abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95193545
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef VacaLoca het volgende:
Hij wilde zeggen dat hij het niet spreekt dus 'No hablo'

[..]

:') zou m niet aanraden.
Ben jij Spaans van origine?
  donderdag 7 april 2011 @ 22:17:00 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95193597
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hij wilde zeggen dat hij het niet spreekt dus 'No hablo'

[..]

:') zou m niet aanraden.
My bad. Ik heb het ooit met succes gebruikt. Omgekeerd dan, tu polla y mi paladar :P . Na de eerste shock prachtige dagen mee gehad.
Resistance is futile.
pi_95193698
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het kan werken :Y
Vriendin van mij heeft zo ook wel eens contact gelegd met iemand

Een onbekende jongen wou mij ook onlangs toevoegen.. ook gedaan. Maar hij kan zo slecht nederlands en was zo niet interessant dat ik hem er weer uit heb gegooid :')
Normaal zou ik het kansloos achten maar zij als Spaanse in een hollands stadje kan het ms wel waarderen als ze door iemand uit die stad in het Spaans een berichtje krijgt. Misschien dat ze prima Engels kan, dan is het al wat anders, want zijn ook vaak lui uit Spanje die hier studeren maar zich niet echt spontaan kunnen uitdrukken in het Engels. Dan is iemand die jouw moedertaal spreekt toch wel leuk.

Ik zou vriendschappelijk contact al leuk vinden. Ook voor het Spaans spreken. Maarrrr ze is ook wel erg leuk zo aan de fotos te zien :)
  donderdag 7 april 2011 @ 22:18:39 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95193776
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Normaal zou ik het kansloos achten maar zij als Spaanse in een hollands stadje kan het ms wel waarderen als ze door iemand uit die stad in het Spaans een berichtje krijgt. Misschien dat ze prima Engels kan, dan is het al wat anders, want zijn ook vaak lui uit Spanje die hier studeren maar zich niet echt spontaan kunnen uitdrukken in het Engels. Dan is iemand die jouw moedertaal spreekt toch wel leuk.

Ik zou vriendschappelijk contact al leuk vinden. Ook voor het Spaans spreken. Maarrrr ze is ook wel erg leuk zo aan de fotos te zien :)
Wat heb je gestuurd dan?
Resistance is futile.
pi_95193802
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Ben jij Spaans van origine?
Alles behalve. Tot 3 jaar geleden was mijn woordenschat Spaans beneden gemiddeld. Kende hooguit Hola, Sol en Cerveza :P
pi_95193965
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef VacaLoca het volgende:
Alles behalve. Tot 3 jaar geleden was mijn woordenschat Spaans beneden gemiddeld. Kende hooguit Hola, Sol en Cerveza :P
Ach, het had gekunt toch? :)
pi_95194024
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat heb je gestuurd dan?
Dat ik dr profiel had gezien en nieuwsgierig was geraakt wat een mooie meid uit Barcelona hier doet (in Spanje is het wat normaler om iemand direct knap of iig 'guapa' te noemen). En dat ik het iig altijd wel leuk vind als er spaanssprekenden in Nederland zijn en ik zelf van de taal, cultuur en mensen houd. Dr welkom geheten hier en gevraagd voor hoelang ze hier nog is en in de p.s. gevraagd in welke kroegen ze hier wel eens te vinden is.
pi_95194125
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

My bad. Ik heb het ooit met succes gebruikt. Omgekeerd dan, tu polla y mi paladar :P . Na de eerste shock prachtige dagen mee gehad.
Andersom is kans op succes ook hoger.
pi_95194151
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik baal nog steeds dat we geen Spaans hadden vroeger op het VWO, maar Latijn.
Enige keer dat ik daar wat aan gehad had was bij de historische plekjes in Rome :').
I was an atheist until I realized I was God
pi_95194295
quote:
8s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Enige keer dat ik daar wat aan gehad had was bij de historische plekjes in Rome :').
Nou inderdaad, je hebt er gewoon niets aan. Tenzij je theologie gaat studeren of oude talen oid. ;(
pi_95194517
Het is jammer dat die kennis waar zij dus mee bevriend geen goede vriend ofzo is. Ex-klasgenoot waar ik niks tegen heb maar ook niet heel veel mee. Opzich een goede gozer maar het zou me niet helemaal verbazen dat hij het juist wel eens in de weg kan gaan zitten als ze bij hem navraagt. Kan best dat ie het maar al te leuk vind dat hij een van dr weinige contacten is hier (wat ik er zo beetje snel uit opmaak). Ookal doet ie er niks mee (broertje rol)
pi_95194613
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou inderdaad, je hebt er gewoon niets aan. Tenzij je theologie gaat studeren of oude talen oid. ;(
Heb 't zelf nooit gehad maar heel misschien dat het als enige basis kan dienen voor de latijnse talen. Dat het een beetje helpt daarin omdat woorden ervan afgeleid zijn.
Maar dat is het dan ook wel. Ik vind ook dat ze het gewoon moeten vervangen voor Spaans.
pi_95194766
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:
Heb 't zelf nooit gehad maar heel misschien dat het als enige basis kan dienen voor de latijnse talen. Dat het een beetje helpt daarin omdat woorden ervan afgeleid zijn.
Maar dat is het dan ook wel. Ik vind ook dat ze het gewoon moeten vervangen voor Spaans.
Mja, het voordeel van Latijn is idd wel dat ik het enigzins kan lezen en begrijpen. Maar spreken en verstaan gaat toch wat lastiger.
pi_95194862
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, het voordeel van Latijn is idd wel dat ik het enigzins kan lezen en begrijpen. Maar spreken en verstaan gaat toch wat lastiger.
Mja das altijd met talen. Lezen is het makkelijkst imo. Zo kan ik ook redelijk Zweeds lezen zonder ooit een woord zweeds geleerd te hebben.
pi_95194908
Het enige wat ik nog weet is dat wij met de liniaal op de vingers werden getikt als je Latijns zei i.p.v. Latijn :).

Had liever inderdaad iets als Spaans gehad. Alleen ik denk niet dat het zomaar te leren is uit een boekje, zeker als je het met niemand kunt oefenen (geen hint verder...) :).
pi_95195031
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Marver8 het volgende:
Het enige wat ik nog weet is dat wij met de liniaal op de vingers werden getikt als je Latijns zei i.p.v. Latijn :).

Had liever inderdaad iets als Spaans gehad. Alleen ik denk niet dat het zomaar te leren is uit een boekje, zeker als je het met niemand kunt oefenen (geen hint verder...) :).
Het is opzich mogelijk. Met Spaanse les zat er 1tje bij die zelden of nooit in Spanje was geweest en toch aardig Spaans kon. Maar is wel een uitzondering denk ik.

Zag vandaag overigens een Latina op het station, kon niet helpen om ff te staren :P Merk dat het toch meer mn aandacht trekt dan vroeger.
pi_95196123
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef VacaLoca het volgende:
Het is opzich mogelijk. Met Spaanse les zat er 1tje bij die zelden of nooit in Spanje was geweest en toch aardig Spaans kon. Maar is wel een uitzondering denk ik.

Zag vandaag overigens een Latina op het station, kon niet helpen om ff te staren :P Merk dat het toch meer mn aandacht trekt dan vroeger.
Herkenbaar, heb zelf ook wel een zwak voor Mediterraans. En Aziatisch.
pi_95198055
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Herkenbaar, heb zelf ook wel een zwak voor Mediterraans. En Aziatisch.
Voorlopig wel ff de buik vol van zo'n kleine Aziaat. Een vrouw waar elke man z'n hoofd voor omdraait lijkt heel leuk maar heb d'r niet aan de ketting kunnen houden.......
Een negerin lijkt me dan wel ook wel een keer wat, probleem is alleen dat ik niet zo vaak negerinnen zie die ik echt mooi vind (en nog niet zijn uitgelubberd).
pi_95198158
Via een link op deze site heb ik eens voor de lol gekeken op e.o.a. site voor "maatje meer".
Zoekopdrachtje ingevoerd, maar toen ik bij "kampgirl" was met een gewicht van 90-100kgs bij een lengte van 1.50-1.60mtr was ik er helemaal klaar mee :X
pi_95198324
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:27 schreef edraket31 het volgende:
Via een link op deze site heb ik eens voor de lol gekeken op e.o.a. site voor "maatje meer".
Zoekopdrachtje ingevoerd, maar toen ik bij "kampgirl" was met een gewicht van 90-100kgs bij een lengte van 1.50-1.60mtr was ik er helemaal klaar mee :X
:D dat is wel eeen heeeeeeel groot maatje meer.....
pi_95198422
Goh, een knappe dame heeft mn one-liner geaccepteerd.

Vraag ik me bij deze meteen ff af; als jullie op een site als Paiq een chat aangaan, is dat dan directe versier-praat, meteen op een doel af, of gewoon eerst wat standaard social-talk?
pi_95198494
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Goh, een knappe dame heeft mn one-liner geaccepteerd.

Vraag ik me bij deze meteen ff af; als jullie op een site als Paiq een chat aangaan, is dat dan directe versier-praat, meteen op een doel af, of gewoon eerst wat standaard social-talk?
ik begin altijd met wat vragen... wat gebabbel en nog meer gebabbel en als mensen leuk babbelen stel ik iets leuks voor om te gaan doen :)
pi_95198629
Ze woont alleen wel 80km weg helaas. Meiden die binnen 30km wonen zijn zeldzaam op paiq dus had toch maar oneliner gestuurd. Maar zo spreek je toch niet ff snel af om te kijken of het wat is. Online chatten vind ik altijd 3x niks, maar goed... ik kijk wel gewoon :P
pi_95198679
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:36 schreef VacaLoca het volgende:
Ze woont alleen wel 80km weg helaas. Meiden die binnen 30km wonen zijn zeldzaam op paiq dus had toch maar oneliner gestuurd. Maar zo spreek je toch niet ff snel af om te kijken of het wat is. Online chatten vind ik altijd 3x niks, maar goed... ik kijk wel gewoon :P
Ach, 80km is toch niet het einde van de wereld?
pi_95198732
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Ach, 80km is toch niet het einde van de wereld?
Zonder auto komt het in de buurt :P

En hemelsbreed he
pi_95198830
Inderdaad.

En stel je even gewoon voor. Zoek wat algemene hobbies of overeenkomsten en ga daar lekker op door. Hou het vooral lekker rustig. Persoonlijk zou ik nooit "direct op het doel" afgaan. Persoonlijk lijkt dat me niet de juiste instelling om zo'n chat in te gaan. Komt ook vaak heel geforceerd over.

Het is eigenlijk net als stappen. Gewoon geregeld een babbeltje maken, zonder er direct iets achter te zoeken. Goed voor je vertrouwen en je komt dan op de dames die je aanspreekt niet direct over als ""verschrikkelijk needy". Gewoon het gesprek ingaan onder het mom van "Hoi !". En daarna gewoon: "Whatever will be, will be" :).
pi_95198979
Kut Edit werkt nog steeds niet, wat een drama.

In ieder geval:

Een vriend van mij wil altijd "heel graag". Maar zo komt het dan ook direct over op die dame. Je merkt het toch gewoon... Zodra hij begint te praten met een dame zie je haar gewoon kijken van: ho, even rustig aan jongen :).
pi_95199024
Uhm, met stappen is imo juist eerder zo dat als je te lang over koetjes en kalfjes blijft hebben ze gaan denken van 'he ben je homo ofzo, pak me eens op de bek' :+ (ff gechargeerd gezegd ;))

Heb soms wel zoiets van als je niet binnen bepaald tijdspanne laat merken wat je uiteindelijk wilt dat je al snel in de friendzone komt.
pi_95199137
Volgens mij is ze Turks trouwens, benieuwd of dat nog een cultuurclashje wordt :P
pi_95199173
Dan moet je naar een volwassenkroeg gaan i.p.v. naar die breezersletjes :).

En natuurlijk, je moet altijd een beetje nuance aanbrengen. Maar het gaat gewoon om een uitstraling en instelling :).
pi_95199255
Jij en haar 5 broers en 16 neven worden vast goede vrienden :).
pi_95199330
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij is ze Turks trouwens, benieuwd of dat nog een cultuurclashje wordt :P
Een Spaanstalige Turkse dus?
pi_95199341
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef Marver8 het volgende:
Jij en haar 5 broers en 16 neven worden vast goede vrienden :).
:')

Is niet bij alle Turkse families zo. Maar wel bij veel ja. Misschien niet de beste match toch :P
pi_95199368
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Een Spaanstalige Turkse dus?
hehe niet dat ik weet. Dit is op paiq. Spaanse was op facebook.
pi_95199420
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef VacaLoca het volgende:
hehe niet dat ik weet. Dit is op paiq. Spaanse was op facebook.
Oh, oké. Dat kunnen wij toch niet ruiken. ;)
pi_95199494
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh, oké. Dat kunnen wij toch niet ruiken. ;)
Jawel. Had met die Spaanse duidelijk over Facebook en oneliners accepteren is toch wel een paiq ding ;) Maja ms ben je niet bekend met paiq :)
pi_95199536
Inmiddels ben ik al bang voor eerwraak shizzle ;( :')
pi_95199537
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
Maja ms ben je niet bekend met paiq :)
Dat klopt. :@
pi_95199551
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef VacaLoca het volgende:
Inmiddels ben ik al bang voor eerwraak shizzle ;( :')
Saywhut? lol? :o
pi_95199639
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Saywhut? lol? :o
Grapke
pi_95199701
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef VacaLoca het volgende:
Grapke
Het had me eerlijk gezegd niet zoveel verbaasd als je het serieus bedoelde. Been there, done that, got the t-shirt.
  donderdag 7 april 2011 @ 23:57:30 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95199708
Damn. Het zinkt nu in. Heb ik nou afspraken gemaakt over exclusiviteit met Knots?!
Resistance is futile.
  donderdag 7 april 2011 @ 23:57:54 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95199723
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Het had me eerlijk gezegd niet zoveel verbaasd als je het serieus bedoelde. Been there, done that, got the t-shirt.
Do tell the story!
Resistance is futile.
pi_95199741
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Seven. het volgende:
Damn. Het zinkt nu in. Heb ik nou afspraken gemaakt over exclusiviteit met Knots?!
Nee, alleen dat het niets ging worden toch?
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:02:08 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95199919
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, alleen dat het niets ging worden toch?
Ja en dat er geen anderen in beeld zijn tot het voorbij is. Oei. Fuckedyfuck, ik ben mezelf kwijt even. Ik weet wel zeker dat er nu een rem op zit, geen praatjes meer over

-regeltjes
-samenwonen

En als er ooit een tijd komt dat we prima overeenkomen en geen ruzies hebben.. dan zou ik niet meer binnen roken want dan kunnen we samenwonen? ;( . OMG, ik heb geen flauw benul meer wat er allemaal gezegd en besproken is.

Moet je ook niet deels tijdens de seks doen dus. }:| :X
Resistance is futile.
pi_95200034
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Do tell the story!
pi_95200046
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Seven. het volgende:
Do tell the story!
Oké, vroegah... was toen een jaar 16 of zo... had ik een Turks meisje. Heel "modern" gezin, en de vrouwen daar droegen ook geen hoofddoekjes en zulks, maar toen ze erachter kwamen dat dochterlief met iemand ging die niet Turks was en die een ongelovige hond was bovendien... nou toen kreeg ze er van langs van pa en haar broers. Dus heb ik het maar gelaten voor wat het was uit medelijden voor haar. Een jaar of 2 later weer hetzelfde verhaal, ook een (bloedmooi) Turks meisje uit een ogenschijnlijk liberaal gezin... maar wederom hetzelfde verhaal.

Dus tja, aan mij heeft het niet gelegen. ;(
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:05:48 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95200098
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Oké, vroegah... was toen een jaar 16 of zo... had ik een Turks meisje. Heel "modern" gezin, en de vrouwen daar droegen ook geen hoofddoekjes en zulks, maar toen ze erachter kwamen dat dochterlief met iemand ging die niet Turks was en die een ongelovige hond was bovendien... nou toen kreeg ze er van langs van pa en haar broers. Dus heb ik het maar gelaten voor wat het was uit medelijden voor haar. Een jaar of 2 later weer hetzelfde verhaal, ook een (bloedmooi) Turks meisje uit een ogenschijnlijk liberaal gezin... maar wederom hetzelfde verhaal.

-O-

Mijn ouders zijn niet gelovig. :7
Resistance is futile.
pi_95200149
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
Ja en dat er geen anderen in beeld zijn tot het voorbij is. Oei. Fuckedyfuck, ik ben mezelf kwijt even. Ik weet wel zeker dat er nu een rem op zit, geen praatjes meer over

-regeltjes
-samenwonen

En als er ooit een tijd komt dat we prima overeenkomen en geen ruzies hebben.. dan zou ik niet meer binnen roken want dan kunnen we samenwonen? ;( . OMG, ik heb geen flauw benul meer wat er allemaal gezegd en besproken is.

Moet je ook niet deels tijdens de seks doen dus. }:| :X
Dat laatste lijkt me niet echt handig nee. En tja, kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is allemaal.
pi_95200155
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef Techno het volgende:

[..]

<< ongelovige hond

Maar jij bent in de 30 ofzo toch? Misschien zijn we net 1 generatietje verder :P
pi_95200196
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef Seven. het volgende:
-O-

Mijn ouders zijn niet gelovig. :7
Dat is alvast een dikke plus. :7
pi_95200221
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef VacaLoca het volgende:
<< ongelovige hond

Maar jij bent in de 30 ofzo toch? Misschien zijn we net 1 generatietje verder :P
In de 30, was het maar zo'n feest. Vind het wel heel lief hoor. :D
pi_95200267
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:08 schreef Techno het volgende:

[..]

In de 30, was het maar zo'n feest. Vind het wel heel lief hoor. :D
In de 40 ja?

Misschien is die meid van jou toen wel de moeder van deze
pi_95200322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef VacaLoca het volgende:
In de 40 ja?

Misschien is die meid van jou toen wel de moeder van deze
41 :@
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:11:48 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95200371
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:10 schreef Techno het volgende:

[..]

41 :@
:*
Resistance is futile.
pi_95200470
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef Seven. het volgende:
But. After all. Age is just a number. ;)
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:15:17 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95200533
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me niet echt handig nee. En tja, kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is allemaal.
Ja. Stomme Knots, gisteren wist ik het nog zo zeker. Maar toen had ik hem al bijna week niet gezien, was even vergeten wat een slappe knietjes ik krijg als ik hem zie. Vandaag kwam ik hem dus tegen bij de supermarkt (hij wist dat ik daar was), ging de hoek om en toen dacht ik ' :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ ' en toen zag ik dat hij het was. :7 .
Resistance is futile.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:16:50 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95200593
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:14 schreef Techno het volgende:

[..]

But. After all. Age is just a number. ;)
Nah, dat ook weer niet. Er zijn er van 41 die makkelijk voor 65 door kunnen. En er zijn er die gewoon nog lang jong blijven van geest maar wel charmant ouder worden ondertussen.
Resistance is futile.
pi_95200742
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Seven. het volgende:
Nah, dat ook weer niet. Er zijn er van 41 die makkelijk voor 65 door kunnen. En er zijn er die gewoon nog lang jong blijven van geest maar wel charmant ouder worden ondertussen.
Ja, precies. Daarom. Leeftijd zegt dus niet zoveel. Houding en gedrag des te meer. :7
pi_95200788
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Like me.... ik zie er jonger uit dan ik ben...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:23:01 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95200838
Met lang haar schat iedereen mij 5 jaar jonger, met kort haar meestal 3 jaar jonger. En ik gedraag me ook niet als iemand van 27 trouwens. :') . Zou helemaal geen kwaad kunnen.
Resistance is futile.
pi_95200957
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:
Ja. Stomme Knots, gisteren wist ik het nog zo zeker. Maar toen had ik hem al bijna week niet gezien, was even vergeten wat een slappe knietjes ik krijg als ik hem zie. Vandaag kwam ik hem dus tegen bij de supermarkt (hij wist dat ik daar was), ging de hoek om en toen dacht ik ' :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ ' en toen zag ik dat hij het was. :7 .
Er zwemmen vast veel leukere vissen in de vijver. :Y
pi_95201003
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Seven. het volgende:
Met lang haar schat iedereen mij 5 jaar jonger, met kort haar meestal 3 jaar jonger. En ik gedraag me ook niet als iemand van 27 trouwens. :') . Zou helemaal geen kwaad kunnen.
Ach ik word gemiddeld 10 jaar jonger geschat. :')
pi_95201041
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik deed slechts beleefd gast.
pi_95201136
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:27 schreef VacaLoca het volgende:
Ik deed slechts beleefd gast.
Ik voelde me dan ook niet beledigd of zo? :D

Edit: Was sowieso al de Dino-poster in het Singles topic. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 00:30:41 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:31:01 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95201208
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Er zwemmen vast veel leukere vissen in de vijver. :Y
Vast wel. Maar hij is één van de weinige mensen bij wie ik me een klein meisje voel zodra hij zelfs maar in mijn blikveld is. En dat maakt me zwak.

Kan het moeilijk omschrijven ook. Hij loopt overal binnen alsof hij de zilverrug is, denk dat dat het dichtst in de buurt komt. Makkelijk om afstand van te nemen omdat ik er emotioneel nog niet zo heel warm voor loop, maar fysiek des te moeilijker. Wel handig om me van bewust te zijn. En zorgen dat hij niet weer zijn shirt uittrekt. :{w
Resistance is futile.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:31:56 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95201251
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik had je jaartje of 32, 33 gegeven afgaande op de foto.
Resistance is futile.
pi_95201404
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:

Ik had je jaartje of 32, 33 gegeven afgaande op de foto.
O+

Mijn fobo foto's zijn recent, pas een half jaar oud of zo. Het scheelt ook wel dat ik nog een dikke bos haar heb (hoewel dat niet op de foto's in mijn fobo te zien is) en dat ik niet grijs ben en zo. Mja, alleen mijn stoppelbaardje dan. :')
pi_95201473
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
Vast wel. Maar hij is één van de weinige mensen bij wie ik me een klein meisje voel zodra hij zelfs maar in mijn blikveld is. En dat maakt me zwak.

Kan het moeilijk omschrijven ook. Hij loopt overal binnen alsof hij de zilverrug is, denk dat dat het dichtst in de buurt komt. Makkelijk om afstand van te nemen omdat ik er emotioneel nog niet zo heel warm voor loop, maar fysiek des te moeilijker. Wel handig om me van bewust te zijn. En zorgen dat hij niet weer zijn shirt uittrekt. :{w
I see. Sommige mensen zijn nu eenmaal aantrekkelijk, puur fysiek gezien. Dat herken ik wel ja. :)

Edit: Ik denk dat iedereen dat wel heeft bij een bepaald "type".

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 00:38:52 ]
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:42:38 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95201660
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef Techno het volgende:

[..]

O+

Mijn fobo foto's zijn recent, pas een half jaar oud of zo. Het scheelt ook wel dat ik nog een dikke bos haar heb (hoewel dat niet op de foto's in mijn fobo te zien is) en dat ik niet grijs ben en zo. Mja, alleen mijn stoppelbaardje dan. :')
Jij hebt badboy uitstraling op de foto's. Nog zo'n type. :P
Resistance is futile.
pi_95201698
Ben net toevallig ff met de dumbbells bezig :P

Ik vind een goed fysiek bij vrouwn ook belangrijk. Slank (niet dun)... fit...

Dus probeer zelf ook wat meer in shape te komen. Niet alleen voor het oordeel van anderen overigens, vind het zelf ook fijner.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:56:24 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95202031
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ben net toevallig ff met de dumbbells bezig :P

Ik vind een goed fysiek bij vrouwn ook belangrijk. Slank (niet dun)... fit...

Dus probeer zelf ook wat meer in shape te komen. Niet alleen voor het oordeel van anderen overigens, vind het zelf ook fijner.
Ik ben al jaaaaaaaaren inactief. Jaar of 6 geleden woog ik zo'n 90 kilo. Toen tijdje 60 kilo (geen moeite voor gedaan, gewoon auto verkocht) maar tot mijn grote schrik gaf de weegschaal op mijn werk vandaag 70 kilo aan. Alles tussen 60 en 70 kilo is acceptabel en staat mij goed, maar nu is het wel tijd om in actie te schieten. Met 3 keer een uur flink wandelen per week is het opgelost hoor, dan zit ik zo weer aan 60 kilo. Ik heb niet veel beweging nodig om slank te blijven maar na je dertigste wordt je stofwisseling trager dus ik kom over paar jaar niet meer weg met flink wandelen. Ik heb dus sinds 6 maanden weer een auto. ;(
Resistance is futile.
pi_95202235
Ga je toch wat sportiefs doen.. is nog gezond ook, voor lichaam én geest :P
pi_95202911
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jij hebt badboy uitstraling op de foto's. Nog zo'n type. :P
Je had vorige topic meerdere hints gegeven dat je met Techno op vakantie wilde. Was dat om zijn badboy uitstraling?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:07:14 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95206277
Laatste paar weken/maanden weer een kilo of 5 aangekomen -O-
En heb zoo geen zin om te sporten en dat dien ik toch echt te doen. Blegh! :r
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:11:05 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95206364
Ben blij dat ik een man ben. Doe al jaren geen fuck aan sport en ik blijf op een steady 82 kilo zitten.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:26:39 #177
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95206712
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Silenus het volgende:
Ben blij dat ik een man ben. Doe al jaren geen fuck aan sport en ik blijf op een steady 82 kilo zitten.
Dat heeft weinig met je man zijn te maken denk ik ;)

Trouwens, vijf kilo aankomen is best wel veel Cue : dat gaat zwoegen worden })
Overal verstand van.
  vrijdag 8 april 2011 @ 09:29:41 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95206783
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef macondo het volgende:

deze kilo's gaan nog vrij makkelijk eraf. Daarna wordt het pas moeilijk ;)
pi_95207137
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef macondo het volgende:

[..]

Had dat maar met man zijn te maken, dan woog ik misschien ook zoiets.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:28:57 #180
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95208664
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Pim89 het volgende:

[..]

Had dat maar met man zijn te maken, dan woog ik misschien ook zoiets.
Schijn meer te maken te hebben met lichamelijke beweging en gezond eten inderdaad. En stukje erfelijke aanleg ;)
Overal verstand van.
pi_95208751
Ach d'r zou volgens de wii nog 7 kilo afmoeten, maar dan rol ik om denk ik ;) Kilo of 3 mag dan nog wel van mezelf, dan zit ik weer op de 80 kilo
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:36:29 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95208912
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef erik81 het volgende:
Ach d'r zou volgens de wii nog 7 kilo afmoeten, maar dan rol ik om denk ik ;) Kilo of 3 mag dan nog wel van mezelf, dan zit ik weer op de 80 kilo
De Wii is gericht op schriele japanners, niet op gespierde nederlanders. dus trek je niets aan van die wii.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95208935
heb anderhalf jaar even 76 gewogen, maar dat was niet echt fijn
pi_95209155
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Schijn meer te maken te hebben met lichamelijke beweging en gezond eten inderdaad. En stukje erfelijke aanleg ;)
Nou, niet puur gezond eten. Vooral minder ongezond eten en drinken. Vooral die laatste is lastig. This man loves his beer.

En inderdaad, beweging is ook cruciaal.

BTW, ik heb ervaren dat sommige vrouwen zo'n buikje trouwens wel fijn vinden. Ze noemen het dan een 'kussentje'
pi_95209644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Pim89 het volgende:

[..]

Nou, niet puur gezond eten. Vooral minder ongezond eten en drinken. Vooral die laatste is lastig. This man loves his beer.

En inderdaad, beweging is ook cruciaal.

BTW, ik heb ervaren dat sommige vrouwen zo'n buikje trouwens wel fijn vinden. Ze noemen het dan een 'kussentje'
Niks mis met een stevige man! Liever dat dan zon schriel scharminkel :P Maar een dikke man is het ook weer niet hoor...
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:02:50 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95209678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je had vorige topic meerdere hints gegeven dat je met Techno op vakantie wilde. Was dat om zijn badboy uitstraling?
Nee, Techno vind ik gewoon OK. En hij kijkt Star Trek.
Resistance is futile.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:03:50 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95209707
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Silenus het volgende:
82? Hoe lang ben jij eigenlijk?
Resistance is futile.
pi_95209742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niks mis met een stevige man! Liever dat dan zon schriel scharminkel :P Maar een dikke man is het ook weer niet hoor...
Ik denk ongeveer hetzelfde over vrouwen haha. Te dun is jammer, liever wat vlees op het bot
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:05:12 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95209749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mag best een buik aan zitten hoor. Mager vind ik niks, maar op manboobs knap ik wel af.
Resistance is futile.
pi_95209752
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Pim89 het volgende:
Dat is al lang achterhaald. Van bier krijg je geen dikke buik.
quote:
Goed nieuws voor mannen die niet zuipen omdat ze daar te dik van worden. Over met het fabeltje dat alcohol dik maakt. Uit met lachen om Duitsers met een bierbuik. Want onderzoek wijst uit dat een bierbuik helemaal niet door bier ontstaat, maar gewoon in de genen zit.

Tijdens een acht jaar durend onderzoek onder 20.000 mannen in Europa bleek vreemd genoeg dat mannen die sloten bier drinken een even grote kans hebben om dik te worden als de mannen die helemaal niet drinken. Gemiddelde drinkers bleken daarbij het gezondst. De Zweedse en Engelse onderzoekers vermoeden nu dat een bierbuik in de genen zit.

Dus als je vader dik is en je opa ook is het zuipen geen probleem. Dik word je toch wel en dan kun je dat net zo goed dronken doen.
pi_95209785
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mag best een buik aan zitten hoor. Mager vind ik niks, maar op manboobs knap ik wel af.
Jaaaa, echt he?? Ik kijk op rp ook altijd naar het gewicht van mannen. Onder de 75kg daalt mijn interesse vaak al :')
Sarcasme. Herken het.
pi_95209854
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Techno het volgende:

[..]

[..]

Het gaat allemaal om hoeveelheden. Eens: een biertje op een avond maakt niet zo veel uit. Ga je een avond stappen en je drinkt er een stuk of 10 of meer, dan krijg je toch best veel calorieën binnen. Als ik de bob ben, drink ik meestal gewoon water. Dan is dat toch gezonder
pi_95209878
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef Pim89 het volgende:

[..]

Het gaat allemaal om hoeveelheden. Eens: een biertje op een avond maakt niet zo veel uit. Ga je een avond stappen en je drinkt er een stuk of 10 of meer, dan krijg je toch best veel calorieën binnen. Als ik de bob ben, drink ik meestal gewoon water. Dan is dat toch gezonder
Ik hoor net dat Pim zich opoffert als bob vanwege de lijn. Waar gaan we stappen? :7
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:09:41 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95209893
Mijn ex woog 57 kilo bij 1.80 ofzo. Hij was verder gezond enzo, maar te dun voor mij.
Geef mij maar gewoon een ' normale' man, met evt een beetje buikje. Maar als het richting dik loopt dan vind ik het vaak minder worden. :)
pi_95209930
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef Pim89 het volgende:
Ja, maar dat lijkt me nogal obvious. Overdaad schaadt. :)
pi_95209936
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik hoor net dat Pim zich opoffert als bob vanwege de lijn. Waar gaan we stappen? :7
Haha, er was een tijd dat ik hard aan de lijn was en inderdaad vaak de bob was. Die tijden zijn over.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:11:56 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95209963
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ex woog 57 kilo bij 1.80 ofzo. Hij was verder gezond enzo, maar te dun voor mij.
Geef mij maar gewoon een ' normale' man, met evt een beetje buikje. Maar als het richting dik loopt dan vind ik het vaak minder worden. :)
dus jouw date in het donker was eigenlijk te dik?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:12:56 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95209989
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Techno het volgende:

[..]

[..]

klopt, m'n vader heeft ook een bierbuik ;).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:13:03 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95209990
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaaaa, echt he?? Ik kijk op rp ook altijd naar het gewicht van mannen. Onder de 75kg daalt mijn interesse vaak al :')
Onder 80 kilo voor mij vaak al. Knots is 110 kilo, schoon aan de haak. :P
Resistance is futile.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:13:21 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95210002
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef Maanvis het volgende:

dus jouw date in het donker was eigenlijk te dik?
Nop, die was goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')