waar ging ie nou over? want ik kan me alleen herinneren dat ik zei: die wil ik zienquote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik probeer de film limitless te downloaden maar ik krijg alleen bullshit spam
het is ook te mooi om waar te zijn
20 p/pd geminderdquote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent de enige die het opviel dat ik aan het minderen ben![]()
echt een fucking epic verhaal, er is een medicijn uitgevonden waardoor je 100% hersencapiciteit kan krijgen. Dus die hoofdpersoon kan een taal in 1 dag leren en weet alles, en dan probeert de overheid het medicijn te krijgen terwijl hij fucked up bijwerkingen krijgt in een achtervolging van hersenkracht.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
waar ging ie nou over? want ik kan me alleen herinneren dat ik zei: die wil ik zien
ja hoor, maar misschien moet je een keer gaan slapenquote:
vanaf vandaag wordt het internet om 11 uur uitgezetquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja hoor, maar misschien moet je een keer gaan slapen
Dat was de enige die ik kon vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel de gaygay d'agustino editie
goeien versiequote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is wel de gaygay d'agustino editie
ohjaquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt een fucking epic verhaal, er is een medicijn uitgevonden waardoor je 100% hersencapiciteit kan krijgen. Dus die hoofdpersoon kan een taal in 1 dag leren en weet alles, en dan probeert de overheid het medicijn te krijgen terwijl hij fucked up bijwerkingen krijgt in een achtervolging van hersenkracht.
dat moet wel vet zijn
ik ging dus gister met mijn gf naar de bios, blijkt die film VANDAAG uit te komen![]()
![]()
slapenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf vandaag wordt het internet om 11 uur uitgezetdus ga niet meer snachts fokken dus het gemiddelde wordt nog minder...
alleen weet ik niet wat ik nu snachts moet doen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohjadat medicijn inderdaad
![]()
ik wil erheen
Klinkt awesomequote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt een fucking epic verhaal, er is een medicijn uitgevonden waardoor je 100% hersencapiciteit kan krijgen. Dus die hoofdpersoon kan een taal in 1 dag leren en weet alles, en dan probeert de overheid het medicijn te krijgen terwijl hij fucked up bijwerkingen krijgt in een achtervolging van hersenkracht.
dat moet wel vet zijn
ik ging dus gister met mijn gf naar de bios, blijkt die film VANDAAG uit te komen![]()
![]()
Wait what?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vanaf vandaag wordt het internet om 11 uur uitgezetdus ga niet meer snachts fokken dus het gemiddelde wordt nog minder...
alleen weet ik niet wat ik nu snachts moet doen
ik kan snachts niet slapen.. piekeren en stuff enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
slapen![]()
![]()
hoeweinig slaap he je wel nodig dan
nopequote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wait what?
Dus je zit s'nachts niet meer op me te wachten als ik thuis kom?
Smooth hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nopetenzij je mij je nr doet.. dan sms ik je wel
Slaap je overdag? wat heb je voor levenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan snachts niet slapen.. piekeren en stuff enzo
Ik zal even kijken voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
als iemand een niet-spam torrent heeft graag pm/dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |