Ook buiten dat jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
buiten twee keer drukken met zijn natte mangina aan het voeteinde bij Djoon liggen
Dit dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef NenaLois het volgende:
Ik vind het kapsel van Flauwra ook echt niks; ze kan ze veel leuker doen
Djoonquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
buiten twee keer drukken met zijn natte mangina aan het voeteinde bij Djoon liggen
quote:
Ze is een golddigger kan ik haar nu helemaal niet uitstaan terwijl ik haar begin wel leuk vond maar toen haar ware kant naar bovenkwam ben ik haar steeds meer gaan hatenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Mita het volgende:
[..]
Dus wat is nu de echt Laura? Echt alleen maar voor het geld.
haha, NL denkt niet zoals Joanna denktquote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef Mita het volgende:
Wat zegt Jo nu, een lovekoppel wil Nederland er niet uithalen. Waarom niet
Dat gun ik haar zo niet he! Vuile golddigger dat ze is!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
En Laura dan straks haar momentje als Alex eruit vliegt.. heeft ze weer alle aandacht en een enorm vette kluis waar niemand op kan drukken!
jah vond ik ook al ziet echt niet uit en ze loopt er al dagen opquote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef lin1406 het volgende:
Wat zijn die schoenen van Laura toch ouderwets en walgelijk
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
Het liefst zie ik Flip vertrekken, het enige wat hij doet is bij Jo hangen en zijn vertrek zal mega emotie losmaken.
Is hij tenminste nog ergens goed voor.
Alex mag ook wel, Lau zal er een paar traantjes uit proberen te persen.
Ik gun het Karim het meest om te blijven. Mooi mens, leuk mens en een prima combi met Geer.
Sharon!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Candyfreak het volgende:
Is er eigenlijk iemand in het huis die Laura doorheeft?
LOL, ik volg gewoon het script.quote:
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef mazaru het volgende:
Kan Alex nu alvast niet vertrekken? Ik word zo ontzettend lamlendig ellendig van dat eeuwige gore geslobber
nee hoor..je hebt hier ook een heleboel mannen met verstand die niet alleen in de broek zitquote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef bazb het volgende:
[..]
Diezelfde mannen zouden d'r elk moment doen als ze de kans kregen...
Als ik vanavond geen dubbele ritalin neem, gaan er heel veel dingen kapot en mensen geestelijk tot op het bot beschadigd worden.. Niet dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Beter scoor je een Ritalin van Bommie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |