Ach, ik moet zo toch m'n headset opzettenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoor hem gewoon, heb vlc op 100% en oordopjes in
met je pielemans spelenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat moet ik nou doen nu ik mijn anime heb afgezien, ik wweet geen nieuwe
daar vermaak ik me maar een halfuurtje meequote:
Wie is nou baas? Dalando of driepink?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef Viro het volgende:
[..]
alleen maar een voostel om dit in een kleinere vorm op te nemen in de OP omdat men de wiki niet leest en jij noemt het olie op het vuur gooien?
Iedereen was het gebash van vanmiddag vergeten en jij komt het topic binnen met : waarom dm/pm niemand mij als er problemen zijn met de radio terwijl het al opgelost word door pizzalucht. En dan vragen gaan stellen terwijl je kan teruglezen waarom dalando vandaag baas is. Dat is zeker geen olie op ht vuur gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
In oktober pas seizoen 2 als ik me niet vergisquote:![]()
Je staat er al op schatquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen![]()
[..]
Ik oktober pas seizoen 2 als ik me niet vergis
:')
Waar error?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
::::::::::::JFEEFEFFEFJ:::: ERRROR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |