jup isquote:
oostquote:
geen idee manquote:
Coolen UIquote:
FUUUUUquote:Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hongerstaking.html
Jammer
Ja hij had door moeten gaan tot het einde enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
FUUUU is natuurlijk omdat de hongerstaking is beëindigd!
ohhhhh.. ik dacht de FU van Fuck U als in, lul wat zeg je dat het jammer is enzo..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
FUUUU is natuurlijk omdat de hongerstaking is beëindigd!
ah ja zo kan je het ook opvattenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohhhhh.. ik dacht de FU van Fuck U als in, lul wat zeg je dat het jammer is enzo..
snapjenog?
Leuk he, anderen commanderen.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Broertje gaat koken. ik hoef alleen maar te zeggen wat hij moet doen
Toedels, en thx voor de muziekjens vanmiddagquote:
klaarkomenquote:
ook zonder zweep kan ik t wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja snap ik als je een zweep in je handen hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohhhhh.. ik dacht de FU van Fuck U als in, lul wat zeg je dat het jammer is enzo..
snapjenog?
wachten soberso.. duurt langquote:
Te snel is ook niet goedquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan doe je het niet goed
nee.. maar als je het goed doet dan vind je het niet te lang durenquote:
Dat is waar, vind het ook niet vervelend als het lang duurtquote:Op donderdag 7 april 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. maar als je het goed doet dan vind je het niet te lang duren
Atlijd tochquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Toon draai je ook verzoekjes?
pciesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, vind het ook niet vervelend als het lang duurt
uhm is niet jouw genre.. maar wil hem de hele dag al horen en zulksquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Atlijd toch
Brand maar los
Ohja diequote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm is niet jouw genre.. maar wil hem de hele dag al horen en zulks![]()
ui
Preciesquote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcieszolang het maar goed gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |