Zeer waarschijnlijk een vrouwquote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef Driepink het volgende:
welke mongool vraagt zoiets als dit nou aan
fuuquote:Op donderdag 7 april 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Welke mongool vraagt deze nou aan?__
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Hoezo?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef dragems het volgende:
[..]
je moet je buffer iets hoger zetten
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Zokunen het volgende:
Dragems ik verzoek B-A-B-E - Itsie Bitsie Boe
dat vind ik dan weer net iets te ver gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Zokunen het volgende:
Dragems ik verzoek B-A-B-E - Itsie Bitsie Boe
Kusjesdag van k3 dan? omdat voor de liefde in het topicquote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef dragems het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer net iets te ver gaan
lol heb ik ook zo snel nietquote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kusjesdag van k3 dan? omdat voor de liefde in het topic
heb ik niet kom opquote:
draekkems luister maar dan zeg ik het onairquote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
is het dregems of dragems
en dan een gee of een ch
Gewoon op z'n Engels dus?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef dragems het volgende:
[..]
draekkems luister maar dan zeg ik het onair
jaquote:
Oorspronkelijk wilde ik het T.o.T. doen (Van de gothic band Theatre of Tragedy), maar iedereen noemt me Tot, dus vind ik dat ook wel best.quote:
lolquote:
lol neequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:15 schreef Driepink het volgende:
lol, hoor ik net oppeens dat de broer van mn buurjongen in het ziekenhuis ligt ..
oh wacht, niet zo lollig eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een derde boon?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heeft er iemand ideëen voor een nieuwe UI voor mij?
Ik wil een nieuwe
ik zoek alquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Shania TwainIk heb cd's
![]()
Ik wil graag een liedje horen over lief zijn en vrede enzo als dat kan en mag dragems
yupquote:
schenk de liefdequote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
die is moooooi
![]()
![]()
voor koelkast en alle andere onzinradio mensjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |