Ik ga voetballen kijken dus zal er ook niet veel zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
Maarja, vanavond doe ik 0,0 aan fok, zo nu en dan in de reclame ff posten.
Meer niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
Ach viro, ik heb zo'n vermoeden, maar als ze zo beidehand zijn om te zeggen dat ik het moet doen, moesten ze me ook maar de mogelijkheid hebben kunnen geven om het aan te passen
quote:
progressieve rockquote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Driepink het volgende:
Godsamme zeg, weer reclame! Wie draait wat eigenlijk? Ik hoor gitaren, maar moet ik dan denken aan heavy metal of softe rock?
Led Zeppelin is rock.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Driepink het volgende:
Godsamme zeg, weer reclame! Wie draait wat eigenlijk? Ik hoor gitaren, maar moet ik dan denken aan heavy metal of softe rock?
ja al een poosje.. was aan het kijken of ik met mijn foon ook internet op mijn laptop kan krijgen .. maar daar moet je toch iets slimmer voor zijn denk ik.quote:
hou het in de gaten baasquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Driepink het volgende:
Ah op die fiets, na The Mentalist maar eens intunen dan
Zit er geen internet delen optie op?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja al een poosje.. was aan het kijken of ik met mijn foon ook internet op mijn laptop kan krijgen .. maar daar moet je toch iets slimmer voor zijn denk ik.
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit er geen internet delen optie op?
OKquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weeknie.. zover was ik nog niet.. maar ik ga ff verhuizen van plek enzow.. ben er strakkies weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |