Maar lieve schat...ik zeik niet af, het is maar een idee/tip. Als je het in de OP zet met het reden waarom. Dan voorkom je het hele V&A gedoe in het topic, wat imo ook gezeik scheelt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.
Het valt me gewoon op dat iedereen de laatste tijd constant koelkast afzeikt terwijl hij alleen maar goed doet voor de radio.
Dat vind ik nogal jammer
Ik zei ook niet dat het de radio goed doet!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En hier kom ik dan even invallen![]()
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
Neinquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je een tracklist die we kunnen zien?
Ja, zeg! En mijn waterwerken dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het de radio goed doet!
Ik zei dat hij goed doet voor de radio.
Hij doet zijn best en als je logisch nadenkt dan kan je snappen wat hij bedoeld met een aantal dingen.
Maar ik heb helemaal geen zin meer hierin.
Mensen die op het rooster willen kunnen mij pm/dm sturen. Als de radio weer stuk is omdat er een ghost in zit kan je mij ook pm/dm sturen en verder ben ik in de chat en kom ik wel terug als het weer normaal is hier
Tis te hopen voor je, mannetjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nein
Maar ik kan je vertellen dat ik een hoop genres afga, er moet haast wel iets van je gading bijzitten
Daar wil ik alles over wetenquote:
Ik denk dat het haar meer om de taalfaal gingquote:
Imposante lengtequote:
Ik doe niet aan taalfalenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar meer om de taalfaal ging
Trouwens.quote:
Que?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
Jofunu-kun is 5 lange vrachtwagen chauffeur?
Ik doelde op de taalfaal. Maar, als jij het zegtquote:
Hij vertelde hetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens.
Ik heb de foto's van het huisje gezien van J.
Leuke woning hoor, vooral zn roze slaapkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |