autotunequote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
commercieel, zag er geld in denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
Goed nummer iddquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
ik dacht dat ik mijn eigen muziek aan had staan, is gewoon de radio
David Guetta ft. Snoop Dogg met Sweat![]()
hij zat natuurlijk diep in de schulden en had meteen geld nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
commercieel, zag er geld in denk ik
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
alsof een paar regels zoals "bij het opvullen van een lege gat op het rooster alleen mainstream of verzoekjes draaien en van 10.00 t/m 22.00 geen hardcore, metal etc etc" de OP opeens onwijs veel llanger maakt.
Als je een paar van zulke regels in het OP zet en daarnaar verwijst gaat men de OP lezen... ik kom alleen maar met een voorstel.
Als men de wiki zou lezen, wat men niet doe, zou men weten van de 2 regels die ik hierboven opnoem.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
hou op, ik word verdrietig van discussies
en dat op een discussieforum!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
Waszequote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga afwassen
ontopic: ik hoor iets van muziek ofzow
En hier kom ik dan even invallenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.
Het valt me gewoon op dat iedereen de laatste tijd constant koelkast afzeikt terwijl hij alleen maar goed doet voor de radio.
Dat vind ik nogal jammer
Ach, het is maar 1 nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, hellIk tune in en ik val meteen van m'n stoel van deze plaat
omg.. daarvoor kwam je dus langsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En hier kom ik dan even invallen![]()
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
ik ben helderziend jwzquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. daarvoor kwam je dus langs
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En hier kom ik dan even invallen![]()
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |