Knetterquote:
Hoi hoiquote:
Whutquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso.
Ik zag 't meer dat zij mijn vrouw was.
Nou jaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet dat ik gekke ideeën van je heb oid. Maar mocht ik ooit bewust naar een plek toe gaan waar jij op dat moment ook bent, zorg ik dat ik een paraplu en poncho bij me heb.
Volgens de foppe en sukke welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut
[..]
Nou jaHet is niet dat het er zo uit komt stromen of zo
Ja, maar dan moet je wel eerst een bepaald plekje indrukkenquote:
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepinkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, prima.
Ga jij het fijn regelen.
De hele dag is voor jou
Mag ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel eerst een bepaald plekje indrukken
Hoezo dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepink
Hij is wel echt de kleine afwezigequote:Op donderdag 7 april 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
even de post waarin koelkast de boel overlaat aan driepink
alsof een paar regels zoals "bij het opvullen van een lege gat op het rooster alleen mainstream of verzoekjes draaien en van 10.00 t/m 22.00 geen hardcore, metal etc etc" de OP opeens onwijs veel llanger maakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De OP is juist bewust korter gemaakt omdat niemand de OP leest.
Nogmaals we zijn overal mee bezig. Dat had je kunnen weten want het is al zo vaak in het topic en on air geroepen.
Dan is jouw hele opmerking over iets aanpassen dus zwaar overbodig.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is toch niet serieus snoop
autotunequote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
commercieel, zag er geld in denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
teh fuck is met hem gebeurt
Goed nummer iddquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
ik dacht dat ik mijn eigen muziek aan had staan, is gewoon de radio
David Guetta ft. Snoop Dogg met Sweat![]()
hij zat natuurlijk diep in de schulden en had meteen geld nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
commercieel, zag er geld in denk ik
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
alsof een paar regels zoals "bij het opvullen van een lege gat op het rooster alleen mainstream of verzoekjes draaien en van 10.00 t/m 22.00 geen hardcore, metal etc etc" de OP opeens onwijs veel llanger maakt.
Als je een paar van zulke regels in het OP zet en daarnaar verwijst gaat men de OP lezen... ik kom alleen maar met een voorstel.
Als men de wiki zou lezen, wat men niet doe, zou men weten van de 2 regels die ik hierboven opnoem.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
hou op, ik word verdrietig van discussies
en dat op een discussieforum!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
Waszequote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga afwassen
ontopic: ik hoor iets van muziek ofzow
En hier kom ik dan even invallenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.
Het valt me gewoon op dat iedereen de laatste tijd constant koelkast afzeikt terwijl hij alleen maar goed doet voor de radio.
Dat vind ik nogal jammer
Ach, het is maar 1 nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, hellIk tune in en ik val meteen van m'n stoel van deze plaat
omg.. daarvoor kwam je dus langsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En hier kom ik dan even invallen![]()
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
ik ben helderziend jwzquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. daarvoor kwam je dus langs
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij zet zich veel in voor de radio, maar of het de radio goed doet zou ik niet meteen zeggen
Maar lieve schat...ik zeik niet af, het is maar een idee/tip. Als je het in de OP zet met het reden waarom. Dan voorkom je het hele V&A gedoe in het topic, wat imo ook gezeik scheelt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve schat dat is al 100x in het topic gezegd minstens.
Het valt me gewoon op dat iedereen de laatste tijd constant koelkast afzeikt terwijl hij alleen maar goed doet voor de radio.
Dat vind ik nogal jammer
Ik zei ook niet dat het de radio goed doet!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Neinquote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je een tracklist die we kunnen zien?
Ja, zeg! En mijn waterwerken dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het de radio goed doet!
Ik zei dat hij goed doet voor de radio.
Hij doet zijn best en als je logisch nadenkt dan kan je snappen wat hij bedoeld met een aantal dingen.
Maar ik heb helemaal geen zin meer hierin.
Mensen die op het rooster willen kunnen mij pm/dm sturen. Als de radio weer stuk is omdat er een ghost in zit kan je mij ook pm/dm sturen en verder ben ik in de chat en kom ik wel terug als het weer normaal is hier
Tis te hopen voor je, mannetjequote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nein
Maar ik kan je vertellen dat ik een hoop genres afga, er moet haast wel iets van je gading bijzitten
Daar wil ik alles over wetenquote:
Ik denk dat het haar meer om de taalfaal gingquote:
Imposante lengtequote:
Ik doe niet aan taalfalenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar meer om de taalfaal ging
Trouwens.quote:
Que?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
Jofunu-kun is 5 lange vrachtwagen chauffeur?
Ik doelde op de taalfaal. Maar, als jij het zegtquote:
Hij vertelde hetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens.
Ik heb de foto's van het huisje gezien van J.
Leuke woning hoor, vooral zn roze slaapkamer
Nani?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
Jofunu-kun is 5 lange vrachtwagen chauffeur?
Jouw wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op de taalfaal. Maar, als jij het zegt
Ik denk dat ik m'n met een uithaal van m'n tietels omver heb.
Maar dan ook ECHT roze hequote:
Uhmquote:
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?quote:
M'n tietelsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw wat?
[..]
Maar dan ook ECHT roze he
[..]
Uhm
[..]
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?
Die mag ik pas geven als ik 18 benquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?
Ben ik ff blij dat ik jouw feestje host danquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik jouw feestje host dan
Whahaha lees je eigen zin nog eens schat. Ik sla m'n gewoon omver met m'n tietelsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n tietelsJe weet wel, die waar je een foto van hebt
Ik heb nog geen foto's gezien
i know, maar je postte op 19 februari 17.41 dat je je tieten zou posten op fok zodra je 18 was, dus ik heb daar grofweg 6 maanden bij op geteld.quote:
Oh dat is waar jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
i know, maar je postte op 19 februari 17.41 dat je je tieten zou posten op fok zodra je 18 was, dus ik heb daar grofweg 6 maanden bij op geteld.
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha lees je eigen zin nog eens schat. Ik sla m'n gewoon omver met m'n tietels![]()
Oh ik heb wel foto's gezien, leuk huisje. Ik ben nu al verliefd op zijn keuken![]()
Dit nummer
Deze versie vooralquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes tot morgen, ik heb een tv avondje gepland
http://www.malwarebytes.org/ of anders microsoft security essentials downloadenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Ik heb een virus op mijn laptop en die wil ik eraf. Zoek ik bij de zoekfunctie op '' virus'' zodat ik op delete kan klikkenNaief.
Echte meisjes in de jungle en dan oh oh tirolquote:
oh oh tirolquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte meisjes in de jungle en dan oh oh tirol
Dat is ook wel een gavequote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar als het om tieten gaat onthoud ik alles tot in de details
heb geen pics en details van je tietels gezien/gehoordquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gaveHeb je ook mijn cupmaat onthouden?
80Equote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gaveHeb je ook mijn cupmaat onthouden?
Hoe zo dat dan ? die van jou zien er goed uitquote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik krijg hier een minderwaardigheidcomplex van
Dan heb je niet opgeletquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
heb geen pics en details van je tietels gezien/gehoord
Nee, manquote:
Oh ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet
[..]
Nee, man75.
Hoeveel dagen was je ermee bezig?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan EINDELIJK Onzin Radio op m'n mobiel ontvangen!
Ik heb het niet meegekregen, was volgens mij ook niet in het topic aanwezig anders had ik me iets kunnen herinneren.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet
[..]
Nee, man75.
Omdat je dat leuk vindt?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, was volgens mij ook niet in het topic aanwezig anders had ik me iets kunnen herinneren.
Waarom ga ik eigenlijk serieus op de vragen antwoorden
2 maar!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel dagen was je ermee bezig?
Ik ga tv kijken
wat stond erinquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
Waarom had ik een pm van heloef en eggs ?
Goh hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Of ik ze in het rooster wou zetten ?![]()
Hoe the fuck zou ik dat moeten doen
Dat is de grapquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
Ach viro, ik heb zo'n vermoeden, maar als ze zo beidehand zijn om te zeggen dat ik het moet doen, moesten ze me ook maar de mogelijkheid hebben kunnen geven om het aan te passen
Ik ga voetballen kijken dus zal er ook niet veel zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
Maarja, vanavond doe ik 0,0 aan fok, zo nu en dan in de reclame ff posten.
Meer niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
Ach viro, ik heb zo'n vermoeden, maar als ze zo beidehand zijn om te zeggen dat ik het moet doen, moesten ze me ook maar de mogelijkheid hebben kunnen geven om het aan te passen
quote:
progressieve rockquote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Driepink het volgende:
Godsamme zeg, weer reclame! Wie draait wat eigenlijk? Ik hoor gitaren, maar moet ik dan denken aan heavy metal of softe rock?
Led Zeppelin is rock.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Driepink het volgende:
Godsamme zeg, weer reclame! Wie draait wat eigenlijk? Ik hoor gitaren, maar moet ik dan denken aan heavy metal of softe rock?
ja al een poosje.. was aan het kijken of ik met mijn foon ook internet op mijn laptop kan krijgen .. maar daar moet je toch iets slimmer voor zijn denk ik.quote:
hou het in de gaten baasquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Driepink het volgende:
Ah op die fiets, na The Mentalist maar eens intunen dan
Zit er geen internet delen optie op?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja al een poosje.. was aan het kijken of ik met mijn foon ook internet op mijn laptop kan krijgen .. maar daar moet je toch iets slimmer voor zijn denk ik.
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit er geen internet delen optie op?
OKquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |