hontquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben eten en daarna hond uitlaten, daarna luister ik weer verder
ik draai even in zijn plaats, en na ome henk kan je dr inquote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
Zeg Sint geef een seintje als ik kan gaan draaien.
Topquote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik draai even in zijn plaats, en na ome henk kan je dr in
Blij dat ik niet op de camping zit... klinkt maar als een saaie boel...quote:
Kan anders best gezellig zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Blij dat ik niet op de camping zit... klinkt maar als een saaie boel...
Ja, met leuke mensen, niet met ome henkquote:Op donderdag 7 april 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan anders best gezellig zijn.
Tijdens een zatte doorzakavond is zulke muziek best tofquote:Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, met leuke mensen, niet met ome henk
Maar dat is dit niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdens een zatte doorzakavond is zulke muziek best tof
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoor die neger van fuck you. Kan dat?
Sorry trouwens dat ik gisteravond zo plotseling weg wasquote:
was je plotseling weg dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry trouwens dat ik gisteravond zo plotseling weg was. Was tv gaan kijken en dit helemaal vergeten
Ga je trakteren?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HIERNA NOG 3 POSTS EN DAN IN DE TOP 500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |