Zal ik gaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef dragems het volgende:
wat doen we met het uur tussen mij en heloef?
Charlie is een baasquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Viro het volgende:
[..]
zie nu pas dat je charlie sheen als UI hebt
is gewoon larpenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat niet iets oosters
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik gaan?
En dragems had de lapo
Grapje
Ik laat Toon wel gaan want laatste moment enzoquote:
moet je snel een DM sturen naar koelkast of huppel anders moet je verzoekjes doenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik gaan?
En dragems had de lapo
Grapje
Getal onder de 10quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie gaat er straks? viro of toon?
QFTquote:
hij regelt het vandaag hequote:
jaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan ik dit op mn mobiel luisteren?
heb je iphone, android of blackberry ?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan ik dit op mn mobiel luisteren?
Doe je voorzichtig met die zweepquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie er ook gaat.. stuur een dm en pm naar driepink!
ik ben nu weg.. gedraag je allen
broodquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn deze wil ik nog horen![]()
dat wordt iets makkelijks en snels in elkaar flansen zo
moet je een app voor hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij doet t niet
hij zei alleen download starten
in haz android
nee.. iets met gehakt en groenten.. wordt een pruttelpotje denk ikquote:
Download TuneIn radio uit de market, installeer en eenmaal geopend zoek dan op ONZ Radioquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij doet t niet
in haz android
van android market xiialive lite downloaden en dan http://94.23.19.48:8000/ openenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij doet t niet
in haz android
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja straks ff doen nu duurt te lang doei
TuneIn doet af en toe raar, kan je beter xiialive lite gebruiken, kan je de link gelijk toevoegen als favorietquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Download TuneIn radio uit de market, installeer en eenmaal geopend zoek dan op ONZ Radio
Dat had ik met xiialive, die kon vaak niet connecten met de stream. Toen overgestapt op TuneIn en nergens last meer vanquote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef Viro het volgende:
[..]
TuneIn doet af en toe raar, kan je beter xiialive lite gebruiken, kan je de link gelijk toevoegen als favoriet
ga is eten kokenquote:
jup isquote:
oostquote:
geen idee manquote:
Coolen UIquote:
FUUUUUquote:Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hongerstaking.html
Jammer
Ja hij had door moeten gaan tot het einde enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
FUUUU is natuurlijk omdat de hongerstaking is beëindigd!
ohhhhh.. ik dacht de FU van Fuck U als in, lul wat zeg je dat het jammer is enzo..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
FUUUU is natuurlijk omdat de hongerstaking is beëindigd!
ah ja zo kan je het ook opvattenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohhhhh.. ik dacht de FU van Fuck U als in, lul wat zeg je dat het jammer is enzo..
snapjenog?
Leuk he, anderen commanderen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Broertje gaat koken. ik hoef alleen maar te zeggen wat hij moet doen
Toedels, en thx voor de muziekjens vanmiddagquote:
klaarkomenquote:
ook zonder zweep kan ik t wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja snap ik als je een zweep in je handen hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohhhhh.. ik dacht de FU van Fuck U als in, lul wat zeg je dat het jammer is enzo..
snapjenog?
wachten soberso.. duurt langquote:
Te snel is ook niet goedquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan doe je het niet goed
nee.. maar als je het goed doet dan vind je het niet te lang durenquote:
Dat is waar, vind het ook niet vervelend als het lang duurtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar als je het goed doet dan vind je het niet te lang duren
Atlijd tochquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Toon draai je ook verzoekjes?
pciesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, vind het ook niet vervelend als het lang duurt
uhm is niet jouw genre.. maar wil hem de hele dag al horen en zulksquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Atlijd toch
Brand maar los
Ohja diequote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm is niet jouw genre.. maar wil hem de hele dag al horen en zulks![]()
ui
Preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcieszolang het maar goed gebeurd
en 1 goeden avond aan u gewenst meneerquote:
heyquote:
sukkeltjequote:Op donderdag 7 april 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was meer "ohja die" over welk nummer heb je het dan?
Eerst zeg je "het is niet jouw genre" en vervolgens kom 2 letters waarvan ik gelijk moet weten wat het is?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sukkeltje![]()
UI = The riddle
omdat?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoop reacties op mijn reactie hier
vanavond geen SKK live![]()
![]()
Haar UI is van The Riddle!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eerst zeg je "het is niet jouw genre" en vervolgens kom 2 letters waarvan ik gelijk moet weten wat het is?
sorry heurquote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eerst zeg je "het is niet jouw genre" en vervolgens kom 2 letters waarvan ik gelijk moet weten wat het is?
draaitafelbezitter kan nietquote:
daar ben ik nog lang niet geloof ik. hoeveel moet je dan hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
over 50 posts in de top 500
Ik ben aan het minderen jhaquote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je daggemiddelde is gezakt kutje
meer dan 34.020quote:Op donderdag 7 april 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar ben ik nog lang niet geloof ik. hoeveel moet je dan hebben?
Dan moet ik nog 4 mille!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meer dan 34.020
ik heb nu 33.978
waarbij? (inb4 aardbei)quote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Viro het volgende:
Verdomme heb vanmiddag heel wat gemist![]()
Topics teruggelezen, ik had erbij moeten zijn
Je bent de enige die het opviel dat ik aan het minderen benquote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meer dan 34.020
ik heb nu 33.978
nee dat had je nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef Viro het volgende:
Verdomme heb vanmiddag heel wat gemist![]()
Topics teruggelezen, ik had erbij moeten zijn
waar ging ie nou over? want ik kan me alleen herinneren dat ik zei: die wil ik zienquote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik probeer de film limitless te downloaden maar ik krijg alleen bullshit spam
het is ook te mooi om waar te zijn
20 p/pd geminderdquote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent de enige die het opviel dat ik aan het minderen ben![]()
echt een fucking epic verhaal, er is een medicijn uitgevonden waardoor je 100% hersencapiciteit kan krijgen. Dus die hoofdpersoon kan een taal in 1 dag leren en weet alles, en dan probeert de overheid het medicijn te krijgen terwijl hij fucked up bijwerkingen krijgt in een achtervolging van hersenkracht.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
waar ging ie nou over? want ik kan me alleen herinneren dat ik zei: die wil ik zien
ja hoor, maar misschien moet je een keer gaan slapenquote:
vanaf vandaag wordt het internet om 11 uur uitgezetquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja hoor, maar misschien moet je een keer gaan slapen
Dat was de enige die ik kon vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel de gaygay d'agustino editie
goeien versiequote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel de gaygay d'agustino editie
ohjaquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt een fucking epic verhaal, er is een medicijn uitgevonden waardoor je 100% hersencapiciteit kan krijgen. Dus die hoofdpersoon kan een taal in 1 dag leren en weet alles, en dan probeert de overheid het medicijn te krijgen terwijl hij fucked up bijwerkingen krijgt in een achtervolging van hersenkracht.
dat moet wel vet zijn
ik ging dus gister met mijn gf naar de bios, blijkt die film VANDAAG uit te komen![]()
![]()
slapenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf vandaag wordt het internet om 11 uur uitgezetdus ga niet meer snachts fokken dus het gemiddelde wordt nog minder...
alleen weet ik niet wat ik nu snachts moet doen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohjadat medicijn inderdaad
![]()
ik wil erheen
Klinkt awesomequote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt een fucking epic verhaal, er is een medicijn uitgevonden waardoor je 100% hersencapiciteit kan krijgen. Dus die hoofdpersoon kan een taal in 1 dag leren en weet alles, en dan probeert de overheid het medicijn te krijgen terwijl hij fucked up bijwerkingen krijgt in een achtervolging van hersenkracht.
dat moet wel vet zijn
ik ging dus gister met mijn gf naar de bios, blijkt die film VANDAAG uit te komen![]()
![]()
Wait what?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf vandaag wordt het internet om 11 uur uitgezetdus ga niet meer snachts fokken dus het gemiddelde wordt nog minder...
alleen weet ik niet wat ik nu snachts moet doen
ik kan snachts niet slapen.. piekeren en stuff enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
slapen![]()
![]()
hoeweinig slaap he je wel nodig dan
nopequote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wait what?
Dus je zit s'nachts niet meer op me te wachten als ik thuis kom?
Smooth hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nopetenzij je mij je nr doet.. dan sms ik je wel
Slaap je overdag? wat heb je voor levenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan snachts niet slapen.. piekeren en stuff enzo
Ik zal even kijken voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
als iemand een niet-spam torrent heeft graag pm/dm
ik slaap gemiddeld een uur of 4 door de weeks en meer in het weekend.. als je maar genoeg aan je kop hebt, dan heb je slaap niet nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Slaap je overdag? wat heb je voor leven?"
die spamtorrents heten ook allemaal gewoon dvd rip (alsof die dvd uit isquote:
nvmquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
als iemand een niet-spam torrent heeft graag pm/dm
geen slaap nodig als je veel aan je kop hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik slaap gemiddeld een uur of 4 door de weeks en meer in het weekend.. als je maar genoeg aan je kop hebt, dan heb je slaap niet nodig
elektroshocktherapie en zulks werkt veul beterquote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen slaap nodig als je veel aan je kop hebt? oke
Neem eens een kijkje hier al sje veel piekert Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
krijg je schokkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
elektroshocktherapie en zulks werkt veul beter
Geen ideequote:Op donderdag 7 april 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie/wat praat er door de muziek heen
donders veul.. maar ik sla terugquote:
ga je ook niet naaar school werk?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
donders veul.. maar ik sla terug
2 dagen school in de weekquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je ook niet naaar school werk?
Mag ik een roti bestellen, adres moet ik nog even opzoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Viro het volgende:
Oh en ik sta weer met mijn laptop in de keuken, dit maal ben ik aan het koken![]()
klootzakquote:Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik een roti bestellen, adres moet ik nog even opzoeken
Ja ik moet zo darten, en ben nog niet in die toko geweest, beter voedsel van een suriproquote:
ik neem hem anders quick overquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet eten en heloef antwoord niet
oh in that case, komt eraanquote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja ik moet zo darten, en ben nog niet in die toko geweest, beter voedsel van een suripro(nohomo enzo)
Ook goedquote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik neem hem anders quick over
heus welquote:Op donderdag 7 april 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar die is toch ook niet vaak in dit topic of wel?
Is de kousenband al op bite? En de kip goed gaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Viro het volgende:
Ik kan gewoon crysis op mijn laptop spelen, ben aan het gamen op mijn laptop in de keuken terwijl ik kook
Das lekker danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
had de ub40 best off gedownload nav dit topic
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is de kousenband al op bite? En de kip goed gaar?
Ik heb net crysis2 binnenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Viro het volgende:
Ik kan gewoon crysis op mijn laptop spelen, ben aan het gamen op mijn laptop in de keuken terwijl ik kook
Oh die is vet jaquote:Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Zokunen het volgende:
Dat nummer over rooie wijn is wel te doen ja
De mainstreammuziek komt er zo aan.quote:
ik heb geen kennis over wat mainstream isquote:
die heb ik op mijn pc staan, ff later op de dag installerenquote:
Same herequote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Viro het volgende:
[..]
downloaden mag niet, i know but i wanna try before i buy
Maar hij is weer terugquote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry jongens kwas ff red red whine kwijt
Negatief en negatief wordt samen positief.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef ToT het volgende:
Frans Bauer en haperingen. Ellende op ellende.
its ok jij bent de djquote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben fan van frans, koos en andre oke
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Negatief en negatief wordt samen positief.
Er zijn uitzonderingen blijkt weer.
Wine hequote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry jongens kwas ff red red whine kwijt
Hihi coolquote:
Is jequote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijnzegt net: ZAL IK OOK GAAN DRAAIEN
ik ben het meisjequote:Op donderdag 7 april 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is jeeen leuke meid
?
Mijndurft niet eens 1 ding in de mic te zeggen laat staan draaien
Ahwquote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
om te whinen die fout
Is dat die valkparkiet?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijnzegt net: ZAL IK OOK GAAN DRAAIEN
Probeer vriend anders.quote:
Succesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Zokunen het volgende:
En ik ben er weg van ga naar Uddel, waar de neuk dat ook is.
Fijn zulke uitwedstrijden
Tschuss!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Zokunen het volgende:
Het zijn wel altijd van die boerengatdorpen waar dat soort wedstrijden worden gehouden of niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Zokunen het volgende:
hontquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten en daarna hond uitlaten, daarna luister ik weer verder
ik draai even in zijn plaats, en na ome henk kan je dr inquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
Zeg Sint geef een seintje als ik kan gaan draaien.
Topquote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik draai even in zijn plaats, en na ome henk kan je dr in
Blij dat ik niet op de camping zit... klinkt maar als een saaie boel...quote:
Kan anders best gezellig zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Blij dat ik niet op de camping zit... klinkt maar als een saaie boel...
Ja, met leuke mensen, niet met ome henkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan anders best gezellig zijn.
Tijdens een zatte doorzakavond is zulke muziek best tofquote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, met leuke mensen, niet met ome henk
Maar dat is dit niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdens een zatte doorzakavond is zulke muziek best tof
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoor die neger van fuck you. Kan dat?
Sorry trouwens dat ik gisteravond zo plotseling weg wasquote:
was je plotseling weg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry trouwens dat ik gisteravond zo plotseling weg was. Was tv gaan kijken en dit helemaal vergeten
Ga je trakteren?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HIERNA NOG 3 POSTS EN DAN IN DE TOP 500
tss.. geen chocolade aardbeien ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb al getracteerd op muziek
Je vroeg nog in sc waar ik bleefquote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was je plotseling weg dan?
ow okquote:Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vroeg nog in sc waar ik bleef
je mag ze uit mijn anus likkenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss.. geen chocolade aardbeien ofzo?
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag ze uit mijn anus likken
ben je niet biquote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat hoeft dan weer niet zeg maar
kben niet zo van het anus likkenquote:
Nice manquote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
nummer 500
en gelikt worden?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kben niet zo van het anus likken
als de ander daar blij van wordt, dan mag dat welquote:
en voelen enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als de ander daar blij van wordt, dan mag dat wel
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en voelen enzo?
of heb je geen ervaring, het is iets wat in het heetst van de strijd moet worden gedaan!! en dan lekker anaal hmm
het is niet iets waar ik het in het topic over ga hebben zeg maarquote:Op donderdag 7 april 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en voelen enzo?
of heb je geen ervaring, het is iets wat in het heetst van de strijd moet worden gedaan!! en dan lekker anaal hmm
over likken welquote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is niet iets waar ik het in het topic over ga hebben zeg maar
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |