2 dagen school in de weekquote:Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je ook niet naaar school werk?
Mag ik een roti bestellen, adres moet ik nog even opzoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Viro het volgende:
Oh en ik sta weer met mijn laptop in de keuken, dit maal ben ik aan het koken![]()
klootzakquote:Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik een roti bestellen, adres moet ik nog even opzoeken
Ja ik moet zo darten, en ben nog niet in die toko geweest, beter voedsel van een suriproquote:
ik neem hem anders quick overquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet eten en heloef antwoord niet
oh in that case, komt eraanquote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja ik moet zo darten, en ben nog niet in die toko geweest, beter voedsel van een suripro(nohomo enzo)
Ook goedquote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik neem hem anders quick over
heus welquote:Op donderdag 7 april 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar die is toch ook niet vaak in dit topic of wel?
Is de kousenband al op bite? En de kip goed gaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Viro het volgende:
Ik kan gewoon crysis op mijn laptop spelen, ben aan het gamen op mijn laptop in de keuken terwijl ik kook
Das lekker danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
had de ub40 best off gedownload nav dit topic
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is de kousenband al op bite? En de kip goed gaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |