Gaat ze nou wel of niet het huis in ?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze mag het huis wel in
helaas is het niet zo
Denk het ookquote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat we na de live uitzending wel een uurtje nog de tuin mogen bekijken.
Heel erg attent van je. Kan ik toch meekijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik heb een stream opgezet.
Niet super beeld maar voor wie niet naast een tv zit.
http://live.towmc.nl
hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
JOANNAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik zou er bijna twitter voor nemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat we na de live uitzending wel een uurtje nog de tuin mogen bekijken.
Ja, maar misschien blijft ze in de KvdW...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaat ze nou wel of niet het huis in ?
Ik hoop dat ze daar met 2 koffers komt aanzettenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, maar misschien blijft ze in de KvdW...
wat zal die Mo jaloers zijnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
We wachten af, het moet een hilarische uitzending worden dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Weet Mo eigenlijk dat Maik een vriendinnetje had in Nederland?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zal die Mo jaloers zijnnnnnnnnnnnnn
volgens de televaag wel, maar het zal wel met een sisser aflopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gaat ze nou wel of niet het huis in ?
arme maik elke avond 5x Mo en 5x Jo2quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar met 2 koffers komt aanzetten
Dat kan toch helemaal niet? Zij weet de geheimen toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar met 2 koffers komt aanzetten
Arme ouders van Mo, krijgen dadelijk nog een acute hartverzakking.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We wachten af, het moet een hilarische uitzending worden dus ben benieuwd.
het staat klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou er bijna twitter voor nemen.
Als ze het dan ook maar te horen krijgt hequote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zal die Mo jaloers zijnnnnnnnnnnnnn
Telegraafquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens de televaag wel, maar het zal wel met een sisser aflopen
na vanavond welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet Mo eigenlijk dat Maik een vriendinnetje had in Nederland?
onder voorwaarde, je kan geld verdienen voor je kluis mocht je bij de laatste 3 zittenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Zij weet de geheimen toch?Zou wel leuk zijn, ik denk dat het of via video is of in de KvdW.
Niks sisser!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens de televaag wel, maar het zal wel met een sisser aflopen
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
na vanavond wel
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |