Zal ik gaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef dragems het volgende:
wat doen we met het uur tussen mij en heloef?
Charlie is een baasquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Viro het volgende:
[..]
zie nu pas dat je charlie sheen als UI hebt
is gewoon larpenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat niet iets oosters
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik gaan?
En dragems had de lapo
Grapje
Ik laat Toon wel gaan want laatste moment enzoquote:
moet je snel een DM sturen naar koelkast of huppel anders moet je verzoekjes doenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal ik gaan?
En dragems had de lapo
Grapje
Getal onder de 10quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie gaat er straks? viro of toon?
QFTquote:
hij regelt het vandaag hequote:
jaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan ik dit op mn mobiel luisteren?
heb je iphone, android of blackberry ?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan ik dit op mn mobiel luisteren?
Doe je voorzichtig met die zweepquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie er ook gaat.. stuur een dm en pm naar driepink!
ik ben nu weg.. gedraag je allen
broodquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn deze wil ik nog horen![]()
dat wordt iets makkelijks en snels in elkaar flansen zo
moet je een app voor hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij doet t niet
hij zei alleen download starten
in haz android
nee.. iets met gehakt en groenten.. wordt een pruttelpotje denk ikquote:
Download TuneIn radio uit de market, installeer en eenmaal geopend zoek dan op ONZ Radioquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij doet t niet
in haz android
van android market xiialive lite downloaden en dan http://94.23.19.48:8000/ openenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
hij doet t niet
in haz android
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja straks ff doen nu duurt te lang doei
TuneIn doet af en toe raar, kan je beter xiialive lite gebruiken, kan je de link gelijk toevoegen als favorietquote:Op donderdag 7 april 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Download TuneIn radio uit de market, installeer en eenmaal geopend zoek dan op ONZ Radio
Dat had ik met xiialive, die kon vaak niet connecten met de stream. Toen overgestapt op TuneIn en nergens last meer vanquote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef Viro het volgende:
[..]
TuneIn doet af en toe raar, kan je beter xiialive lite gebruiken, kan je de link gelijk toevoegen als favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |