quote:Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
Compleet OT, maar wel grappig, de Google Ads in dit topic:
Schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult!
Hypotheek ¤ 125.000 hypotheek va ¤ 145,- pm ¤250.000 hypotheek va ¤ 290,- pm
De eerste, Joanna, de 2e, Gerard? Slimme marketing hoor. Maar ook "Groots resultaat" bij een schaamlipcorrectie? Ik dacht dat de bedoeling was dat het kleiner wordt, niet groter ????
6 weken gedragen en nooit gewassen rode broeken dan ook nog eens he.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat met jou er tenminste nog 1 mod op FOK! was met gevoel en rechtvaaridgheid in zijn sodemieter![]()
Mag lijen dat je de rest van leven achtervolgd gaat worden door rode broeken!
Het kan me echt geen donder schelen hoe hij eruit vliegt... įls het maar gebeurdquote:Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat met jou er tenminste nog 1 mod op FOK! was met gevoel en rechtvaaridgheid in zijn sodemieter![]()
quote:Mag lijen dat je de rest van leven achtervolgd gaat worden door rode broeken!
klopt niet helemaal..als je leest hoeveel mannen haar een lopende kapstok zonder emos vinden...en hoe veel vrouwen flip lelijk vinden valt dit wel reuze mee...maar dat mens is net een robot..zelf als ze lacht...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef bazb het volgende:
Wel opvallend dat vooral vrouwen Laura lelijk vinden
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef knagsje het volgende:
Als het maar niet de rode broek van Mo is
Nou niet van mij hoor.. Die schaamlipcorrectie kan wel kloppen, maar ik ga toch echt geen huis kopen!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
gebaseerd op eerdere zoekresultaten, lijkt me duidelijk
Ik zie hem meer als die bewaker, dat etterventje.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef versabommie het volgende:
Ik krijg echt een enorm The Green Mile gevoel nu! Alex gaat geėlimineerd worden voor iets waar hij niet schuldig aan is![]()
Echt, Alex mag optyfen .. maar niet op deze manier!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef knagsje het volgende:
Als het maar niet de rode broek van Mo is
En de grootste nono van allemaal, die liggende jankhond van een philip wil je erin houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het kan me echt geen donder schelen hoe hij eruit vliegt... įls het maar gebeurd
[..]
Laat Guido jou dan maar achtervolgen
Ik vond toen ze aan Karim geboeid was leuker nu vind ik haar een hypocrietquote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef Mita het volgende:
Laura doet veel liever met Karim. Dan is ze niet zo sarcastisch. Die blaft ze niet af.
Diezelfde mannen zouden d'r elk moment doen als ze de kans kregen...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt niet helemaal..als je leest hoeveel mannen haar een lopende kapstok zonder emos vinden...en hoe veel vrouwen flip lelijk vinden valt dit wel reuze mee...maar dat mens is net een robot..zelf als ze lacht...
Philip voegt meer toen dan Alex hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
En de grootste nono van allemaal, die liggende jankhond van een philip wil je erin houdenzieke vrucht! Ik ga NU het riagg bellen voor je!
Laura denkt, nou als Alex het huis uit is dan....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef Mita het volgende:
Laura doet veel liever met Karim. Dan is ze niet zo sarcastisch. Die blaft ze niet af.
buiten twee keer drukken met zijn natte mangina aan het voeteinde bij Djoon liggenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip voegt meer toen dan Alex hoor
Dus wat is nu de echt Laura? Echt alleen maar voor het geld.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik vond toen ze aan Karim geboeid was leuker nu vind ik haar een hypocriet
dansen de muizen op tafelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
Laura denkt, nou als Alex het huis uit is dan....
Jootje eruit en Jootje erinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef MargrietV het volgende:
Rat van Fortuin zorgt voor verrassingen, misschien gaat Jootje wel.
Karimquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef NenaLois het volgende:
Flauwra zal ook geen ECHTE traan laten om het vertrek van de ridder, I Think. Ja, ze zal wel weer in snelle pas als een klein kind boos naar de slaapkamer rennen en dan 2 minuten met haar ellebogen voor haar gezicht nep gaan huilen. Maar meer niet. Wie wordt haar volgende slachtoffer???
Mwa Flip ligt/ahngt maar wat om Joanna heen, dag in dag uit. maar hij is aldus Joanna " Nog nodig voor HAAR verhaal-lijn"quote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip voegt meer toen dan Alex hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |