Klopt, mooie vrouw... alleen een beetje gesloten, maar dat vindt ik in deze situatie niet gek...quote:
Hoezo? dat is gewoon het treintje achter de spiegel....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef knagsje het volgende:
waarom heeft die schotelbotoxlip een prive cam in haar hoekje![]()
die kerkschoenen indd... vreeeeslijkquote:Op donderdag 7 april 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat vreselijke jurkje en die kerkschoenen. Het is net een lopend lijk.
heeft treintje daar zeker een vastlopertjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef sst het volgende:
[..]
Hoezo? dat is gewoon het treintje achter de spiegel....
Ze heeft altijd een chagerijnig gezicht totaal geen emotie vertoont ze en dan die dombo oren.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef bazb het volgende:
[..]
Klopt, mooie vrouw... alleen een beetje gesloten, maar dat vindt ik in deze situatie niet gek...
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze heeft altijd een chagerijnig gezicht totaal geen emotie vertoont ze en dan die dombo oren.
niet mijn dumbo ratjes beledigenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze heeft altijd een chagerijnig gezicht totaal geen emotie vertoont ze en dan die dombo oren.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Ik krijg echt een enorm The Green Mile gevoel nu! Alex gaat geëlimineerd worden voor iets waar hij niet schuldig aan is![]()
Echt, Alex mag optyfen .. maar niet op deze manier!
[ afbeelding ]
Gesloten? Het is een fakking biatch.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef bazb het volgende:
Klopt, mooie vrouw... alleen een beetje gesloten, maar dat vindt ik in deze situatie niet gek...
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Ik krijg echt een enorm The Green Mile gevoel nu! Alex gaat geëlimineerd worden voor iets waar hij niet schuldig aan is![]()
Echt, Alex mag optyfen .. maar niet op deze manier!
[ afbeelding ]steengoede film
Zal hetn ooit meer doenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:09 schreef trollie67 het volgende:
[..]
[..]
niet mijn dumbo ratjes beledigen![]()
![]()
![]()
me tooquote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Darakka het volgende:
ik vin Floppaura echt lelijk van binnen en buiten!
die was van Aafke.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef NenaLois het volgende:
wat vinden jullie van de tijgerpyjama van sharon
Ik denk dat jij ook vaak en chagrijnig gezicht hebt als je 24/7 beelden van jezelf terug kijkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef delfse het volgende:
[..]
+1.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Darakka het volgende:
ik vin Floppaura echt lelijk van binnen en buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |