Oh dan mogen jullie geloof ik nog blij zijn dat ie niet de radio gekaapt heeft en de hele dag fout ventje op repeat zet ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ze zaten te zeiken op Koelkast toen er niet mainstream gedraaid werd.
Zou tof zijn gastquote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik bel ff mijn draaitafelkompaan, kijken of die wil
Gaan jullie er nog steeds over door?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan mogen jullie geloof ik nog blij zijn dat ie niet de radio gekaapt heeft en de hele dag fout ventje op repeat zet ofzo.
Ik snap best dat hij het gezeik inmiddels strontzat is
Nou, ik vond het zelf ook een beetje overtrokken. Maar nu ik met Koelkast heb gesproken, snap ik het veel beter.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan mogen jullie geloof ik nog blij zijn dat ie niet de radio gekaapt heeft en de hele dag fout ventje op repeat zet ofzo.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik ben er de hele dag niet geweest en vraag even wat er was gebeurd.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan jullie er nog steeds over door?
okquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude ik ben er de hele dag niet geweest en vraag even wat er was gebeurd.
Vroeg ik ook alleen maar omdat blijkbaar al een poosje de radio 'kapot' was
Zag je m'n bericht van net nog?quote:
neemt niet op, ik pm koelkast wel gewoon dat we gaanquote:
Ik heb nu PRECIES 60 minuten vol manquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zag je m'n bericht van net nog?
Naar mijn gevoel mist '' 3 steps ahead - drop it'' nog in je lijstje
jaa eggsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boh gek ik heb zo'n zin in de zaterdag avond heh!
Kratje pils naast de computeren GOAnnnn !!
Excuse me?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar nu dus voor alles driepink een pm/dm sturen in opdracht van koelkast
Jammerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb nu PRECIES 60 minuten vol mangaat niet meer lukken
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuse me?
Die gaat het rooster regelen? Kickt ghostdj's? Werkt nieuwe dj's in? Zorgt voor draakje? Helpt mensen die niks snappen van de software?
wat moet er anders danquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Viro het volgende:
Ik denk dat de OP aangepast moet worden want men begrijpt de regels niet of leest de wiki niet.
Oh maar dan kick ik Heloef wel nog een keer dan mag driepink dat gaan oplossen.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa voor vandaag.. maar dat gaat dus niet werken he.. maar we moeten wel pm/dm-en
Anders gewoon alleenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neemt niet op, ik pm koelkast wel gewoon dat we gaan
dat ik dan nniet meer geil ben op zo een epic momentquote:
haha.. driepink vind het niks dat hij het moet regelen.. maar koelkast heeft gezegd dat driepink vandaag alles regeltquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dan kick ik Heloef wel nog een keer dan mag driepink dat gaan oplossen.
ik draai frenchtek, breakcore, teknoquote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Anders gewoon alleen
Dalando draait hardstyle, wat ga jij dan draaien ?
Koelkast gaat live early thunderdome hardcore draaien
Dan ik met die happyhardcore.
Daarna EggsTC met zijn GOA / Psytrance
Geloof je het zelfquote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ik dan nniet meer geil ben op zo een epic moment
dalando vulde een gat.. en hij draaide hardstylequote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie op het rooster dat vandaag de hele dag volgepland is eigenlijk.
Iedereen weet toch dat als je op het rooster staat mag je draaien wat je wilt, liefst wel houden aan je eigen doorgegeven genre.
Waarom werd er dan gezeurd om mainstream?
Omdat Delano niet ingepland was.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie op het rooster dat vandaag de hele dag volgepland is eigenlijk.
Iedereen weet toch dat als je op het rooster staat mag je draaien wat je wilt, liefst wel houden aan je eigen doorgegeven genre.
Waarom werd er dan gezeurd om mainstream?
nee ik maak me ook zorgen om niksquote:
Ik zag vanochtend dat driepink ging bitchen en ik ben dat pleurisgezeik in dit topic meer dan zat.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. driepink vind het niks dat hij het moet regelen.. maar koelkast heeft gezegd dat driepink vandaag alles regelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |