Nani?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
Jofunu-kun is 5 lange vrachtwagen chauffeur?
Jouw wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde op de taalfaal. Maar, als jij het zegt
Ik denk dat ik m'n met een uithaal van m'n tietels omver heb.
Maar dan ook ECHT roze hequote:
Uhmquote:
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?quote:
M'n tietelsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw wat?
[..]
Maar dan ook ECHT roze he
[..]
Uhm
[..]
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?
Die mag ik pas geven als ik 18 benquote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen pics van jouw tietels?
Ben ik ff blij dat ik jouw feestje host danquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik jouw feestje host dan
Whahaha lees je eigen zin nog eens schat. Ik sla m'n gewoon omver met m'n tietelsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n tietelsJe weet wel, die waar je een foto van hebt
Ik heb nog geen foto's gezien
i know, maar je postte op 19 februari 17.41 dat je je tieten zou posten op fok zodra je 18 was, dus ik heb daar grofweg 6 maanden bij op geteld.quote:
Oh dat is waar jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Viro het volgende:
[..]
i know, maar je postte op 19 februari 17.41 dat je je tieten zou posten op fok zodra je 18 was, dus ik heb daar grofweg 6 maanden bij op geteld.
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha lees je eigen zin nog eens schat. Ik sla m'n gewoon omver met m'n tietels![]()
Oh ik heb wel foto's gezien, leuk huisje. Ik ben nu al verliefd op zijn keuken![]()
Dit nummer
Deze versie vooralquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes tot morgen, ik heb een tv avondje gepland
http://www.malwarebytes.org/ of anders microsoft security essentials downloadenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef sharr het volgende:
Ik heb een virus op mijn laptop en die wil ik eraf. Zoek ik bij de zoekfunctie op '' virus'' zodat ik op delete kan klikkenNaief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |