet naar haar genoemd......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Mo kan vrouwen beter monipuleren zeker?
Maar ja, is ze net zo goed in bed?, thats the questionquote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik zag het . Het is een leuk meisje om te zien beter dan Mo met haar oude kop ze lijkt veel ouder dan 30 jaar.
Ey, vergeet oma niet he!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef trollie67 het volgende:
[..]
huh?????en al die weken dat joanna al contact heeft met dr moer..dr ex...dr hondje???
Dat denk ik ook dat hij verdwijnt in de geheime kamer.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Is de geheime kamer voor Alex al in gereedheid gebracht?
En wat zal de missie voor Laura zijn om hem weer terug het huis in te halen?
En die word door onze huispsycholoog gesteld?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar ja, is ze net zo goed in bed?, thats the question
gelukkig, we zaten al in tas en as....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry oma..zal me kip vanavond nog beter kruiden..nagedachtenis voor jou
Sex met iedereen in het huis. Mannen en vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Is de geheime kamer voor Alex al in gereedheid gebracht?
En wat zal de missie voor Laura zijn om hem weer terug het huis in te halen?
En daarna roken we er een sigaartje op hequote:Op donderdag 7 april 2011 18:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry oma..zal me kip vanavond nog beter kruiden..nagedachtenis voor jou
Ach ja, ik pas soms aan aan de doelgroep, maar ik zeg het dan wel weer netjes, of niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En die word door onze huispsycholoog gesteld?
daar kan ik het ook wel mee eens zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Darakka het volgende:
[..]
Laat Alex, Laura, Mo & Maik allemaal maar hun koffers pakken! Des te beter
yeahhh...met een cognac erbij..shit..het is nog geen weekend...maar bij deze een uitzondering met een borrel voor omaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef Urb het volgende:
[..]
En daarna roken we er een sigaartje op he
Absoluut, maar het was eerder de verbazing die even bij mij sprakquote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ach ja, ik pas soms aan aan de doelgroep, maar ik zeg het dan wel weer netjes, of niet?
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef 38half het volgende:
[..]
Zelfs Budha (foto komt van Joanna dr Hyves) niet;-)
[ afbeelding ]
Zouden ze haar alleen daarvoor naar Portugal laten vliegen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik denk eerder dat de geheime kamer is voor de ontmoeting met Johanna...
Ineens begint dat angstige gevoel mij te bekruipen....
Geen meet & greet/bitchfight tussen Mo en Johanna, maar slechts een ontmoeting voor Maaike en Johanna...
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zouden ze haar alleen daarvoor naar Portugal laten vliegen ?
Ik ga het met een biertje vieren......quote:Op donderdag 7 april 2011 18:48 schreef trollie67 het volgende:
[..]
yeahhh...met een cognac erbij..shit..het is nog geen weekend...maar bij deze een uitzondering met een borrel voor oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |