Oh dan mogen jullie geloof ik nog blij zijn dat ie niet de radio gekaapt heeft en de hele dag fout ventje op repeat zet ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze zaten te zeiken op Koelkast toen er niet mainstream gedraaid werd.
Zou tof zijn gastquote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik bel ff mijn draaitafelkompaan, kijken of die wil
Gaan jullie er nog steeds over door?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan mogen jullie geloof ik nog blij zijn dat ie niet de radio gekaapt heeft en de hele dag fout ventje op repeat zet ofzo.
Ik snap best dat hij het gezeik inmiddels strontzat is
Nou, ik vond het zelf ook een beetje overtrokken. Maar nu ik met Koelkast heb gesproken, snap ik het veel beter.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan mogen jullie geloof ik nog blij zijn dat ie niet de radio gekaapt heeft en de hele dag fout ventje op repeat zet ofzo.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik ben er de hele dag niet geweest en vraag even wat er was gebeurd.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan jullie er nog steeds over door?
okquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik ben er de hele dag niet geweest en vraag even wat er was gebeurd.
Vroeg ik ook alleen maar omdat blijkbaar al een poosje de radio 'kapot' was
Zag je m'n bericht van net nog?quote:
neemt niet op, ik pm koelkast wel gewoon dat we gaanquote:
Ik heb nu PRECIES 60 minuten vol manquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zag je m'n bericht van net nog?
Naar mijn gevoel mist '' 3 steps ahead - drop it'' nog in je lijstje
jaa eggsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boh gek ik heb zo'n zin in de zaterdag avond heh!
Kratje pils naast de computeren GOAnnnn !!
Excuse me?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar nu dus voor alles driepink een pm/dm sturen in opdracht van koelkast
Jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nu PRECIES 60 minuten vol mangaat niet meer lukken
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuse me?
Die gaat het rooster regelen? Kickt ghostdj's? Werkt nieuwe dj's in? Zorgt voor draakje? Helpt mensen die niks snappen van de software?
wat moet er anders danquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat de OP aangepast moet worden want men begrijpt de regels niet of leest de wiki niet.
Oh maar dan kick ik Heloef wel nog een keer dan mag driepink dat gaan oplossen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa voor vandaag.. maar dat gaat dus niet werken he.. maar we moeten wel pm/dm-en
Anders gewoon alleenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neemt niet op, ik pm koelkast wel gewoon dat we gaan
dat ik dan nniet meer geil ben op zo een epic momentquote:
haha.. driepink vind het niks dat hij het moet regelen.. maar koelkast heeft gezegd dat driepink vandaag alles regeltquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dan kick ik Heloef wel nog een keer dan mag driepink dat gaan oplossen.
ik draai frenchtek, breakcore, teknoquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Anders gewoon alleen
Dalando draait hardstyle, wat ga jij dan draaien ?
Koelkast gaat live early thunderdome hardcore draaien
Dan ik met die happyhardcore.
Daarna EggsTC met zijn GOA / Psytrance
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ik dan nniet meer geil ben op zo een epic moment
dalando vulde een gat.. en hij draaide hardstylequote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie op het rooster dat vandaag de hele dag volgepland is eigenlijk.
Iedereen weet toch dat als je op het rooster staat mag je draaien wat je wilt, liefst wel houden aan je eigen doorgegeven genre.
Waarom werd er dan gezeurd om mainstream?
Omdat Delano niet ingepland was.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie op het rooster dat vandaag de hele dag volgepland is eigenlijk.
Iedereen weet toch dat als je op het rooster staat mag je draaien wat je wilt, liefst wel houden aan je eigen doorgegeven genre.
Waarom werd er dan gezeurd om mainstream?
nee ik maak me ook zorgen om niksquote:
Ik zag vanochtend dat driepink ging bitchen en ik ben dat pleurisgezeik in dit topic meer dan zat.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. driepink vind het niks dat hij het moet regelen.. maar koelkast heeft gezegd dat driepink vandaag alles regelt
Ok, dan wordt het dus een nog genialer avondjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik draai frenchtek, breakcore, tekno
jaaa een posterquote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het dus een nog genialer avondje![]()
Ik heb er alvast zin in!
Misschien moeten we een soort banner gaan fotoshoppen, en die eventueel ook bij andere subforums posten voor meer luisteraars
hihi ze zei three!quote:
Dj Regelsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat moet er anders dan
Ja... Als je dat komt melden hier zou dat wel een gigantischequote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik maak me ook zorgen om niks![]()
![]()
mijn enige zorg is dat ze afhaken op het einddat zou lame zijn
Huh wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IK TEGEN MC-PIEL FINALE!!!!!!!
Ik ga er morgenochtend even achteraan !quote:
inplannen gaat toch niet via PiRANiAquote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Dj Regels
Het mag dan onzinradio zijn, je wordt geacht je aan een paar simpele regels te houden:
• Als er geen dj is verbonden hoor je een wachtmuziekje. Ga niet meteen connecten als het de dj niet lukt, want dan wordt het een rommeltje en kan de dj er niet meer in. Als jij de dj gaat helpen dan kun je connecten, roep even om dat je de dj gaat helpen, connect en zodra de dj live kan ga je er direct uit.
• Als je wil draaien plan je jezelf in via PiRANiA
• Als er niemand draait mag iedereen draaien, maar draai je wel verzoekplaten en niet alleen je eigen platen
• Als je in een leeg slot draait draai je maximaal 1 uur tenzij niemand anders wil, dan mag je gewoon door gaan. Zo krijgt iedereen een kans.
• Als je niet kunt regel je zelf vervanging, of meld je op z'n minst af in het topic zodat mensen op de hoogte zijn
• Bij twee keer niet afmelden worden al je staande shows gecanceld zodat er plek is voor anderen, je kunt jezelf daarna opnieuw laten inplannen
• Zorg dat je niet te veel uitloopt, een paar minuten kan, maar 5 minuten uitloop is echt te veel.
• Zorg dat degene die na jou komt de logingegevens heeft, deze kunnen wijzigen.
• Vraag aan degene voor jou om de inloggegevens. Doe dit per PM of DM, niet openbaar in het topic.
• Doe na 21:00 uur geen prankcalls meer naar particulieren, tenzij je weet wie je belt. We willen niet per ongeluk mensen wakker bellen die hier ernstig van schrikken. ONZ radio kan in de problemen komen als je je hier niet aan houdt.
Naast regels zijn er ook tips in de vorm van de etiquette.
Dj Etiquette en tips
De etiquette zijn geen strikte regels, maar meer een als iedereen zich hier aan houdt blijft het altijd voor iedereen leuk handleiding. Tevens bevat dit gedeelte een aantal handige tips om een zo goed mogelijke show te maken:
• Laat zodra je bent ingelogd 5 seconden stil, nadat je klaar bent ook 5 seconden stilte. Deze vallen namelijk meestal weg.
• Kijk wat er voor je gedraaid is, zo voorkom je constant dezelfde platen (als een plaat vaak aangevraagd wordt omdat die op dat moment erg populair is: ga je gang)
• Plan je deathmetalshow niet vlak voor of na een hardstyleshow (en andersom), jullie publiek matcht meestal niet en zo krijg je erg veel verspringen van luisteraars. Probeer je show zo te plannen dat er wat algemeners tussen zit.
• Draai niet van de hak op de tak: dus niet een hakkuhplaat en dan een zwijmelplaat en vervolgens keiharde metal. Zoek tussenplaten en bouw zo een genre op en af.
• Draaien met een microfoon is veel leuker voor iedereen. Voor een paar tientjes heb je al een behoorlijk professionele set in huis, voor 10-15 euro heb je al een simpele, maar goede microfoon.
• Probeer aan het einde van je programma richting de stijl van je opvolger te draaien, indien mogelijk. Zo krijg je mooie en vloeiende overgangen van programma naar programma en zo behouden we de luisteraars. Dit zal niet altijd lukken, maar probeer het eens en wees creatief.
• Maak je show afwisselend, dus niet elke keer dezelfde grappen, dan blijft je show spannend voor je luisteraars
• Oefen eens door jezelf op te nemen en terug te luisteren en werk aan je eigen kritiekpunten
• Vloeken (gvd en consorten) op de radio is een enorme afknapper, doe dit niet
• Dit geldt ook voor het schelden met ziektes, het is niet nodig
Ik wil 50 euro er voor terugquote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga er morgenochtend even achteraan !
Zorg jij even dat je ingeplannd wordt door Driepink Koelkast, dan regel ik de lusiteraars !
Voor wat ?!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil 50 euro er voor terug
Het wordt nooit geupdatequote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inplannen gaat toch niet via PiRANiA
15000 bedoel jequote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jahooor ik ben al 15 hoor
Wiki moet ge/update wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog meer olie nodig?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Dj Regels
Het mag dan onzinradio zijn, je wordt geacht je aan een paar simpele regels te houden:
• Als er geen dj is verbonden hoor je een wachtmuziekje. Ga niet meteen connecten als het de dj niet lukt, want dan wordt het een rommeltje en kan de dj er niet meer in. Als jij de dj gaat helpen dan kun je connecten, roep even om dat je de dj gaat helpen, connect en zodra de dj live kan ga je er direct uit.
• Als je wil draaien plan je jezelf in via PiRANiA
• Als er niemand draait mag iedereen draaien, maar draai je wel verzoekplaten en niet alleen je eigen platen
• Als je in een leeg slot draait draai je maximaal 1 uur tenzij niemand anders wil, dan mag je gewoon door gaan. Zo krijgt iedereen een kans.
• Als je niet kunt regel je zelf vervanging, of meld je op z'n minst af in het topic zodat mensen op de hoogte zijn
• Bij twee keer niet afmelden worden al je staande shows gecanceld zodat er plek is voor anderen, je kunt jezelf daarna opnieuw laten inplannen
• Zorg dat je niet te veel uitloopt, een paar minuten kan, maar 5 minuten uitloop is echt te veel.
• Zorg dat degene die na jou komt de logingegevens heeft, deze kunnen wijzigen.
• Vraag aan degene voor jou om de inloggegevens. Doe dit per PM of DM, niet openbaar in het topic.
• Doe na 21:00 uur geen prankcalls meer naar particulieren, tenzij je weet wie je belt. We willen niet per ongeluk mensen wakker bellen die hier ernstig van schrikken. ONZ radio kan in de problemen komen als je je hier niet aan houdt.
Naast regels zijn er ook tips in de vorm van de etiquette.
Dj Etiquette en tips
De etiquette zijn geen strikte regels, maar meer een als iedereen zich hier aan houdt blijft het altijd voor iedereen leuk handleiding. Tevens bevat dit gedeelte een aantal handige tips om een zo goed mogelijke show te maken:
• Laat zodra je bent ingelogd 5 seconden stil, nadat je klaar bent ook 5 seconden stilte. Deze vallen namelijk meestal weg.
• Kijk wat er voor je gedraaid is, zo voorkom je constant dezelfde platen (als een plaat vaak aangevraagd wordt omdat die op dat moment erg populair is: ga je gang)
• Plan je deathmetalshow niet vlak voor of na een hardstyleshow (en andersom), jullie publiek matcht meestal niet en zo krijg je erg veel verspringen van luisteraars. Probeer je show zo te plannen dat er wat algemeners tussen zit.
• Draai niet van de hak op de tak: dus niet een hakkuhplaat en dan een zwijmelplaat en vervolgens keiharde metal. Zoek tussenplaten en bouw zo een genre op en af.
• Draaien met een microfoon is veel leuker voor iedereen. Voor een paar tientjes heb je al een behoorlijk professionele set in huis, voor 10-15 euro heb je al een simpele, maar goede microfoon.
• Probeer aan het einde van je programma richting de stijl van je opvolger te draaien, indien mogelijk. Zo krijg je mooie en vloeiende overgangen van programma naar programma en zo behouden we de luisteraars. Dit zal niet altijd lukken, maar probeer het eens en wees creatief.
• Maak je show afwisselend, dus niet elke keer dezelfde grappen, dan blijft je show spannend voor je luisteraars
• Oefen eens door jezelf op te nemen en terug te luisteren en werk aan je eigen kritiekpunten
• Vloeken (gvd en consorten) op de radio is een enorme afknapper, doe dit niet
• Dit geldt ook voor het schelden met ziektes, het is niet nodig
Watervrouwquote:
Er zijn er 3 die op het rooster kunnen kloten. Ik, pierenjan en koelkast.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alleen maar een voostel om dit in een kleinere vorm op te nemen in de OP omdat men de wiki niet leest en jij noemt het olie op het vuur gooien?quote:
kun jij me inplannen danquote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er 3 die op het rooster kunnen kloten. Ik, pierenjan en koelkast.
heloef moet praten.. was over de gekste dagquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lul jij nou ook al zoveel Heloef, doe eens plaatjes draaien!
Stuur maar door.quote:
Heloef is de praatgrage surinamerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lul jij nou ook al zoveel Heloef, doe eens plaatjes draaien!
Maar ik hoor 'm bijna niet, ik hoor alleen gemompel..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heloef moet praten.. was over de gekste dag
Vandaag wordt alles door driepink geregeld lees ik overal.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun jij me inplannen danzaterdag 19 - 20
en dan 'live tekno/frenchcore'
ik hoor hem gewoon, heb vlc op 100% en oordopjes inquote:Op donderdag 7 april 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik hoor 'm bijna niet, ik hoor alleen gemompel..
hoezoquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag wordt alles door driepink geregeld lees ik overal.
Morgen ben je de eerste die ik ga inplannen.
Ik ben wel benieuwd hoe driepink jou op het rooster gaat krijgen namelijk
Download The Walking Deadquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat moet ik nou doen nu ik mijn anime heb afgezien, ik wweet geen nieuwe
Ach, ik moet zo toch m'n headset opzettenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoor hem gewoon, heb vlc op 100% en oordopjes in
met je pielemans spelenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat moet ik nou doen nu ik mijn anime heb afgezien, ik wweet geen nieuwe
daar vermaak ik me maar een halfuurtje meequote:
Wie is nou baas? Dalando of driepink?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Viro het volgende:
[..]
alleen maar een voostel om dit in een kleinere vorm op te nemen in de OP omdat men de wiki niet leest en jij noemt het olie op het vuur gooien?
Iedereen was het gebash van vanmiddag vergeten en jij komt het topic binnen met : waarom dm/pm niemand mij als er problemen zijn met de radio terwijl het al opgelost word door pizzalucht. En dan vragen gaan stellen terwijl je kan teruglezen waarom dalando vandaag baas is. Dat is zeker geen olie op ht vuur gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
In oktober pas seizoen 2 als ik me niet vergisquote:![]()
Je staat er al op schatquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen![]()
[..]
Ik oktober pas seizoen 2 als ik me niet vergis
:')
Waar error?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
::::::::::::JFEEFEFFEFJ:::: ERRROR
Ik ben zo subtielquote:
Samzz uhm iets met over je heen laten komen en je foppe en sukkesquote:
ja ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is er iemand die dit volgt
prachtig weerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel een beetje mooi weer? Hier amper wolkjes
van wat ik terug heb gelezen, dalando. Ik geef alleen maar aan dat men de wiki niet leest, misschien is het handig als in het OP wat regels worden opgenomen. Dat men het dan wel leest, ik zeg niet dat ik het ga aanpassen. Begrijpend lezen is ook moeilijkquote:Op donderdag 7 april 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is nou baas? Dalando of driepink?
Ja hou je gewoon buiten de site en de op en de wiki daar zijn we allang mee bezig. Hebben we ook nog maar pas 80x in het topic gezegd
Nah, het kon maar een ding betekenenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz uhm iets met over je heen laten komen en je foppe en sukkes
Achso.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz uhm iets met over je heen laten komen en je foppe en sukkes
die breng ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooh, daar is de zon dus, kom hem eens terugbrengen
Niet dat ik gekke ideeën van je heb oid. Maar mocht ik ooit bewust naar een plek toe gaan waar jij op dat moment ook bent, zorg ik dat ik een paraplu en poncho bij me hebquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het kon maar een ding betekenen
[..]!
Dan moet ik maar daar komen genietenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die breng ik nietben dr veulste blij mee
Ik versta het niet eensquote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is er iemand die dit volgt
De OP is juist bewust korter gemaakt omdat niemand de OP leest.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
van wat ik terug heb gelezen, dalando. Ik geef alleen maar aan dat men de wiki niet leest, misschien is het handig als in het OP wat regels worden opgenomen. Dat men het dan wel leest, ik zeg niet dat ik het ga aanpassen. Begrijpend lezen is ook moeilijk
Knetterquote:
Hoi hoiquote:
Whutquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso.
Ik zag 't meer dat zij mijn vrouw was.
Nou jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet dat ik gekke ideeën van je heb oid. Maar mocht ik ooit bewust naar een plek toe gaan waar jij op dat moment ook bent, zorg ik dat ik een paraplu en poncho bij me heb.
Volgens de foppe en sukke welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut
[..]
Nou jaHet is niet dat het er zo uit komt stromen of zo
Ja, maar dan moet je wel eerst een bepaald plekje indrukkenquote:
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepinkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, prima.
Ga jij het fijn regelen.
De hele dag is voor jou
Mag ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel eerst een bepaald plekje indrukken
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepink
Hij is wel echt de kleine afwezigequote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepink
alsof een paar regels zoals "bij het opvullen van een lege gat op het rooster alleen mainstream of verzoekjes draaien en van 10.00 t/m 22.00 geen hardcore, metal etc etc" de OP opeens onwijs veel llanger maakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De OP is juist bewust korter gemaakt omdat niemand de OP leest.
Nogmaals we zijn overal mee bezig. Dat had je kunnen weten want het is al zo vaak in het topic en on air geroepen.
Dan is jouw hele opmerking over iets aanpassen dus zwaar overbodig.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is toch niet serieus snoop
autotunequote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
commercieel, zag er geld in denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
Goed nummer iddquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
ik dacht dat ik mijn eigen muziek aan had staan, is gewoon de radio
David Guetta ft. Snoop Dogg met Sweat![]()
hij zat natuurlijk diep in de schulden en had meteen geld nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
commercieel, zag er geld in denk ik
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
alsof een paar regels zoals "bij het opvullen van een lege gat op het rooster alleen mainstream of verzoekjes draaien en van 10.00 t/m 22.00 geen hardcore, metal etc etc" de OP opeens onwijs veel llanger maakt.
Als je een paar van zulke regels in het OP zet en daarnaar verwijst gaat men de OP lezen... ik kom alleen maar met een voorstel.
Als men de wiki zou lezen, wat men niet doe, zou men weten van de 2 regels die ik hierboven opnoem.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
hou op, ik word verdrietig van discussies
en dat op een discussieforum!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
Waszequote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga afwassen
ontopic: ik hoor iets van muziek ofzow
En hier kom ik dan even invallenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.
Het valt me gewoon op dat iedereen de laatste tijd constant koelkast afzeikt terwijl hij alleen maar goed doet voor de radio.
Dat vind ik nogal jammer
Ach, het is maar 1 nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, hellIk tune in en ik val meteen van m'n stoel van deze plaat
omg.. daarvoor kwam je dus langsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En hier kom ik dan even invallen![]()
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
ik ben helderziend jwzquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. daarvoor kwam je dus langs
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
Maar lieve schat...ik zeik niet af, het is maar een idee/tip. Als je het in de OP zet met het reden waarom. Dan voorkom je het hele V&A gedoe in het topic, wat imo ook gezeik scheelt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.
Het valt me gewoon op dat iedereen de laatste tijd constant koelkast afzeikt terwijl hij alleen maar goed doet voor de radio.
Dat vind ik nogal jammer
Ik zei ook niet dat het de radio goed doet!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Neinquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je een tracklist die we kunnen zien?
Ja, zeg! En mijn waterwerken dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het de radio goed doet!
Ik zei dat hij goed doet voor de radio.
Hij doet zijn best en als je logisch nadenkt dan kan je snappen wat hij bedoeld met een aantal dingen.
Maar ik heb helemaal geen zin meer hierin.
Mensen die op het rooster willen kunnen mij pm/dm sturen. Als de radio weer stuk is omdat er een ghost in zit kan je mij ook pm/dm sturen en verder ben ik in de chat en kom ik wel terug als het weer normaal is hier
Tis te hopen voor je, mannetjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nein
Maar ik kan je vertellen dat ik een hoop genres afga, er moet haast wel iets van je gading bijzitten
Daar wil ik alles over wetenquote:
Ik denk dat het haar meer om de taalfaal gingquote:
Imposante lengtequote:
Ik doe niet aan taalfalenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar meer om de taalfaal ging
Trouwens.quote:
Que?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
Jofunu-kun is 5 lange vrachtwagen chauffeur?
Ik doelde op de taalfaal. Maar, als jij het zegtquote:
Hij vertelde hetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens.
Ik heb de foto's van het huisje gezien van J.
Leuke woning hoor, vooral zn roze slaapkamer
Nani?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
Jofunu-kun is 5 lange vrachtwagen chauffeur?
Jouw wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op de taalfaal. Maar, als jij het zegt
Ik denk dat ik m'n met een uithaal van m'n tietels omver heb.
Maar dan ook ECHT roze hequote:
Uhmquote:
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?quote:
M'n tietelsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw wat?
[..]
Maar dan ook ECHT roze he
[..]
Uhm
[..]
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?
Die mag ik pas geven als ik 18 benquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?
Ben ik ff blij dat ik jouw feestje host danquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik jouw feestje host dan
Whahaha lees je eigen zin nog eens schat. Ik sla m'n gewoon omver met m'n tietelsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n tietelsJe weet wel, die waar je een foto van hebt
Ik heb nog geen foto's gezien
i know, maar je postte op 19 februari 17.41 dat je je tieten zou posten op fok zodra je 18 was, dus ik heb daar grofweg 6 maanden bij op geteld.quote:
Oh dat is waar jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
i know, maar je postte op 19 februari 17.41 dat je je tieten zou posten op fok zodra je 18 was, dus ik heb daar grofweg 6 maanden bij op geteld.
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha lees je eigen zin nog eens schat. Ik sla m'n gewoon omver met m'n tietels![]()
Oh ik heb wel foto's gezien, leuk huisje. Ik ben nu al verliefd op zijn keuken![]()
Dit nummer
Deze versie vooralquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes tot morgen, ik heb een tv avondje gepland
http://www.malwarebytes.org/ of anders microsoft security essentials downloadenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Ik heb een virus op mijn laptop en die wil ik eraf. Zoek ik bij de zoekfunctie op '' virus'' zodat ik op delete kan klikkenNaief.
Echte meisjes in de jungle en dan oh oh tirolquote:
oh oh tirolquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte meisjes in de jungle en dan oh oh tirol
Dat is ook wel een gavequote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar als het om tieten gaat onthoud ik alles tot in de details
heb geen pics en details van je tietels gezien/gehoordquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gaveHeb je ook mijn cupmaat onthouden?
80Equote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gaveHeb je ook mijn cupmaat onthouden?
Hoe zo dat dan ? die van jou zien er goed uitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik krijg hier een minderwaardigheidcomplex van
Dan heb je niet opgeletquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
heb geen pics en details van je tietels gezien/gehoord
Nee, manquote:
Oh ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet
[..]
Nee, man75.
Hoeveel dagen was je ermee bezig?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan EINDELIJK Onzin Radio op m'n mobiel ontvangen!
Ik heb het niet meegekregen, was volgens mij ook niet in het topic aanwezig anders had ik me iets kunnen herinneren.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet
[..]
Nee, man75.
Omdat je dat leuk vindt?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, was volgens mij ook niet in het topic aanwezig anders had ik me iets kunnen herinneren.
Waarom ga ik eigenlijk serieus op de vragen antwoorden
2 maar!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel dagen was je ermee bezig?
Ik ga tv kijken
wat stond erinquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
Waarom had ik een pm van heloef en eggs ?
Goh hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of ik ze in het rooster wou zetten ?![]()
Hoe the fuck zou ik dat moeten doen
Dat is de grapquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
Ach viro, ik heb zo'n vermoeden, maar als ze zo beidehand zijn om te zeggen dat ik het moet doen, moesten ze me ook maar de mogelijkheid hebben kunnen geven om het aan te passen
Ik ga voetballen kijken dus zal er ook niet veel zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
Maarja, vanavond doe ik 0,0 aan fok, zo nu en dan in de reclame ff posten.
Meer niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
Ach viro, ik heb zo'n vermoeden, maar als ze zo beidehand zijn om te zeggen dat ik het moet doen, moesten ze me ook maar de mogelijkheid hebben kunnen geven om het aan te passen
quote:
progressieve rockquote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Driepink het volgende:
Godsamme zeg, weer reclame! Wie draait wat eigenlijk? Ik hoor gitaren, maar moet ik dan denken aan heavy metal of softe rock?
Led Zeppelin is rock.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Driepink het volgende:
Godsamme zeg, weer reclame! Wie draait wat eigenlijk? Ik hoor gitaren, maar moet ik dan denken aan heavy metal of softe rock?
ja al een poosje.. was aan het kijken of ik met mijn foon ook internet op mijn laptop kan krijgen .. maar daar moet je toch iets slimmer voor zijn denk ik.quote:
hou het in de gaten baasquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Driepink het volgende:
Ah op die fiets, na The Mentalist maar eens intunen dan
Zit er geen internet delen optie op?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja al een poosje.. was aan het kijken of ik met mijn foon ook internet op mijn laptop kan krijgen .. maar daar moet je toch iets slimmer voor zijn denk ik.
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit er geen internet delen optie op?
OKquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weer
tot straksquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |