Nee, doe in een spoiler. Vorige keer postte ik ook een plaatje en kreeg ik meteen gezeik daarmee.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voor wie hem gemist had net
[ afbeelding ]
ok tot zo daarna praten we verder okquote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef dragems het volgende:
ik ga eerst ff snel peuken halen tot zo
Okee dan!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rijdt de ijscoman rond gaat de zon weg, GA TERUG NAAR BELGIË GAST![]()
dit is een leuk liedjen TOT
Heb jij wel eens je baard per ongeluk aangestoken? hiihi :#quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef dragems het volgende:
Als je nou gewoon niet rookt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef dragems het volgende:
Soberzo!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je nou gewoon niet rookt.
Roken__
valt ook wel mee hoe serieus hij het neemt.. hij wil gewoon niet dat al zijn werk voor de katsekut is gedaan wat ik heel begrijpelijk vind.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Koelkast nam het anders veel te serieus zo te lezen.
Waarom heb jij een creeper als UI.quote:
Zijn kindje? wutquote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoe serieus hij het neemt.. hij wil gewoon niet dat al zijn werk voor de katsekut is gedaan wat ik heel begrijpelijk vind.
Die man heeft al zoveel tijd en energie in onzin radio gestoken dat hij zijn 'kindje'graag in leven houdt en daardoor beschermd.. Logisch toch?
TT = TOP
Wat je chillen noemtquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, weer aanwezig thuis.
Even lekker chillen
Koningquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, weer aanwezig thuis.
Even lekker chillen
dat maak ik er zelf van hoorquote:
Ja man.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Heb ik nog wat gemist sinds zondag middag ?
Niet echt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Nou, vanmiddag wel!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, ik draaide hardstyle, iedereen blij, SSB deed wat verzoekjes, en ik heb niet veel normale muziek, en ik kan niet downloaden tijdens streamen, anders krijgen we buffer buffer. Maar toen kwam koelkast, en zij dat ik geen mainstream draaide of geen verzoekjes deed, en ik dat wel moest doen omdat ik niet ingeroosterd was... Jezus wat een gezeik.
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
Graag alle radiovragen, inplannen etc. bij Driepink vandaag, hij is de baas vandaag, ik ben weg.
onzinradio gaat dood volgens menig een.quote:
Oops! Google Chrome could not find www.onzinradio.comquote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke genoeg over wat er daarnet gebeurd is, doe dat maar hier:
www.onzinradio.com/sc
Snel neem jezelf kreunend op om het te redden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onzinradio gaat dood volgens menig een.
Koelkast is een tiran en geilt op regeltjes
en iedereen moet kunnen doen wat ze zelf willen ongeacht wat de rest vind
Logisch, maar wel overtrokken en het begint irritant te worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoe serieus hij het neemt.. hij wil gewoon niet dat al zijn werk voor de katsekut is gedaan wat ik heel begrijpelijk vind.
Die man heeft al zoveel tijd en energie in onzin radio gestoken dat hij zijn 'kindje'graag in leven houdt en daardoor beschermd.. Logisch toch?
TT = TOP
is dat nou echt nodigquote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Snel neem jezelf kreunend op om het te redden.
Dat laatste is natuurlijk niet waar he.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onzinradio gaat dood volgens menig een.
Koelkast is een tiran en geilt op regeltjes
en iedereen moet kunnen doen wat ze zelf willen ongeacht wat de rest vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |